فال روزانه 12 آبان ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 12 آبان ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 11731
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین 12 آبان:

فال روز تولد: امروز روز غافلگیر کردن شماست. اگر چه احساس می کنید که هیچ کسی تولد شما را یادش نیست اما در اوج ناامیدی ناگهان امیدوار خواهید شد. به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که شما را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. اگر چه احساس می کنید کنترل برخی امور را از دست داده اید و راهتان کندتر از قبل پیش می رود اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. در اواخر آذر ماه آرامشی را که مدت ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد. حال که شرایط مناسب است، تغییرات لازم را به زندگی خود بدهید و برای مسیرهای بعدی تان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز فرصتی برای شما فراهم می شود تا شغل خود را تغییر دهید. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد به سمت رشته جدیدی جذب می شوید. شاید این فرصت هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید و دنبال حرف دلتان باشید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید کمر همت ببندید تا به مقصود برسید، شما سزاوار موفقیت و شادی هستید کافی است عزمتان را جزم کرده با قدم های استوار پیش بروید. اینقدر بیهوده با خودتان حرف نزنید گوشی تلفن را بردارید و با شخص که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیر در همه امور زندگی تان خواهید دید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

امروز یک ارتباط غیر منتظره از راه دور خواهید داشت. به عنوان مثال یکی از دوستان قدیمی تان به شما زنگ می زند یا حتی ایمیلی می فرستد که حاوی خبری است که خوشحال تان می کند. اما پس از قطع کردن تلفن نباید خودسرانه تصمیم بگیرید. یکی از معلم یا اساتیدتان می تواند پیشنهادهای خوبی به شما دهد. در هر صورت در مورد تغییری که می خواهید به زندگی تان دهید خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. امروز تا می توانید پیگیر اخبار روز باشید زیرا می تواند در رساندن اطلاعات مفید به شما کمک کند. اجازه ندهید احساس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده اید و دلی را شکسته اید عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید بکنید از زیر آن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند، بعد از شنیدن این خبر تمهیداتی فراهم می آید تا به سفری چند روزه بروید از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز فردی جلوی راه شما را می گیرد و سر صحبت را باز می کند. همین موضوع باعث می شوید که وقت زیادی را که می خواستید برای کارهای مهم تر صرف کنید، از دست دهید. در این مواقع که می بینید صحبت های طرف مقابل تان به درازا می کشد، از او معذرت خواهید کنید و بگویید که مجبورید به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید. گاهی افراد تعادل زندگی شما را به هم می زنند اما این شمایید که باید کنترل امور را به دست گیرید و از هر مانعی که سرعت شما را کند می کند، خودداری کنید. انفاق کنید بخصوص نسبت به شخصی که بخوبی با وضعیت او آشنا هستید و می دانید کم درآمد اما آبرومند است. این روزها شما بخاطر ضربه های احساسی چند وقت پیش بسیار سخت گیر شده اید، در حد معقول سخت گیری درست است اما اگر از مرز منطق گذشت دردسر ساز خواهد شد، یا فعلا وارد رابطه ای نشوید یا اگر شدید مرزها را درست تعریف کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ذهن تان به شدت درگیر است طوری که نمی توانید به خوبی تمرکز کنید. پس سعی کنید روی کارهای کوچک تر و کم اهمیت تر تمرکز کنید. امروز انرژی زیادی در شما موج می زند بنابراین سعی کنید که آن را عاقلانه به کار گیرید. زمانی هم که خستگی بر شما چیره شد، بیشتر از حد به خودتان فشار نیاورید. استراحت یکی از کارهایی است که باید اهمیت زیادی به آن دهید. در محیط کار نیز با ۱۰ دقیقه استراحت، بازدهی شما بیشتر از قبل خواهد شد. با دقت و ریز بینی به اطراف در مسیری درست قرار می گیرید. در موردی عاطفی مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. سفری برای شما رقم خورده است، این سفر باعث می شود که به خودتان بیاید و با نگاهی به گذشته متوجه تند خویی ها و اشتباهاتتان بشوید، نیاز به اظهار پشیمانی و ندامت نیست، همین که خوش رویی پیشه رو کنید او گذشته ها را فراموش خواهد کرد.

فال فردا متولدین مرداد

دیگران امروز بیش از پیش به حرف های شما اهمیت می دهند، پس امروز از آن روزهایی است که باید حرف دلتان را بزنید. حتی می توانید راز دلتان را به اویی که مدت هاست ذهن تان را درگیر کرده است، بگویید. امروز همه چیز برای شما رنگ دیگری دارد. لغاتی که به زبان می آورید نیز تاثیر بیشتری بر دیگران خواهد گذاشت. اگر در محیط کار پروژه نیمه تمامی دارید، همین امروز آن را به سرو سامان برسانید زیرا با ایده های خلاقانه ای که حال در سر دارید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. در مورد موضوعی که فکرتان را مشغول کرده درهای سعادت و خوشبختی به رویتان باز خواهد شد. دست به کاری خواهید زد و آن را با موفقیت به سرانجام خواهید رساند. فرصت ها را از دست ندهید. در موردی عاطفی شخصی با نادانی در کار شما سنگ می اندازد، با صبر و حوصله و ‌توضیح به موقع شما شک و شبهه ها از بین خواهد رفت. در انتخاب کلمات دقت کنید.

فال امروز متولدین شهریور

با اطلاعاتی که امروز به دست تان می رسد، به شدت مخالف می کنید. اگر چه مخالفت شما تا حدودی منطقی است اما نباید کنترل اش از دست تان خارج شود. سعی کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که دیگران فکر کنند شما فردی از خود راضی هستید. سعی کنید به جای داد و بی داد، آرام با صحبت هایتان دیگران را قانع کنید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار شک و تردید شده اید، به جای این که منتظر عکس العمل و حرف های طرف مقابل تان باشید، خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید. اندیشه ی اینکه دست به کاری بزرگ بزنید همه ی زندگی تان را تحت الشعاع خود قرار داده، در نظر داشته باشید که انجام این کار نیازمند یک همراه است، همراهی که از جهات مختلف توانایی های بالایی داشته باشد و از ریسک کردن واهمه ای به دل راه ندهد. کمترین تردیدی به خود راه ندهید. احساسات تان را با کمک گرفتن از زبان شیرین تان بیان کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

از آنجا که مدت هاست زندگی تان یکنواخت شده و هیچ پیشرفتی در آن مشاهده نکرده اید، زمان آن است که ایده هایی را که مدت ها در سر داشته اید و از اجرای آنها می ترسیدید، عملی کنید. مدتی است همه چیز را به حال خود رها کرده اید و خیلی به اطراف تان اهمیت نمی دهید اما اکنون زمان تغییر است. اگر چه شرایط به سرعت در حال دگوگونی است و فکر می کنید که اکنون دیر است اما اگر همین حالا قدم اول را بردارید، همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد. نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگی تان به وجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید، همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید به طور ناگهانی و بی خبر به سراغتان می آید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز همان روزی است که باید ارتباطات خود را گسترش دهید. البته از طرف دیگر نیز باید برخی از افرادی را که بودنشان اهمیت چندانی در زندگی تان ندارد و تنها انرژی شما را می گیرند، از زندگی تان دور کنید. طی سه هفته قبل، فشار زیادی از لحاظ روحی رویتان بوده اما در نهایت ختم به خیر شد. حال شما در جایی ایستاده اید که نسبت به خود و اطراف تان شناخت کافی دارید. در این شرایط می توانید تصمیم های بزرگ زندگی تان را بگیرید و راه را برای پیشرفت های آتی هموار تر سازید. تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود آن را به فال نیک بگیرید، بدون شک می توانید به موفقیتهای شایان توجهی دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

اتفاقی برایتان می افتد که باعث می شود تمام باورهای گذشته خود را دور بریزید و راه جدیدی را پیش بگیرید. این دوره، یکی از دوره های مهم زندگی شماست به همین دلیل باید محتاطانه تر قدم بردارید. اخیرا فردی به شما کم محلی می کند که باعث شده ناراحت و عصبی باشید. بهتر است به جای گیر دادن به او، شما نیز کمی عقب بکشید تا هم شما و هم او در مورد رابطه ای که در آن به سر می برید، بیشتر فکر کنید. مطمئنا نتیجه آن برای هر دویتان مفید خواهد بود. برای تصمیمی که می خواهید بگیرید حتما” نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه خودخواهی بیش از حد کار دستتان داده است. متاسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید قبل از آنکه به نتیجه برسد نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران تمام محسناتشان را زیر سوال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قایل شوید.

فال روز متولدین دی

احساس می کنید که میان دو صخره گیر کرده اید و راه فراری نیست اما این را هم بدانید که تا زمانی که در مورد مشکل تان با دیگران حرف نزنید، هیچ کس به کمک تان نمی آید و شما ممکن است که تا ابد در همان مکان گیر بیافتید. اگر چه فرد درون گرایی هستید اما گاهی لازم است که احساسات خود را بروز بدهید و خودتان را تخلیه کنید. به زودی پولی از طرف کاری که در گذشته انجام داده اید، به دست می آورید. به جای کنار گذاشتن آن، یکی از چیزهای مورد علاقه تان را بخرید تا حال تان کمی عوض شود. اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد.

فال متولدین بهمن

یکی ناگهان پا در کفش شما کرده است و تمام برنامه هایتان را بهم ریخته است. اگر چه تا به حال مراعات حال او را می کردید، اما بهتر است از این به بعد بیشتر از دیگران به خودتان بیاندیشید. همه در زندگی شما دخالت می کند و شما هم در همه حال احترام آنها را نگه می دارید اما ادامه این کار به ضررتان خواهد بود. در رابطه عاطفی تان به مشکل بر خورده ابد. چیزی که شما در حال حاضر به آن احتیاج دارید بیان احساسات تان است. با حرف زدن تمام درهای پبیش رویتان باز خواهد شد. پس به سکوت خود مهر باطل را بزنید. به زودی فردی در سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید، این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی با خود دارد و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است.گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است، از حقوقِ حقه ی خود چشم پوشی نکنید، او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز افراد جدیدی را ملاقات خواهید کرد که برایتان جذابیت زیادی دارند. می توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و آنچه را که می خواهید به دست آورید. نتیجه این گفتگو دوستی بلند مدت شما با یکدیگر خواهد بود. امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به خود فکر کنید. آیا طاقت احساسات عمیق تر خود را دارید؟ آیا می توانید با سختی ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با ارتباطات جدید خود راحت تر می توانید با مشکلات تان کنار آیید. در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد، مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تایید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود، یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه