فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

خرید خودرو پژو 206 بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه | خرید سوگولی ایران خودرو به قیمت کارخانه و تحویل 30 روزه

مدیر نظارت بر بازارهای بورس گفت: بعد از پذیرش خودروی ۲۰۷ در بورس کالا، به سمت پذیرش خودروهای پرتیراژ مثل ۲۰۶ و پارس حرکت خواهیم کرد.

خرید خودرو پژو 206 بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه | خرید سوگولی ایران خودرو به قیمت کارخانه و تحویل 30 روزه
کدخبر : 12078
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

امیر صبایی با اشاره به ابهامات مربوط به سیگنال فروشی در بورس گفت: اداره ای ذیل سازمان بورس از سال 84 ایجاد شده و چهار حوزه ناشران، نهادهای مالی، بازار و فضای مجازی رصد شده و گزارش‌های دریافتی بررسی می‌شود. اخیرا یک سامانه ای نیز برای رصد خودکار فضای مجازی ایجاد شده و بستگی به شدت تخلف برخورد قانونی از تذکر شفاهی تا سطوح بالاتر انجام می‌شود.

مدیر نظارت بر بازارها درباره محدودیت بر بازارگردانها گفت: طبق دستور العمل فعالیت بازار گردان چهارچوب و خط مشخصی برای بازارگردانها لحاظ شده است. در روزهای خاص این عملکرد در سمت فروش رصد می‌شود این بدان معنا نیست که بازارگردانها ممنوع الفروش باشند. هرچند اخیرا یک بخشنامه ای در حوزه محدودیت فروش ابلاغ شد. بر این اساس بعد از ابلاغ بسته 10 بندی سازمان بورس شاهد رشد قابل توجه شاخص کل بودیم.

صبایی با اشاره به اینکه بعد از پذیرش خودروی 207 در بورس کالا، به سمت پذیرش خودروهای پرتیراژ مثل 206 و پارس حرکت خواهیم کرد، گفت: این موضوع در گرو تصمیم ناشران است، براین اساس دو خودرو ساز بزرگ کشور باید در این حوزه تصمیم بگیرند.

در این نشست، پیمان حدادی رییس صندوق تثبیت بازار گفت: صندوق تثبیت بازار هم اکنون در بیش از 500 نماد سهم خریداری کرده است.

وی افزود، صندوق توسعه ملی نیز به صورت غیر مستقیم و از طریق سپرده گذاری در صندوق تثبیت مشابه اتفاقی که در آبان ماه افتاده اقدام به خرید سهم می‌کند. بر این اساس این صندوق مستقیم آق ام به خرید سهم‌نمی‌کند.

حدادی گفت: هدف صندوق تثبیت مثبت شدن بازار نیست و خرید و انتخاب سهم با توجه به مصوبات هیئت مدیره صندوق انجام می‌شود. نظارت بر این معاملات از طریق حسابرسی سازمان حسابرسی در کنار سازمان بازرسی و دیوان محاسبات صورت می‌گیرد. صندوق مکلف به انتشار گزارش نیست اما در دوره قبل صورتهای مالی منتشر شد.

حدادی ادامه گفت: در ماه‌های آتی گزارش‌هایی منتشر می‌شود که فعالان بازار با جزییات عملکرد این صندوق بیشتر آشنا شوند. لازم به ذکر است دارایی صندوق تثبیت از 6 همت به 12 همت افزایش یافته و خالص خرید صندوق تثبیت افزایش قابل توجهی یافته است.

حدادی گفت: 220 هزار نفر نماد سهام یار را خریداری کرده اند و برای این سهامداران اصل پول و 20 درصد سود در یک سال بعد تضمین شده است.

خرید خودرو

نمایندگی‌های فروش خودرو مدیران‌خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی این شرکت خودروسازی را با برند MVM به فروش می‌رسانند. این محصولات در کنار محصولات برند فونیکس به مشتریان مدیران خودرو عرضه می‌شود.

بر این اساس  علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش این نمایندگی‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در برخی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده در این نمایندگی‌های فروش استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا ۳ سال قابل بازپرداخت است. ام وی ام X۲۲ در حال حاضر در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور به خریداران این خودرو عرضه می‌شود.

برای خرید ام وی ام X33 می‌توان از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده برای آن استفاده کرد. در حال حاضر ام وی ام X۳۳ در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

یکی از لوکس‌ترین خودروهای برند MVM یعنی X55 نیز دقیقاً با شرایط فروشی مشابه قابل خریداری برای علاقه‌مندان است. این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو‌های محبوب است

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 می‌توانید به سایت‌ نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم‌اکنون شرایط فروش اقساطی این خودرو با وام سه‌ساله نیز فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    چرا برای ایثار گران ماشین در نظر نمی گیرید ما که زمان جنگ خط شکن بودیم حالا فراموش شدیم

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه