ترلان پروانه | حواشی بازیگران

ترلان پروانه به خارج رفت

عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی و شایعه های زیادی را برای ترلان پروانه بوجود آورده که طعمه بعدی امیر تتلو این بازیگر است که سایت پیشنهاد ویژه این موضوع را تکذیب می کند.

ترلان پروانه به خارج رفت
کدخبر : 11923
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ترلان پروانه یکی از بازیگران پرحاشیه در فضای مجازی است. مهمترین حاشیه ترلان پروانه ارتباط او با فرشاد احمدزاده بوده است . ترلان پروانه در رابطه با این موضوع هیچ واکنشی نشان نداد .مدتی بعد هم شایعه رابطه ترلان پروانه و سعید عزت الهی بر سرزبان ها افتاد. در ادامه به آخرین حاشیه از ترلان پروانه می پردازیم.  

ترلان پروانه

پشیمانی ترلان پروانه از انتخاب عشق جدیدش

ترلان پروانه

حال وخیم ترلان پروانه

ترلان پروانهترلان پروانه

سورپرایز فوق العاده برای ترلان پروانه

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1377 در شیراز است و اصالتا اهل همانجاست . وی هم اکنون 24 سال سن دارد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن 3 سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت. 

شروع بازیگری ترلان پروانه

 پروانه بازیگری را از سال 1383 در سینما با فیلم چپ دست شروع کرد.

وی تنها بازیگر خردسالی بود که در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی حضور بیشتری داشت.او در موزیک ویدیو برخی خوانندگان از جمله فرزاد فرزین حضور یافته است.

تازه ترین اثر سینمایی او نیز فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوود نژاد است که به عنوان بازیگر نقش اول در آن حضور دارد.

وضعیت تأهل ترلان پروانه

ترلان پروانه تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است . تا به حال چندین بار خبر و شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی در سایتها و شبکه های اجتماعی دست به دست شده است که اصلا واقعیت نداشته است تا جایی که خانواده وی از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

ارسلان قاسمی نیز در آخرین گفتگوی خود با شبکه تی وی پلاس به این حواشی پایان داد و گفت اصلا قصد ازدواج با ترلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی اش هست که عاشق او می باشد.

همچنین شایعه ی دیگری نیز در اردیبهشت ماه 96 مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی نیز منتشر گردید که آن هم صحت نداشت.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

ترلان پروانه

کار حرفه ای ترلان پروانه

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

در سال 1382 اولین بار با سریال بچه های پایش به مجموعه های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.

اولین حضورش در سینما با فیلم رویای آخر رقم خورد.

ترلان پروانه

رژیم ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد.

فعالیت های ورزشی ترلان پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه

فیلم شناسی ترلان پروانه

آهوی پیشونی سفید2 1396جاده قدیم 1396

گشت2 1395

فراری 1394

درنا دختر آهو 1393

شیفت شب 1393

مردن به وقت شهریور 1392

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو 1391

به خاطر پونه 1391

بی خداحافظی 1390

آهوی پیشونی سفید1390

انسان ها بازیگر محسن توکلی 1389

خروس بی محل 1388

نصف مال من، نصف مال تو 1385

پاپیتال 1385

عاشق 1385

چپ دست 1384

مادر صدامو می شنوی 1384

زن بدلی 1384

بالا بلند 1384

دغدغه 1384

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه