مریم معصومی | حواشی بازیگران

عکس جدید مریم معصومی

عکسی از مریم معصومی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

عکس جدید مریم معصومی
کدخبر : 12317
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مریم معصومی بازیگر 36 ساله سینمای ایران است. مریم معصومی که به تازگی بسیار معروف شده است متولد تهران است. مریم معصومی حرفه ی بازیگری را در یک آکادمی آموزش دیده است. رشته ی تحصیلی مریم معصومی به کلی از دنیای بازیگری متفاوت است و او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی میباشد. در ادامه به حواشی مریم معصومی می پردازیم.

مریم معصومی

همسر مریم معصومی کیست؟

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی و همسرش

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است با برادر بزرگ‌ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد.

مریم معصومی

سال 1388 فارغ التحصیل شد و بعد از 8 ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد.

سال 88  برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در بکارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد !

عد از اولین تجربه بازیگری در سال 88 در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد.

مریم معصومی

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت.

مریم معصومی: اهل کار خونه نیستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم.

در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم ! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه !

علاقه مریم معصومی ورزش

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است.

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد.

مشخص نیست وی ازدواج کرده یا فعلا نامزد است.

من خیلی انسان دوست هستم و به شدت طرفدار حقوق زنان می باشم.

وقتی در خیابان راه می روم و غریبه ​ای که اصلا نمی ​شناسم از کنارم رد شود اگر از چهره​ اش احساس کنم ناراحت است و یا مشکلی دارد خیلی ناراحت می شوم و به هم می ​ریزم، در این حد احساساتی هستم.

الگوهای بازیگری مریم معصومی

الگوی های بازیگری خارجی را انتخاب نمی کنم، چون اعتقاد دارم در کشور خودمان اساتید بزرگی چون آقای انتظامی، آقای علی نصیریان، آقای پرویز پرستویی داریم که نیازی نیست از بازیگران خارجی الگو برداری کنیم.

ضمن اینکه شرایط بازی در کشور ما با کشورهای دیگر تفاوت دارد بازی امین حیایی و باران کوثری را خیلی دوست دارم آرزو دارم که با کارگردان‌ های صاحب‌ نام کار کنم..

مریم معصومی

از بچه گی عاشق عروس بودم عروس فرشته دختر بچه هاس هنوز هم عاشق عروس و لباس عروس و مراسم عروسی هستم. لباس عروس مقدس است.

از افتخارات مریم معصومی می توان به سفیر سندروم دان نیز اشاره کرد.

خیلی فیلم می بینم و اهل سینما و تئاتر رفتن هستم.

موقع فیلمبرداری هم اگر وقت کوچکی پیدا می کردم سریع می رفتم سینما، یکی از تفریحات مهم من فیلم دیدن به همراه یک کاسه بزرگ از تخمه آفتابگردان است.

خانواده ی مریم معصومی

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه