بسته حمایتی | بسته حمایتی دلت

بسته حمایتی جدید دولت برای این خانوارها | بسته حمایتی جدید از راه رسید

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات حمایتی به ۲۷ خانواده پرنوزاد دارای فرزند چند قلو ( سه قلو و بیشتر) تهرانی خبر داد.

بسته حمایتی جدید دولت برای این خانوارها | بسته حمایتی جدید از راه رسید
کدخبر : 10894
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

اجرای بسته حمایتی دولت در دو مرحله‌ی (مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و مددجویان) و سیاست جبرانی کارکنان دولت اجرایی شد. برای کمک به وضعیت بهبود معیشت و دستمزد خانوارها در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بسته حمایتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در دولت تعیین شده که به گروه های هدف پرداخت خواهد شد. بسته حمایتی ویژه ابتدا به عزیزان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و یا افرادی که در نوبت پیوستن به این سازمانها هستند تعلق خواهد گرفت.همچنین، بسته حمایتی دیگری نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و … که در این دو گروه نبودند پیش بینی شده است .در ادامه به آخرین خبر از بسته حمایتی می پردازیم.

بسته حمایتی

جهانبخش مرادی با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد حوزه حمایت‌های اجتماعی کمک به تأمین هزینه‌های مورد نیاز خانواده‌های پرنوزاد (سه قلو و بیشتر) نیازمند واجد شرایط است، گفت: در قالب این خدمت بخشی از هزینه‌های این گروه از جامعه هدف به صورت کمک‌های بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های پر نوزاد (سه قلو و بیشتر) پس از بررسی نیازمندی از خدمات این نهاد در قالب کمک معیشت، کمک هزینه خرید مسکن و اشتغال زایی بهره‌مند می‌شوند.

مرادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ خانواده تهرانی دارای فرزند پرنوزاد ( سه قلو و بیشتر) از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود بیش از ۷۶۰ میلیون  تومان در قالب کمک معیشت، کمک هزینه خرید مسکن  و  وام قرض الحسنه ضروری  برای خرید مسکن پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: همچنین ماهیانه با همکاری یکی از مراکز نیکوکاری کمک هزینه خرید شیر خشک و پوشک تا پایان ۲۴ ماهگی کودکان به‌حساب هر خانوار واریز می‌شود.

وی همچنین به خدمات ارائه شده به خانواده های تحت حمایت آسیب دیده از سیل مردادماه فیروزکوه اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۸ خانواده آسیب دیده از سیل از کمک هزینه خرید لوازم ضروری منزل، ودیعه مسکن امانی و کمک موردی به مبلغ ۱۷۳ میلیون تومان برخوردار شدند.

مرادی با اعلام برگزاری کارگاه‌های آموزش مدیریت بحران، افزود: با همکاری آتش نشانی و هلال احمر ۱۳۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از کارگاه های آموزش مدیریت بحران با هدف مقابله با حوادث طبیعی از جمله آتش سوزی، سیل و زلزله برخوردار شدند.

بسته حمایتی

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه تهران و شهرداری تهران به پرسنل نیازمند شهرداری از امروز خبر داد.

هادی سهامی در مراسم توزیع مرحله دوم طرح مائده امام حسن(ع) رزمایش کرامت علوی که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نخستین مرحله از طرح مائده امام حسن(ع) در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد که در قالب این مرحله 8 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع دومین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی در قالب مرحله دوم طرح مائده امام حسن(ع) تصریح کرد: در این مرحله 13 هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه تهران و شهرداری تهران آماده شده است و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

سهامی در ارتباط با شناسایی جامعه هدف جهت توزیع بسته‌های معیشتی گفت: این خانواده‌ها از پرسنل شهرداری تهران هستند که غالبا از مجموعه فضای سبز، پاکبانان و ... هستند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در ارتباط با ارزش ریالی هر بسته معیشتی بیان کرد: هر بسته دارای اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان محاسبه شده است.

وی درباره ارزش ریالی مرحله دوم طرح مائده امام حسن(ع) گفت: در این مرحله 13 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

سهامی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی از امروز خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در اختیار سازمان بسیج شهرداری تهران در هر منطقه قرار می‌گیرد و آنها فرآیند توزیع بسته‌های معیشتی را دنبال و اجرایی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه