مریلا زارعی | حواشی بازیگران

رفتار دور از شان مریلا زارعی

عکسی از مریلا زارعی در پشت صحنه سریال جیران در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

 رفتار دور از شان مریلا زارعی
کدخبر : 10812
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مریلا زارعی بازیگر مطرح و معروف سینما و تلوزیون است. مریلا زارعی کارنامه ی درخشانی در زمینه ی بازیگری در فیلم ها و سریال های متفاوت دارد. خواهر مریلا زارعی، «ملیکا زارعی» مجری کودک در صدا و سیما است. مریلا زارعی در فیلم «هیس! دختر ها فریاد نمی زنند» نقش درخشانی را به عهده داشت و به خوبی از پس او برآمد. مریلا زارعی از بازیگران ساده زیست و ساده پوش سینما است.

مریلا زارعی

مریلا زارعی در سریال جیران

جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی است که مریلا زارعی در آن نقش «مهد علیا» را بازی می کند و به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و باقی قسمت‌ها هر هفته پخش خواهند شد. پخش این مجموعه از شهریور ۱۴۰۰ چند بار به تعویق افتاده بود. جیران نظرات ضد و نقیضی نمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و باقی قسمت‌ها هر هفته پخش خواهند شد. پخش این مجموعه از شهریور ۱۴۰۰ چند بار به تعویق افتاده بود. جیران نظرات ضد و نقیض را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است.

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌است.

از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌است.

مریلا زارعی

مریلا زارعی از جمله افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس ۱۳۹۳ بود.

اصغر فرهادی و نسرین ستوده کمپینی در فیس‌بوک در رابطه با بحران غزه ایجاد کردند. فرهادی و ستوده از همه خواسته‌اند با نوشته «کشتن هم‌نوعان خود را متوقف کنید» عکس گرفته و برای این صفحه فیس‌بوک ارسال کنند. بیش از ۴۰ هزار نفر از جمله افراد مشهوری مانند هانی ابواسعد کارگردان مشهور فلسطینی و خاویر باردم بازیگر مطرح و برنده اسکار به این کمپین پیوستند اما زارعی با اشاره به این نکته که این کمپین حالتی دوپهلو و فاقد صراحت دارد، به این کمپین نپیوست و از نحوه مواجهه اصغر فرهادی با وقایع غزه انتقاد کرد.

وی در این باره در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «من از این حرکت خیلی خوشحالم. مطمئنم که واکنش همکارانم از سر خیرخواهی بوده و خیلی هم زیباست. من از همکارانم در این کمپین درخواست می‌کنم که به حرکت مثبتشان ادامه بدهند و به‌طور مشخص از جنایاتی که در حق مردم بی‌دفاع غزه شده هم نامی ببرند … نگران واکنش‌های جهانی از عملکردمان و از اینکه ممکن است در جشنواره‌های جهانی مورد هجمه قرار گیریم، نباشیم.»

روزنامه کیهان هم در تحلیل این کار نوشت: «نام اصغر فرهادی در بین امضا کنندگان نامه اعتراضی سینماگران به رئیس سازمان ملل دیده نمی‌شود. اصغر فرهادی به این دلیل حاضر نشده در کمپین خودش هیچ نامی از رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی غزه بیاورد که فکر می‌کند در صورت اعتراض، جوایز و پول‌های جشنواره‌های غربی را کسب نخواهد کرد.»

وضعیت تأهل مریلا زارعی

خبرها و شایعات فراوانی از ازدواج مریلا زارعی با شخصی به نام مهدی رجبی در فضای مجازی منتشر شده است که معتبر نمی باشد. خانم مریلا زارعی تاکنون خبری از ازدواج خود منتشر نکرده و گویا ازدواج نکرده و مجرد است. 

شخصیت مریلا زارعی

مریلا زارعی به کتابخوانی علاقه دارد و می گوید پدرم در 5 یا 6 سالگی کتاب های خود را مثل فلسفه غرب و فیلسوفان غربی در اختیارم می گذاشتند و از من می خواستند با مداد زیر کلماتی که حروفش را بلدم، خط بکشم و این کار تاثیر زیادی بر کتابخوانی من گذاشته است.

خانم زارعی از سفیران موسسه نیکوکاری مهر آفرین می باشد. او گرایشی به تجملات خاصی ندارد، ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت اوست.  

مریلا زارعی

نحوه ی ورود مریلا زارعی به عرصه ی بازیگری

علاقه مریلا زارعی به هنر از کودکی و تحصیل در مدرسه علوی اسلامی به دلیل تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال در آن شکل گرفت.

 چهره مریلا زارعی برای اولین بار با فیلم "سلام سینما" ساخته محسن مخملباف (1373) بر روی پرده سینما نقش بست. او در سال 1374 در 21 سالگی در سریال «کاراگاه» بازی کرد و برای نخستین بار وارد قاب تلویزیون شد و همین سال تجربه بازی در سینما را با بازی در فیلم سینمایی «پاتک» بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه