طناز طباطبایی | حواشی بازیگران

ماشین لاکچری طناز طباطبایی

فیلمی از نقش آفرینی طناز طباطبایی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

ماشین لاکچری طناز طباطبایی
کدخبر : 12318
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طناز طباطبایی از بازیگران مطرح در سینما و تلوزیون است. همه تصور بر این هستند که طناز طباطبایی با بهنوش طباطبایی خواهر هستند؛ اما نسبت خاصی با یکدیگر ندارند. طناز طباطبایی کارنامه ی درخشانی در زمینه ی بازیگری دارد. طناز طباطبایی بیشتر در فیلم های درام ایفای نقش می کند. طناز طباطبایی در فیلم سینمایی «هیس دختر ها فریاد نمی زنند» نقش پر رنگی از خود به جا گذاشت.

در قسمت نهم سریال یاغی که منتشر شد نیکی کریمی به جاوید می گوید که بهمن خان قبلا همسر او بود و طلا که دوست صمیمی اش بود به او خیانت و با شوهرش ازدواج کرده است!

استوری غمناک طناز طباطبابی

طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

او تنها یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام لیلا دارد که در سینما هیچ فعالیتی نداشته و مترجم زبان است. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و بسیار وابسته اوست.

این بانوی هنرمند هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی ندارد.

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می باشد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می نوازد و در کنار آن نقاشی می کشد.  او در اوقات فراغت به گالری های عکاس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

شخصیت طناز طباطبایی

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده ای داشته و پارچه های پر زرق و برق را نمی پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند.

شروع بازیگری طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 18 سالگی(سال 1380) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش را بدست آورد.

این بانوی هنرمند در 21 سالگی (سال 1383) در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما راه یافت. او با سریال میوه ممنوعه در سال 85 با نقش غزاله که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

گفته ی طناز طباطبایی در رابطه با علاقه اش به سینما و تئاتر:

«فضای تئاتر نسبت به سینما به من اجازه تجربه بیشتری می دهد اما علاقه خودم سینماست و عاشق پرده نقره ایم.»

در سال 1388 اولین تندیس نقش مکمل زن از جشن منتقدان سینما را برای فیلم صداها دریافت کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی های خودش را نشان داد و با سریال پرانتز باز ، نامزد جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد.

طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جشنواره های بین المللی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 

طناز طباطبایی در فیلم هیس دختر ها فریاد نمی زنند

هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند فیلمی به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده است. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم‌پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

این فیلم دربارهٔ زندگی دخترک تنهایی به نام شیرین با بازی طناز طباطبایی است که بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادرش در کودکی، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

شیرین در بزرگسالی بعد از دو نامزدی ناموفق عاشق مردی می شود اما زمان پیش از ازدواج مردی را می‌بیند که قصد تجاوز به دختر کوچکی دارد، شیرین دختر کوچک را فراری می‌دهد و مرد را به قتل رسانده و دستگیر می شود. 

بازی طناز طباطبایی چنان تاثیرگذار می باشد که اگر به تماشای این فیلم بنشینید، محال است آن را فراموش کنید. نشریه معتبر ورایتی ایالات متحده آمریکا از این فیلم تمجید کرده است. 

طناز طباطبایی در فیلم خشم و هیاهو

خشم و هیاهو فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد.

طناز طباطبایی ، نوید محمدزاده ، سعید چنگیزیان ، بهناز جعفری ، رضا بهبودی ، بهزاد عمرانی و رعنا آزادی ور بازیگران اصلی این فیلم هستند.

خشم و هیاهو داستانی جنایی و پیچیده از زندگی یک خواننده به نام خسرو را به تصویر می‌کشد. طناز طباطبایی در این فیلم نقش حنا سرافراز را بر عهده دارد، زنی که وارد رابطه پنهانی با خسرو پارسا خواننده مشهور پاپ (نوید محمدزاده) می شود. او پس از خودکشی ناموفق و قطع نخاع تینا همسر خسرو پارسا به عنوان پرستار خصوصی به خانه او وارد می شود اما مدتی بعد تینا در تخت خود به طرز فجیعی به قتل می رسد و حنا به عنوان قاتل بازداشت می شود، در حالی که می‌گوید قاتل نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه