فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

اغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری | فروش فوری ایران خودرو نصف قیمت بازار

بورس کالای ایران فردا (دوشنبه) ۹۰۰ دستگاه خودروی هایما شامل هایما S ۷ و S ۵ روی تابلوی معاملات می‌برد.

اغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری | فروش فوری ایران خودرو نصف قیمت بازار
کدخبر : 12320
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو فردا دوشنبه 400 دستگاه هایما S 7 سفید، 200 دستگاه هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی، 200 دستگاه هایما S 5 سفید، 50 دستگاه هایما S 5 قرمز ونیزی و 50 دستگاه هایما S 5 نقره‌ای تیتانیوم را در تالار بورس کالا عرضه می‌کند.

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S 7 سفید در نظر گرفته 810 میلیون تومان و هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی 833 میلیون و 500 هزار تومان است.

این شرکت همچنین قیمت 705 میلیون و 500 هزار تومان را برای هایما S 5 سفید و 720 میلیون تومان را برای هایما S 5 قرمز ونیزی و نقره‌ای تیتانیوم اعلام کرده است.

عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی 18 سال را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در کلیه این خودرو‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 43 میلیون و 713 هزار و 100ریال است و 12 درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S 5 و 13 درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S 7 افزوده می‌شود که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. پیش پرداخت هایما 25 درصد و تاریخ تحویل آن 6 اسفند ماه است.

هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب و با پوشش نانو سرامیکی است و هایما S 7 نقره‌ای تیتانیوم و S 5 قرمز ونیزی نیز دارای پوشش نانو سرامیکی است.

فروش فوری ایران خودرو

براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۱۱۰۰ دستگاه خودرو تارا و ۲۰۷ روز ۸ آذرماه روی تابلو می‌رود.

 

به این هزینه‌ها ۱۳ درصد بهای نهایی خودرو بابت مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی به علاوه هزینه‌های بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال اضافه می‌شود.

در مشخصات هر دو گروه خودرو اشاره شده هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است. همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

علاوه بر این خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌ها اقدام کنند.

براساس اطلاعیه مربوطه در صورت عدم واریز هزینه‌های مذکور حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه