خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو زیر قیمت بازار از امروز | خرید خودرو بدون قرعه کشی

پای دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی دوباره به بورس باز شد و قرار است این خودروها در بستر بورس کالا عرضه شوند.

خرید خودرو زیر قیمت بازار از امروز | خرید خودرو بدون قرعه کشی
کدخبر : 11962
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

سومین عرضه خودروهای گروه بهمن صورت می‌گیرد و طی آن ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی پنج نفره و ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی هفت نفره امروز ۲۲ آبان‌ماه و ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی فردا (۲۳ آبان) عرضه می شود که مبلغ پیش پرداخت برای شرکت در حراج، ۲۵ درصد مبلغ پایه است.

از ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی پنج نفره، ۹۸ دستگاه به رنگ سفید و ۹۸ دستگاه مشکی خواهد بود و قیمت پایه نیز برای هر دو رنگ، ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷۱ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال (شامل ۱۳۱ میلیون ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تولید پلاک و شماره گذاری و ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال بیمه شخص ثالث) اضافه می شود.

در عرضه روز یکشنبه (۲۳ آبان)، همچنین ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی هفت نفره شامل ۹۸ دستگاه سفید و ۹۸ دستگاه مشکی به قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو عرضه می رود. به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه‌ها جمعا ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال (شامل ۱۳۳ میلیون ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تولید پلاک و شماره گذاری و ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال بیمه شخص ثالث) اضافه می شود.

در عرضه روز دوشنبه (۲۳ آبان) نیز از ۱۹۲ دستگاه خودروی دیگنیتی که قرار است عرضه شود، ۴۸ دستگاه سفید با تریم مشکی، ۴۸ دستگاه سفید با تریم قرمز، ۴۸ دستگاه سفید با تریم مشکی و ۴۸ دستگاه مشکی با تریم قرمز است. قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد.

به قیمت فوق، هزینه های دیگری همچون ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال (شامل ۳۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳۵ هزار ریال هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰۰ هزار ریال هزینه خدمات پست، دو میلیون و ۸۰۰ هزار تولید پلاک و شماره گذاری، ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال بیمه شخص ثالث) افزوده می شود.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. همچنین درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۲۵ درصد اعلام شد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

علاوه بر این، خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های اعلامی همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب بهمن موتور هستند. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش ندارند و هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد. علاوه بر این، ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

خرید خودرو

نمایندگی های فروش خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی با برند MVM را در کنار فروش محصولات برند فونیکس ارائه می‌کنند. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X۲۲، خرید MVM X۳۳ و خرید MVM X۵۵ از شرایط فروش این نمایندگی‌ها استفاده کنند.

خرید اقساطی خودرو و به‌ویژه فروش اقساطی محصولات ام وی ام، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خریداران خودرو در ایران است. در این طرح‌های فروش، خریدار نیازی به پرداخت همه مبلغ خودرو در ابتدای خرید ندارد و می‌تواند خودرو را بدون پرداخت کامل قیمت آن دریافت کند. به همین دلیل خرید اقساطی خودرو یکی از گزینه‌های خریداران خودرو در کشور است.

در ادامه جزییاتی از فروش اقساطی محصولات MVM را مرور خواهیم کرد. اگر قصد خرید خودرو اقساطی را دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ویژگی‌های اصلی شرایط فروش اقساطی ام وی ام

درصورتی‌که بخواهید از شرایط فروش اقساطی ام وی ام  بهره‌مند شوید گزینه‌های مناسبی در اختیار دارید. در درجه اول شرایط فروش ام وی ام متنوع است و می‌توانید مطابق میل و بودجه خود خرید کنید. به‌علاوه اقساط در خرید ام وی ام بلندمدت است و می‌توانید از اقساط ۳ ساله هم بهره‌مند شوید. در کنار این‌ها در صورت استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM، می‌توانید خودرو را کمترین پیش‌پرداخت خریداری کنید.

هیچ محدودیتی برای خرید اقساطی خودرو وجود ندارد. امکان خرید اقساطی ام وی ام با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت برای همه در برخی مراکز فروش و نمایندگی‌های خودرو فراهم شده است.

به‌علاوه می‌توانید در تماس با آن مراکز و نمایندگی‌ها از شرایط فروش دیگر محصولات مدیران خودرو هم آگاه شوید. همچنین با مراجعه به شعب نمایندگی‌های رسمی فروش خودرو، امکان بررسی خودرو‌ها از نزدیک نیز فراهم شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات مختلف ام وی ام

هم اکنون ۳ محصول اصلی با برند MVM را در کنار فروش محصولات برند فونیکس ارائه شده است. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X۲۲، خرید MVM X۳۳ و خرید MVM X۵۵ از شرایط فروش نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو استفاده کنند.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X۲۲

خودرو ام وی ام X۲۲ یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های خرید در بین محصولات مدیران خودرو است. این خودرو به‌خصوص در نسخه‌های جدیدتر که تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو اعمال شده، به یکی از گزینه‌های مدنظر جوانان تبدیل شده است. به همین دلیل هم ام وی ام x۲۲ پرو این روز‌ها مدنظر بسیاری از خریداران خودرو اقساطی است.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X۲۲ با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در برخی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X۲۲ می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X۲۲ تا ۳ سال قابل بازپرداخت است.

هم اکنون می‌توانید ام وی ام X۲۲ را در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور خریداری کنید. برای این خودرو دو گزینه موتور تنفس طبیعی و با توربو شارژر در نظر گرفته شده است. موتور توربو ۱۰۲ اسب بخار قدرت دارد و از گیربکس CVT بهره می‌برد که ۹ دنده را شبیه‌سازی می‌کند.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X۳۳

خودرو ام وی ام X۳۳ سال‌ها است توانسته نظر خانواده‌ها را به خود جلب کند و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین محصولات مدیران خودرو در ایران است. این خودرو تا به‌حال در سه نسل مختلف در ایران عرضه شده و در حال حاضر سومین نسل از آن به فروش می‌رسد.

در حال حاضر در بین شرایط فروش اقساطی ام وی ام، تقاضای زیادی برای خرید اقساطی این خودرو وجود دارد. به همین دلیل شرایط فروش اقساطی جدیدترین نسل این خودرو از سوی نمایندگی رسمی مدیران خودرو فراهم شده است.

برای خرید ام وی ام X۳۳ می‌توانید از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده استفاده کنید. در حال حاضر ام وی ام X۳۳ در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

این خودرو در حال حاضر با موتور دو لیتری و گیربکس اتوماتیک به فروش می‌رسد. سطح امکانات X۳۳ جدید بالا است و امکاناتی مانند کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی و کنترل کشش و پایداری هم در آن نصب می‌شود. به‌علاوه فضای داخلی ام وی ام X۳۳ برای خانواده‌ها کاملا مناسب است. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X۳۳ می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی ام وی ام X۵۵

اگر به دنبال خودرویی لوکس در بین محصولات برند MVM هستید می‌توانید از شرایط فروش اقساطی ام وی ام X۵۵ استفاده کنید. این خودرو طراحی اسپرتی دارد و در عین حال فضای داخلی جاداری را هم فراهم می‌کند. موتور MVM X۵۵ می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت تولید کند که از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو‌های محبوب است. به‌علاوه قدرت موتور MVM X۵۵ در بین محصولات برند ام وی ام بالا است و همین مسئله آن را به انتخاب مناسبی برای جوان‌تر‌ها تبدیل می‌کند.

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X۵۵ میتوانید به سایت‌ نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم کنون شرایط فروش اقساطی این خودرو. با وام سه ساله نیز فراهم شده است.

از جمله امکانات بارز ام وی ام X۵۵ برای عرضه در بازار ایران، موارد زیر خواهد بود:

پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو

۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر

جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه گتراک

تنظیم حالت رانندگی

قابلیت تعویض دنده دستی

فرمان کمکی برقی

شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای

ترمز ABS، EBD و BA

سیستم کنترل پایداری و هرزگردی

ترمز پارک برقی

اتوهلد

کنترل شروع حرکت در سربالایی

صندلی راننده برقی

تریم داخلی چرم مصنوعی

نمایشگر لمسی با قابلیت انتقال تصویر صفحه تلفن همراه

دوربین ۳۶۰ درجه

کروز کنترل

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

صفحه نمایش اطلاعات خودرو (جلو آمپر) تمام دیجیتال

کامپیوتر سفر

سنسور باد و دمای لاستیک

استارت دکمه‌ای

ساعت هوشمند متصل به خودرو

سانروف

سنسور پارک

چراغ روشنایی روز

سنسور نور

یکی از گزینه‌های جذاب برای خریداران خودرو، فروش اقساطی MVM بدون پیش پرداخت است. در این شرایط فروش، خریدار می‌تواند بدون پیش پرداخت، خودرو را تحویل گرفته و مبلغ خودرو را به‌صورت اقساطی پرداخت کند.

در حال حاضر فروش اقساطی بدون پیش پرداخت ام وی ام از سوی مدیران خودرو به‌عنوان تولیدکننده محصولات ام وی ام و فونیکس ارائه نمی‌شود. به همین دلیل آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو نیز این شرایط را ارائه نمی‌کند.

در مقابل می‌توانید محصولات ام وی ام و فونیکس را با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلندمدت خریداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه