فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا با محصول جدید | ورود خودروی جدید سایپا به بازار

«سهند» نام سدان جدید شرکت سایپا در کلاس B است که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد. سایپا سهند از موتور ام۱۵ پلاش سایپا استفاده می‌کند و علاوه بر نسخه دنده دستی، نسخه اتوماتیک نیز خواهد داشت.​

فروش فوق العاده سایپا با محصول جدید | ورود خودروی جدید سایپا به بازار
کدخبر : 11608
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوق العاده سایپا

«سهند» نام سدان جدید شرکت سایپا در کلاس B است که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد. سایپا سهند از موتور ام۱۵ پلاش سایپا استفاده می‌کند و علاوه بر نسخه دنده دستی، نسخه اتوماتیک نیز خواهد داشت. این خودرو اقتصادی که درعین‌حال زیبا و باکیفیت است، سال ۱۴۰۲ وارد بازار خواهند شد. سایپا همواره خودروهایی جمع‌وجور در کلاس B عرضه کرده که نسبت به دیگر محصولات این کلاس در بازار ایران ازجمله خانواده ۲۰۶ و رانا جادارتر و ارزان‌تر بوده‌اند.

فصل جدیدی که سایپا با طراحی شاهین گشود، در سهند ادامه پیدا کرده است؛ به‌طوری که اکنون با زیباترین سدان داخلی کلاس B روبه‌رو هستیم. سهند سایپا درواقع فیس‌لیفت خودرو ساینا اس محسوب می‌شود که نمای جلو و پشت آن به‌طرز کاملا زیبا و دلچسبی تغییر کرده است. انصافا این تغییرات ظاهری به‌ویژه در نمای جلو و عقب کاملا هماهنگ، زیبا و متناسب با یک خودرو اقتصادی امروزی از آب در آمده و برخلاف دوران گذشته که معمولا خودروهای فیس‌لیفت داخلی طراحی چندان جذابی نداشتند، نمی‌توان انتقادی منصفانه را به آن وارد دانست. همچنین درپوش موتور نیز با حجم‌پردازی‌ها و چین‌خوردگی‌های جذاب‌تری همراه شده که جلوه اسپرت و عضلانی‌تری برای این سدان کوچک پدید آورده است. در نمای جلوی سهند با سپر، کاپوت، چراغ‌ها، مه‌شکن‌ها و آیینه‌هایی متفاوت با ساینا مواجهیم؛ چراغ‌های کشیده تا روی گلگیر و جلوپنجره زنبوری کشیده به‌این خودرو کمک می‌کند همانند نمای عقب بتواند کمی عریض‌تر به‌نظر برسد.

کاپوت سهند خطوط متعددی دارد که حس خشن بودن را تا حدودی ارائه می‌کند و ادامه آن تا بالای جلوپنجره کمی به‌بزرگتر دیده شدن ابعاد خودرو کمک می‌کند. بیایید با نمای پشتی شروع کنیم. در نمای عقب سهند علاوه‌بر جانمایی پلاک در سپر خودرو (و نه روی درِ صندوق‌عقب)، شاهد چراغ عقب‌های جدید و کشیده و درعین حال کشیدگی در طراحی کلی درِ صندوق‌عقب و نمای پشتی نیز هستیم. دو مه‌شکن نیز در این سپر تعبیه شده است. سنسور و دوربین دنده‌عقب هم در نمونه نمایشگاهی سهند دیده می‌شود. همچنین سقف سایپا سهند در نمونه نمایشگاهی به‌صورت دورنگ و مجهز به‌سانروف طراحی شده است. این طراحی زیبا در نمای جلو و عقب، با رینگ‌های اسپرت و جذاب و دستگیره‌های کرومی در نمای جانبی همراه شده است.

تحول اساسی دیگر سهند در بخش کابین رخ داده است؛ استفاده از داشبورد جدید با طراحی زیباتر از گذشته می‌تواند یکی از نقاط قوت نمای داخل سهند سایپا درمقایسه با محصولاتی همچون ساینا و کوییک باشد. در کنار غربیلک‌فرمان دی‌کات که در ساینا اس هم شاهد آن بودیم، سایر قسمت‌ها تغییر کرده و طراحی جذاب‌تری در معرض دید می‌گذارد.

نمایشگر ۷ اینچی در بخش بالایی داشبورد قرار دارد و به‌صورت برجسته می‌تواند خود را بیشتر خاص کند. صفحه‌کیلومتر سهند مشابه برخی محصولات جدید با جهت گردش قرینه دور موتور و میزان سرعت است و یک نمایشگر برای کامپیوتر سفری در وسط آن قرار گرفته است.

خروجی هوا نیز دایره‌ای بوده و شیک‌تر از انتخاب‌های فعلی است. صندلی‌های چرمی در تیپ بالاتر با دوخت دورنگ مشابه رنگ بدنه خودرو هم قابل توجه است.

سهند نیز مانند اطلس (هاچ‌بک جدید سایپا) از پیشرانه ام ۱۵ پلاس نیرو می‌گیرد. این موتور با تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها به‌میزان ۸ درصد گشتاور بهتری ارائه می‌کند و در کنار کاهش ۵ درصدی مصرف سوخت، توان آن نیز حدود ۹ درصد افزایش خواهد یافت. از جمله موارد بهبود و ارتقا در این موتور، می‌توان به‌تغییر سرسیلندر، منیفولد، میل‌سوپاپ، بلوک سیلندر، درپوش سوپاپ و حوزه یکپارچه ترموستات حرارتی اشاره کرد. نکته مهم درمورد سهند سایپا ارتقای وزن قابل توجه آن است که درمقایسه با ساینا حدود ۱۷۰ کیلوگرم سنگین‌تر شده و به ۱۲۲۰ کیلوگرم رسیده است. این رقم که حتی از وزن خودرویی مثل سورن پلاس نیز بیشتر است، به‌پایداری هرچه بیشتر خودرو و عملکرد بهتر سیستم تعلیق کمک می‌کند.

بر اساس بنرهای سایپا در نمایشگاه تحول صنعت‌خودرو، سهند در دو تیپ یک و دو ارائه می‌شوند. طبیعتا تیپ دو از تجهیزات بیشتری برخوردار است که شامل دکمه‌های کنترلی روی غربیلک‌فرمان، روکش چرمی صندلی‌ها، تریم داخلی دورنگ، نمایشگر ۷ اینچی، دوربین دید عقب و سانروف می‌شود. آپشن‌های مشترک در تیپ ۱ و ۲ سهند نیز شامل سیستم پایش باد تایرها، شارژر USB موبایل، تنظیم شش‌جهته صندلی‌ راننده و تنظیم چهارجهته صندلی شاگرد است. درمجموع باید گفت سهند سایپا یک سدان زیبای اقتصادی با طراحی کاملا قابل قبول به‌ویژه در نمای جلو و عقب محسوب می‌شود. طراحی کابین آن نیز می‌تواند مورد پسند و رضایت مشتریان واقع شود؛ به‌ویژه اگر با یک متریال نسبتا باکیفیت همراه باشد، قطعا ضریب رضایت مشتری از این خودرو بسیار بیشتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه