سمانه پاکدل

سمانه پاکدل دستگیر شد ؟

عکسی از سمانه پاکدل در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

سمانه پاکدل دستگیر شد ؟
کدخبر : 12157
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون است. سمانه پاکدل با هادی کاظمی (بازیگر) ازدواج کرده است. سمانه پاکدل با بازی در سریال دلنوازان مشهور گردید. سمانه پاکدل از بازیگر های کم حاشیۀ اینستاگرام است. سمانه پاکدل با مخالفت های خانواده و به دور از چشم آن ها در سن 17 سالگی اقدام به بازیگری در تئاتر کرده است.

سمانه پاکدل

زندگی شخصی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت خانواده همه تلاشش را برای رسیدن به خواسته اش انجام داد و به صورت پنهانی بازی در تئاتر را آغاز کرد.

این بانوی هنرمند به دلیل شغل پدر و مادرش به کارهای خانه علاقه دارد و به گفته خودش تبحر خاصی در زمینه آشپزی دارد.

سمانه پاکدل به مادرش علاقه زیادی دارد و او را در زمینه های مختلف اخلاقی الگوی خودش میداند و به گفته خودش آدم بسیاری با صبر و تحملی است اما اگر پا روی دمش بگذارند پا روی دمشان میگذارد و طبق گفته خودش مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است.

سمانه پاکدل

ازدواج سمانه پاکدل

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو بامهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی پیرامون ازدواج نکردن او در این برنامه شکل گرفت.

24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

سمانه پاکدل و همسرش

سمانه پاکدل در کنار همسرش هادی کاظمی

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سمانه پاکدل است و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند و تصاویری از مراسم ازدواج آنها منتشر شد.

هادی کاظمی بازیگر سریال های مهران مدیری است که اغلب مردم او را با نقش نظام دو برره در شب های برره می شناسند.

شروع بازیگری سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و برای انتخاب رشته در دوران دبیرستان به سراغ هنر رفت اما مخالفت خانواده اش مانع از ثبت نام در رشته هنر دبیرستان سوره شد و شرط بازیگر شدن او از طرف پدر و مادرش این بود که ابتدا باید در رشته دیگری تحصیل کند و بعد از آن بازیگر شود.

این بازیگر جوان دور از چشم پدر پدر و مادرش فعالیت را در تئاتر آغاز کرد و کم کم به عنوان دستیار صحنه مشغول فعالیت شد و بعد از دعوت دکتر علی پویان برای بازی در نمایش رودکی به صورت جدی بازیگری را آغاز کرد.

درخشش سمانه پاکدل در تلویزیون

سمانه پاکدل در جدی ترین تجربه بازیگری اش در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 مقابل دوربین رفت و بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب میشود.

مسعود رسام تهیه کننده و کارگردان فقید سینما سمانه پاکدل را به حسین سهیلی زاده معرفی کرد و این بانوی هنرمند با نقش مهتاب در این سریال مقابل دوربین رفت.

سمانه پاکدل

مهتاب دختر شکوه عمه بهزاد است که قرار ازدواج او با بهزاد چند سالی است که در خانواده گذاشته شده است و علاقه ای از سوی مهتاب به بهزاد وجود دارد اما بعد از ازدواج بهزاد با یلدا، مهتاب هم با دکتر فرهاد زند ازدواج میکند.

سمانه پاکدل و حدیث میرامینی

سمانه پاکدل در گفتگویی به درایت حسین سهیلی زاده و کارگردانی او اشاره کرد و از او به مانند پدری مهربان یاد کرد که در بازی های مختلف دست بازیگر را باز میگذراد و نظرات زیادی از بازیگران در بازی میگیرد.

سمانه پاکدل

فیلم شناسی سمانه پاکدل

سریال های تلویزیونی سمانه پاکدل

همسایه ها (1395)

دیگری (1393)

معراجی ها (1392)

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

بچه های نسبتاً بد (1392)

دست بالای دست (1391)

پنجره (1390)

دلنوازان (1388)

فیلم های سینمایی سمانه پاکدل

لیلی سرباز سرزمین من

یکی از ما دو نفر (1389)

لبه پرتگاه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه