مینا وحید | حواشی بازیگران

عکس دیده نشده از مینا وحید

در ادامه بخش هایی از ایفای نقش مینا وحید در یکی از فیلم های سینماییش را مشاهده می کنید که در این فیلم مینا وحید قصد اغفال راننده جوان را داشت.

عکس دیده نشده از مینا وحید
کدخبر : 12069
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مینا وحید بازیگر کم حاشیه سریال جزیره با حرکات جنجالی در کنسرت ماکان باند به بازیگر پر حاشیه امروز در فضای مجازی تبدیل شده است. مینا وحید در کنسرت ماکان بند با رفتاری نامناسب و دور از شئونات اسلامی حرکات جلفی را به نمایش می گذارد که واکنش بسیاری از طرف کاربران فضای مجازی داشته است. ماکان بند علیه مینا وحید بیانیه ای را منتشر میکنند و از او نسبت به رفتارش در کنسرتشان انتقاد می کنند. مینا وحید در اکثر جشنواره هایی که شرکت می کند لباس هایش مورد نقد قرار می گیرد. در ادامه به آخرین حواشی از مینا وحید  را می بینید.

عکس جنجالی مینا وحید در ترکیه

مینا وحید

دلیل خوشحالی مینا وحید چیست؟

مینا وحید

توهین وحشتناک مینا وحید به مهمانش 

مینا وحید

پشت پرده لایو جنجالی مینا وحید

کنایه تند مینا وحید برای عشق جدیدش

مینا وحید

سوتی جنجالی مینا وحید در استوری اینستاگرامش

مینا وحید

ازدواج مخفیانه مینا وحید

مینا وحید عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرد که به خاطر داشتن حلقه در دستش شایعه های زیادی بوجود آمد.

مینا وحید

آموزش رقص مینا وحید

مینا وحید همسر دوم آقای بازیگر شد  

اشک‌های مینا وحید از قضاوت دیگران

مینا وحید مهاجرت کرد 

مینا وحید عکسی از بازی خود در سریال جزیره را منتشر کرد که باعث بوجود آمدن حواشی بسیاری برایش شد.

مینا وحید

مینا وحید سکوتش را شکست

مینا وحید در یک لایو اینستاگرمی علت حضور نداشتن و غیر فعال بودن در شبکه های اجتماعی را توضیح داد که در این ویدیو به خاطر حلقه دستش باعث بوجود آمدن شایعه ازدواجش شده است.

اعتیاد مینا وحید علنی شد

مینا وحید در یک لایو جنجالی از قسمت هایی از زندگی خصوصی اش پرده برداشت.

اعتراف مینا وحید به ازدواج با خواننده معروف

مینا وحید در یک لایو پرسش و پاسخ به سوالات کاربران پاسخ داد که حواشی بسیاری برای این بازیگر داشته است.

صحبت های ضد اسلامی مینا وحید

فیلمی از مینا وحید در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که در آن مینا وحید به صحبت های جنجالی و ضد اسلامی پرداخته است.

لحظه اخراج مینا وحید از کنسرت ماکان بند

به تازگی ویدیویی از بیرون انداختن مینا وحید توسط حراست کنسرت ماکان بند در فضای مجازی منتشر شده است که جنجال زیادی به راه انداخته است.

اینستاگرام مینا وحید هک شد

بعد از انتشارفیلم هنجارشکنی مینا وحید در کنسرت ماکان بند چند روزی است که این هنرمند در صفحه اینستاگرامش فعالیت نمی کند که این شایعه بوجود آمده که صفحه این هنرمند بسته شده است.

پوشش اعتراضی مینا وحید

فیلمی از مینا وحید در فضای مجازی منتشر شده نظر مینا وحید در رابطه با پوشش و لباس های خاص و هنجار شکنی است که می پوشد.

واکنش مینا وحید به بیانیه ماکان بند

این ویدیو از لایو مینا وحید، یک هفته قبل از ماجرای کنسرت ماکان بند و حضور این بازیگر روی سن برای جشن تولد امیر مقاره است.

جلف‌بازی منشوری مینا وحید در کنسرت

مینا وحید از جمله بازیگران خوب کشورمان است. متأسفانه رفتارهای هنجارشکنانه او در کنسرت ماکان بند، مایه تعجب شده است. خوب است بازیگران و سلبریتی های محترم همواره بر مدار قانون و اخلاق حرکت نمایند و موازین اسلامی را حداقل تا زمانی که بین مردم محبوبیت دارند و در کشور عزیزمان ایران هستند، رعایت کنند.

در ادامه این برنامه مینا وحید امیر مقاره خواننده ماکان باند و هم بازی مینا وحید در سریال جزیره را با تبریک تولد سورپرایز کرد.

مینا وحید کیست؟

مینا وحید بازیگر ایرانی متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشت است و مدرک کارشاسی ازشد تئاتر و بازیگری را دارد. او به دلیل بازی در فیلم دوران عاشقای به کارگردانی علیرضا رئیسیان که کانداد ده سیمرغ بلوزین از جشنواره فیلم فجر شد معروف شد و سپس با بازی در سریال شهرزاد بیشتر دیده شد.

او در فیلم کفشهایم کو و هایلایت هم بازی کرده است. اخیرا در سریال بانوی عمرت هم ایفای نقش کرده است.

مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود.

این بانوی هنرمند بعد از اعتراض های متعدد و حواشی ایجاد شده در خصوص لباس جنجالی اش اعلام کرد که هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت یک لباس، یک پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.

به طور کلی میتوان گفت که مینا وحید علاقه زیادی به پوشش های خاص و پرحاشیه دارد.

مینا وحید بازیگری با تئاتر و از دوران دانشجویی آغاز کرد و برای رسیدن به حرفه مورد علاقه اش تلاش کرد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد تئاتر ادامه داد.

فیلم سنیمایی آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی در سال 86 اولین تجربه بازیگری مینا وحید در سینما بود و بعد از آن با بازی در سریال دختران حوا در تلویزیون شناخته شد اما نقطه عطف کارنامه بازیگری او مربوط به بازی در فیلم دوران عاشقی است.

فیلم شناسی مینا وحید

فیلم سینما

هایلایت 1396

کفشهایم کو 1394

دوران عاشقی 1393

گیرنده 1390

ساعت به وقت صفر 130

تلویزیون

بانوی عمارت 1397

دختران حوا 1391

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد 1390

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و روایتگر ملودرامی عاشقانه در دوران قاجار بود.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت ایفاگر نقش جواهر سردسته کلفت های عمارت ارسلان میرزا بود با تیپ و ظاهری متفاوت ایفاگر این نقش شد و به خوبی از عهده ایفای آن برآمد.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، پاوان افسر، مهری آل آقا و... به ایفای نقش پرداخت.

سریال دختران حوا به کارگردانی حسین سهیلی زاده سال 91 از شبکه پنج پخش شد و مینا وحید با این سریال به تلویزیون آمد و این سریال روایتگر داستان زنی است که در هنگام مرگ به اتفاقی اعتراف میکند که زندگی سه خانواده را بهم پیوند میزند.

جوایز مینا وحید

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم مادرید برای بازی در فیلم کوتاه کرمچاله

جایزه بهترین بازیگر زن سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو برای بازی در فیلم بعد از تو

مینا وحید در سریال دختران حوا ایفاگر نقش سودا بود و با بازیگرانی چون نیما شاهرخ شاهی، امیرحسین رستمی، ایرج راد، یکتا ناصر، تینا آخوندتبار، نازنین کریمی، لیدا عباسی، پرویز سیرتی، مریم سرمدی، آیلار نوشهری، رضا یزدانی، مهدی کاسه ساز، ملیکا پارسا و... همبازی بود.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی بود که در سه فصل ساخته شد و اولین فصل آن سال 94 توزیع شد.

مینا وحید یکی از بازیگرانی بود که در سریال شهرزاد مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش مریم مهرزاد نامزد بابک با بازی امیرحسین رستمی بود.

مینا وحید در سریال شهرزاد با بازیگران زیادی همبازی بود که از جمله آنها میتوان به شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، امیرحسین رستمی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، علی نصیریان، گلاره عباسی، فریبا متخصص، هومن برق نورد و ... همبازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه