لیندا کیانی | حواشی بازیگران

ازدواج لیندا کیانی حقیقت دارد؟

عکسی از لیندا کیانی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

ازدواج لیندا کیانی حقیقت دارد؟
کدخبر : 12219
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. لیندا کیانی جز آن دسته از بازیگران زنی است که از حاشیه دوری میکند. لیندا کیانی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده و 4 برادر و یک خواهر دارد. تحصیلات لیندا کیانی در رشته فلسفه بوده است. محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان نخستین معلمان لیندا کیانی برای ورود به عرصه بازیگری بودند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر بی حاشیه ای است که امسال سال موفقی را شروع کرد . حضور در فستیوال کن برای او تجربه ای به یاد ماندنی بود که با استایل های رسمی و بدون ریسک از انتقادها به نوع پوشش دور ماند.

احساس انزجار خانم ها از حشره سوسک بر کسی پوشیده نیست. خانم بازیگر که در یک برنامه تلویزیونی حضور داشت برای انتخاب جایزه خود سه جعبه پیش رو داشت که یکی از آنها سوسک پلاستیکی بود.

ترس از سوسک به نوعی ترس شدید، مداوم و غیر منطقی از هر سوسک گفته می‌شود؛ فرد مبتلا به فوبیا در مواجهه با منبع ترس خود، واکنش‌های شدید نشان می‌دهد. در این نوع فوبیا، فرد حتی با دیدن عکس و نقاشی سوسک و یا تصور کردن آن در ذهن خود دچار اضطراب و استرس می‌شود. ممکن است از موقعیت ترس‌آور فرار کند و یا علائم و نشانه‌های فیزیکی مانند تپش قلب، شوکه شدن و خشک شدن بدن، تعریق و لرزش بدن در او بروز پیدا کنند. اما علت ابتلا به این اختلال چیست؟ چرا برخی افراد از حیوانات می‌ترسند؟ آگاهی دقیق از نشانه‌ها و علل ریشه‌ای به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با ترس‌های خود کنار بیایید و به درمان آن‌ها بپردازید.

لیندا کیانی

 لیندا کیانی پس از سریال های وضعیت سفید و تا ثریا در سال 1391 در سریال پلیسی ماتادور با کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی به ایفای نقش پرداخت. پیش تولید این مجموعه از تیر 1391 آغاز شد.

بیوگرافی لیندا کیانی و همسرش

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.

خانواده و بازیگری لیندا کیانی

در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد.

عد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد.

او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

دیدار لیندا کیانی با حسین پناهی

یکی از بهترین احساس هایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدم های بزرگ و متفاوت بوده است.

یکی از همان آدم های بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود، مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است.

زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدمها را دارد، دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است.

در کودکی تنها دغدغه فکری ای که داشتم وجود خدا بود.

شب و روز را دنبال چگونگی وجود خدا می گشتم، هزار سوال بی جواب در اینباره داشتم که هیچ کس پاسخی برای آنها نداشت.

برای همین به سمت فلسفه رفت تا جواب سوالاتش را بگیرید.

احساس خوشبختی لیندا کیایی

خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است.

همه با هم هستیم و هر شب که می‌ خوابم خدا را شکر می‌ کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.

لیندا کیانی

کارتون مورد علاقه لیندا کیانی

یکی از کارتونهای مورد علاقه ام جودی آبوت (بابا لنگ دراز) است، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کنم برایم تکراری و خسته کننده نمی شود و هنوزم می بینم.

باند بازی در سینما از نظر لیندا کیانی

بدون شک در سینما باند بازی وجود دارد و هر کسی ارتباط برقرار میکند نوش جونش اما هر کسی هم مثل من اهل رابطه نیست باید لطمه بخورد.

علاقه لیندا کیانی به نقاشی

در هنرستان کمال الملک یکسال دوره سیاه قلم دید و حالا برای دل خود گاهی از طبیعت بی جان یا ماهی ها نقاشی می کند.

تجربه تلخ لیندا کیانی با پرستاران

سریال پرستاران تجربه تلخی بود چرا که حالتی از دیکتاتوری در پشت صحنه وجود داشت و من اصلا آن کار را دوست ندارم، همه چیز آن پروژه کارمندی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه