قرعه کشی خودرو | ثبت نام قرعه کشی خودرو

دور جدید فروش فوری خودرو شروع شد | از قرعه کشی خودرو جدید جا نمانید

فروش نقدی دیگنیتی بهمن موتور از اول آذر ماه آغاز می‌شود و تا جمعه چهارم آذر ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح محصول جدیدی نیز برای فروش عرضه شده است.

دور جدید فروش فوری خودرو شروع شد | از قرعه کشی خودرو جدید جا نمانید
کدخبر : 12198
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قرعه کشی خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای قرعه کشی خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.منوچهر منطقی، معاون وزارت صمت، اغلب قرعه‌کشی‌ خودرو برای عرضه خودرو تا اواخر سال ۱۴۰۲، از بین می‌رود و ما به سمت بالا رفتن کیفیت و عقلانی شدن قیمت و نیازهای خودرویی مردم پیش خواهیم رفت.با توجه به آغاز گمانه‌زنی‌ها درباره حذف قرعه‌کشی‌ خودرو و طرح‌های پیش فروش خودرو، وزارت صمت با صدور بیانیه‌ای، موضوعات پیرامون راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو را تشریح کرد.در ادامه به آخرین جزییات از قرعه کشی خودرو می پردازیم.

قرعه کشی خودرو

در جدیدترین طرح فروش نقدی دیگنیتی دو محصول دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ در قالب سه طرح عادی، طرح جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی برای متقاضیان عرضه می‌شود.

در طرح پیش‌ثبت‌نام فروش نقدی با قیمت مصوب بهمن موتور، خودرو دیگنیتی پرایم با قیمت 935 میلیون تومان و خودرو جدید دیگنیتی پرستیژ با قیمت یک میلیارد و 120 میلیون تومان برای متقاضیان ارائه شده که خریداران می‌توانند از میان رنگ‌های مشکی و سفید خودرو موردنظر را خریداری کنند.

موعد تحویل این دو خودرو مدل 1401 از سوی بهمن موتور 30 روز کاری پس از واریز وجه اعلام شده است.

بررسی مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ

نام دیگنیتی اولین بار در سال ۱۳۹۹ به گوش ایرانی‌ها خورد و سال ۱۴۰۰ توسط بهمن موتور با نام دیگنیتی پرایم به دست مشتریان رسید. بدنه کراس‌اوور کوپه این خودرو در بازار ایران خاص است و به جز بی ام و X6 دیگر ماشینی به این سبک در کشور موجود نیست. به همین علت، توانسته مشتریان زیادی را به جذب خود کند. بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ تیپ و فیس‌لیفت جدیدی از این خودرو را با نام دیگنیتی پرستیژ رونمایی کرد که علاوه بر تغییرات ظاهری، مشخصات فنی آن هم تغییر کرده و با ۲۲۸ اسب بخار، قوی‌ترین ماشین تولید داخل محسوب می‌شود. قیمت این خودرو در آبان ماه ۱۴۰۱، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شد.

مزایا و معایب

+ موتور قدرتمند

+ گیربکس ارتقایافته

+ طراحی ظاهری جذاب

+ کابین جادار

+ آپشن‌های قابل قبول

– حساس به کیفیت بنزین

– تک دیفرانسیل

مشخصات فنی

دیگنیتی پرایم که تیپ اولیه این خودرو در بازار ایران است، با موتور ۱.۵ لیتری ۱۴۸ اسب بخاری و گیربکس CVT به دست مشتریان رسید. این مشخصات فنی چندان با طراحی بدنه کوپه و اسپرت دیگنیتی هماهنگ نبود.

بهمن موتور در سال ۱۴۰۱ مدل جدید دیگنیتی را با نام پرستیژ در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ رونمایی کرد. این خودرو با موتور ۲ لیتری توربو، ۲۲۸ اسب بخار قدرت دارد و با پشت سر گذاشتن ماکسیما ۲۲۷ اسب بخاری، قوی‌ترین خودرویی است که توسط شرکت‌های داخلی مونتاژ شده است.

انتظار می‌رود دیگنیتی پرستیژ با این مشخصات فنی و بدنه کراس‌اوور کوپه سواری قابل قبولی داشته باشد. هر چند قدرت این خودرو نسبت به مدل پرایم افزایش یافته و از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته استفاده می‌کند، اما هنوز تک دیفرانسیل است و قابلیت آفرود ندارد.

برای خرید خودرو از بورس‌کالا باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟

برای خرید خودرو در بورس‌کالا باید یک سری اقدامات را انجام داد.

 این موشن گرافیک، مسیر آسان خرید خودرو و اقدامات لازم قبل و بعد از خرید را به ما نشان می‌دهد.

بر این اساس قرار است 1000 دستگاه پژو 207 متعلق به شرکت ایران‌خودرو با قیمت پایه 187میلیون و 400 هزار تومان در 30 آبان روی تابلوی عرضه می‌رود.

در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضای بورس‌کالای ایران درخصوص خرید محصول پژو 207 در تاریخ 30 آبان آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت 12 روز یکشنبه 29 آبان خواهد بود.

همچنین پیش‌دریافت خرید خودرو به میزان 100درصد است و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی‌باشند.

تحویل این خودرو به‌صورت 3 ماهه بوده و در تاریخ 30 بهمن به خریداران انجام می‌شود و این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید هم‌زمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 43 میلیون و 713هزار و 100ریال به علاوه 13درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه