فروش فوری خودرو | فروش فوق العاده | ثبت نام خودرو

فروش فوری خودرو از دم قسط زیر قیمت بازار | دور جدید فروش فوری خودرو به قیمت کارخانه

فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره)، فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره)، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت از طریق این طرح به فروش می‌رسند.

فروش فوری خودرو از دم قسط زیر قیمت بازار | دور جدید فروش فوری خودرو به قیمت کارخانه
کدخبر : 12173
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

فروش فوری خودرو

متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ لغایت پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ و تنها از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com اقدام نمایند. در صورتی که میزان تقاضا بیش از حجم عرضه باشد، خودروها با روش قرعه کشی تخصیص داده خواهند شد.

همچنین خودروی متقاضیان ۳۰ روز کاری پس از انجام مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده خواهد بود.

این طرح در راستای ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اجرا می‌گردد. طبق ضوابط این بخشنامه، شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت در خصوص متقاضیان ثبت نام برای این روش فروش اعمال خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت‌نام نمایند و به هر کدملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و امکان ثبت‌نام هم‌زمان در سایر خودروسازان میسر نیست. همچنین در این روش ثبت‌نام حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتی که باشد، از منتخبین سلب و اسقاط گردیده است. صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی توسط مراجع ذیصلاح صورت خواهد پذیرفت.

ضروری است متقاضیان محترم پیش از اقدام به ثبت نام ضوابط مندرج در پایگاه  http://Bahman.iranecar.com را به دقت مطالعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو و عاملیت‌های مجاز به سایت اینترنتی https://bahman.ir مراجعه نمائید.

فروش فوری خودرو

این طرح فروش از روز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا روز جمعه ۴ آذرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. در این دوره تمام محصولات بهمن موتور اعم از ۶ خودرو فیدلیتی تیپ ۱(۵ نفره) فیدلیتی تیپ ۲(۷ نفره)، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم به عنوان جدیدترین محصولات این شرکت با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه عرضه می‌شود.

گروه بهمن موتور که پیش از این محصولات محبوب فیدلیتی و دیگنیتی را عرضه نموده است، حالا با دو خودرو جدید یعنی سدان ریسپکت و نسخه قدرتمندتر دیگنیتی پرستیژ را عرضه خواهد کرد تا طیف گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهند.

 فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه آذر | این دو محصول برای اولین بار عرضه می شود ؛ جزئیات و جدول قیمت

مشخصات فنی سدان ریسپکت پرایم محصول جدید بهمن موتور

بهمن ریسپکت یک سدان کلاس Cمحسوب می‌شود. این خودرو بهمن موتور از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژر یورو ۶ بهره می‌برد که در بهترین حالت توان تولید ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۵۰۰) و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰) داراست. نیروی تولیدی توسط یک جعبه‌نده CVT با قابلیت شبیه‌سازی ۹ سرعت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت فروش فوری سدان ریسپکت با فروش ۳۰ روزه ؛ ۷۷۰ میلیون تومان است.

مشخصات فنی کراس‌اوور دیگنیتی پرستیژ محصول جدید بهمن موتور

دیگنیتی پرستیژ قویترین محصول بهمن موتور، با هدف پوشش نیازهای مشتریان این مجموعه عرضه شده است. این خودرو کراس اوور کوپه برخلاف عمدا محصولات چینی بازار سنت شکنی کرده است و به جای موتور ۱.۵ لیتری نسل قبلی از یک پیشرانه موتور ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۵۵نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد که خبر بسیار خوبی برای علاقمندان این خودرو است و همچنین به جای گیربکس CVT حالا یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهده دارد که تغییر بسیار جذابی به حساب می‌آید.

قیمت فروش فوری دیگنیتی پرستیژ با فروش ۳۰ روزه ؛ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه