الناز شاکردوست | حواشی بازیگران

عکس جدید الناز شاکر دوست

عکسی از الناز شاکر دوست در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

عکس جدید الناز شاکر دوست
کدخبر : 12312
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

الناز شاکردوست از بازیگران کم حاشیه سینمای ایران است .الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت.مهمترین چالش الناز شاکردوست در فضای مجازی پشتیبانی از همجنس‌گرایان بود . در ادامه به آخرین حاشیه الناز شاکردوست می پردازیم.

الناز شاکردوست

فیلم لو رفته از ماه عسل الناز شاکر دوست

چهره جدید الناز شاکردوست با موهای عجیب 

الناز شاکردوست

زندگی نامه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند.

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.

الناز شاکردوست

معرفی و شروع بازیگری الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ... یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود.

بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و... و بازی بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاکردوست تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن

مهمترین سابقه هنری الناز شاکردوست که توانسته در سینما جایزه کسب کند فیلم سینمایی شبی که ماه کامل بودفیلمی که در آن نقش اصلی را بر عهده داشت و توانست در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

پس از انتشار خبر قتل علی فاضلی منفرد، در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ وی در صفحهٔ اینستاگرامش از همجنس‌گرایان حمایت کرد. شاکردوست عکسی از خود با چتری شش رنگ که سمبل ال‌جی‌بی‌تی است، نوشت:

همیشه از بچگی هر داستانی که می خوندم با به نام خدای مهربان شروع می‌شد اما این داستان خدای مهربان نداره، شاید درگیر تمام قتل‌عام‌هایی بوده که این روزها از رسانه‌ها در سراسر دنیا می‌بینیم، داستان زن ستیزی و دگرباشان جنسی روایت جدیدی در جامعه ما نیست، آنقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده و نفس مان را گرفته، ما را به جایی رسانده که جانی را که نداده‌ایم حق گرفتنش را طلب می‌کنیم، در گوشه گوشهٔ این خاک زنان و مردانی به دست خانواده وعزیزانشان سر بریده می‌شوند، فقط و فقط برای کوچک‌ترین حق انسانیت. حق انتخاب، حق داشتن سلیقه، حق تصمیم گرفتن برای زندگی خود. کشته شدن توسط هم بازی‌های بچگی، پدر، مادر و عزیزان هزار بار مردن است. امروز باید تمام قد بایستیم تا این ابر سیاه را از سرمان برداریم، امروز دیگر سکوت نمی‌کنیم.

در مه ۲۰۲۱، شاکردوست با تذکر دادستانی تهران، مجبور شد که پست اینستاگرامی خود را که در دفاع از همجنس‌گرایان بود، پاک کند. 

الناز شاکردوست

واکنش به پیروزی کیمیا علیزاده

الناز شاکردوست در واکنش به پیروزی کیمیا علیزاده در برابر ناهید کیانی در استوری اینستاگرامش نوشت: به کجا رسیدیم که دختری که روزی برای این سرزمین مدال آورد حالا باید در قالب تیم پناهجو مقابل پرچم این کشور بجنگه؟ و چه خوب شد که بردی! تو کیمیای این خاکی تا ابد عزیزِ من.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه