پرداخت بسته حمایتی جدید 350 میلیونی رئیسی به مردم | ثبت‌نام وام آنلاین بانک آینده، فقط با سفته + لینک

جزئیات جدید در رابطه با پرداخت بسته حمایتی دولت رئیسی به سرپرستان خانوارها منتشر شد.

پرداخت بسته حمایتی جدید 350 میلیونی رئیسی به مردم | ثبت‌نام وام آنلاین بانک آینده، فقط با سفته + لینک
کدخبر : 11959
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب تراکم تشویقی با کاربری غیرمسکونی، برای بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: افراد ساکن در محدوده‌های بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری می‌توانند حداقل ۳۵۰میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از بافت‌های فرسوده شهر قاین با بیان اینکه بسته‌های حمایتی بسیار خوبی برای نوسازی واحد‌های فرسوده در نظر گرفته شده است گفت: در محدوده‌های مصوب بافت‌های فرسوده، شهرداری‌ها موظف هستند حداقل ۵۰ درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار می‌رود تا ۱۰۰ درصد تخفیف دهند.

آئینی افزود: تسهیلات بانکی نیز برای اینکار فراهم شده و افراد ساکن در محدوده‌های بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری می‌توانند حداقل ۳۵۰میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

وی با اشاره به مصوبه تشویقی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که اخیرا اعلام شده است گفت:مردم در صورت بازسازی مسکن‌های واقع در بافت فرسوده می‌توانند با شرایطی یک یا دو طبقه تراکم تشویقی با کاربری غیر مسکونی (تجاری، اداری و خدماتی) داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران همچنین از تسهیلات در حوزه توده گذاری خبر داد و تصریح‌کرد: تسهیلاتی در حوزه توده گذاری و پارکینگ دیده شده است که فضای مساعد برای سرمایه‌گذاری دارای توجیه اقتصادی لازم را فراهم می‌کند./فارس

ثبت‌نام وام آنلاین بانک آینده، فقط با سفته در لندو

طبق اعلام بانک آینده و لندو، امکان دریافت وام خرید کالای این بانک از طریق سایت لندو فراهم شده است.

این وام اولین وام تماما آنلاین در ایران است که بدون نیاز به چک و ضامن و فقط با سفته از طریق لندو (سامانه خرید اقساطی) ارائه می‌شود.

ثبت درخواست وام بانک آینده

تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو به‌صورت کاملا آنلاین و در کمتر از ۱۰ روز کاری انجام می‌شود. همچنین در سامانه لندو محدودیتی برای هیچ‌کدام از شهرها و روستاهای ایران وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام نقاط ایران از این سامانه وام بگیرید. سقف این وام فوری ۲۰ میلیون تومان است و از آن می‌توان برای خرید انواع کالا و خدمات استفاده کرد.

مزایای وام فوری بانک آینده و لندو

لندو بزرگترین سامانه خرید اقساطی کالا از فروشگاه‌های آنلاین است که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد. دریافت وام فوری بانک آینده از این سامانه بسیار راحت است و مزایای زیادی دارد. مزایایی مثل:

وام

نحوه دریافت وام خرید کالای بانک آینده

همان‌طور که گفته شد، در تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو، نیاز به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نیست. برای دریافت این وام فقط کافی است ثبت‌نام خود را از طریق سایت لندو انجام دهید و بقیه مراحل را هم طبق آموزش‌های ارائه‌شده در این سایت، به‌صورت آنلاین طی کنید.

بعد از طی مراحل لازم و تأیید درخواست شما توسط لندو و بانک آینده، این وام به‌شکل شارژ کیف پول یا یک کد تخفیف صددرصدی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با آن خرید اقساطی خود را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که لندو در حال حاضر با بیش از هزار فروشگاه آنلاین همکاری می‌کند که این فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیط سفر، بیمه و … را ارائه می‌دهند.

پس همین حالا از طریق لینک زیر، درخواست وام خود را در سایت لندو ثبت کنید.

کلیک کنید: ثبت‌نام وام فوری بانک آینده و لندو

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه