فال امروز 4 شهریور ماه | تقدیر خود را با ما دنبال کنید

می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال امروز 4 شهریور ماه | تقدیر خود را با ما دنبال کنید
کدخبر : 10307
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۴ شهریور:

شما هیچ اعتقادی به باختن ندارید و همیشه سعی می کنید با اتکا به توانایی های خود و حداکثر تلاش و کوشش ممکن به اهداف و خواسته هایتان برسید. لجبازی ذاتیتان ممکن است بی آنکه خودتان متوجه باشید باعث رنجش اطرافیانتان شود. امسال از لحاظ سلامتی با مشکلات جدی مواجه نخواهید بود. در سال جدید شما می توانید هم در زمینه ی حرفه ای خود و هم در یک کسب و کار جدید عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارید. کلید اصلی موفقیت شما مدیریت صحیح زمانتان خواهد بود. روابط عاطفی شما به طرزی باورنکردنی خوب پیش خواهند رفت و بسیاری از مشکلاتی که در سال گذشته داشته اید را برطرف خواهید کرد. آنهایی که هنوز تنها و مجرد هستند می توانند انتظار آغاز روابط عاطفی جدیدی را داشته باشند. شهریور، آبان، بهمن و اردیبهشت بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز ببینید حق کسی خورده می شود و یا فردی دارد از قدرت خود سوء استفاده می کند نمی توانید سکوت کنید و حتما خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. با وجود این که معمولا سعی دارید بی طرفانه قضاوت کنید امروز ناخودآگاه طرف ضعیف ترها را می گیرید. به جای این که غیرتی شوید بهتر است کمی منطقی تر به موضوع نگاه کنید و پیش از هر گونه قضاوتی اطلاعات کافی را به دست بیاورید. در حال حاضر چند نفر سعی در به دست آوردن عشق و توجه شما دارند و هر یک از آنها به گونه ای برای شما جذاب هستند، اما نمی توان تا همیشه همین طور ادامه داد. باید هر چه سریعتر انتخاب کنید تا تکلیف همه مشخص شود. برای رسیدن به خواسته قلبی تان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیفتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن یک خبر مهم به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما احساس تنهایی می کنید و انگار زندگیتان خالی از عشق و احساس شده است. شاید عشق شما به دلایلی مجبور باشد امروز را دور از شما بگذراند و همین باعث شود که احساس تنهایی بیشتری کنید، اما مطمئن باشید که این فاصله به هیچ وجه به معنای این نیست که طرف مقابلتان شما را به اندازه ی قبل دوست ندارد. به جای اینکه در خانه بنشینید و ذهن خودتان را با این افکار بیهوده مسموم کنید از خانه بیرون بروید و با دوستان و یا اعضای خانواده تان قرار بگذارید و کمی تفریح کنید. امشب اصلا شب خوبی برای در خانه ماندن نیست. تا آخر شب بیرون بمانید و سر خودتان را گرم نگه دارید. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود تا از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید، حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

فال امروز متولدین خرداد

امروز با قرار گرفتن برخی مشکلات در سر راه برنامه هایی که برای روزتان داشته اید، با تنش ها و چالش هایی مواجه خواهید شد. به یاد داشته باشید که امروزه همه کارها به سرعت پیش می روند. با این وضعیت، کوچکترین کارها می توانند اثرات بسیار بزرگی بر زندگی شما و اطرافیانتان داشته باشند و حتی روند زندگیتان را تغییر دهند. سعی نکنید به هر شیوه ای به دنبال جبران خطاها و اشتباهاتتان باشید. بعضی اشتباهات جبران ناپذیر هستند. مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرید. فرصت های بسیار زیادی برای شما وجود دارند. کل دنیا برای شما جایگاه جست و جو و کشف چیزهای جدید است، پس خودتان را محدود به یک مکان نکنید. برای رهایی از سردرگمی تان یک راهکار درست پیدا کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتا روحیه جنگنده ای دارید و هم موضوع باعث پیشرفت تان در آینده ای نزدیک خواهد شد. چند وقتی است که مشکل کاری دارید. شما به سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیت تان را حفظ کرده اید. به همین دلیل این روزها به شدت احساس خستگی می کنید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر بخواهید موقعیت فعلی را تغییر دهید، ممکن است با نا امیدی و سر افکندگی زیادی رو به رو شوید. بهترین راه حل این است که با موقعیت فعلی کنار بیایید و آن را قبول کنید. سعی کنید از هر فرصتی که برایتان مهیا می شود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. آه و ناله کردن در مورد وضعیتی که دارید، هیچ کمکی به شما نخواهد کرد و حتی ممکن است شرایط را برای شما از این که هست بدتر کند. شما توانایی های بسیار زیادی دارید. به توانایی هایتان افتخار کنید و به خاطر شرایطی که پیش آمده فکر نکنید که توانایی هایتان به درد نمی خورند. به خودتان یادآوری کنید که این وضعیت موقتی است و برای آینده بهتر تلاش کنید. آینده خود را با دستان خودتان بسازید. با تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت کنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید، فرصت را از دست خواهید داد. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید. همین هفته قراری بگذارید و به دیدنش بروید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

حفظ تعادل بین کارهایی که امروز باید انجام دهید ممکن است امروز برایتان از همیشه دشوارتر باشد. به احتمال زیاد دلیل این وضعیت این باشد که شما دچار احساسات رمانتیک و عاشقانه شده اید و دوست دارید روزتان را در آرامش بگذرانید اما انرژی نهفته در امروز مخالف این وضعیت روحی شما می باشد. به این انرژی که خود محور و بسیار قوی است توجه بسیار داشته باشید. تجربه ها و دانشتان را به کار بگیرید و اگر این وضعیت با چیزهایی که می دانید جور در نمی آید، سعی نکنید جایگاه خود را پایین تر بیاورید. امروز ممکن است به سختی بتوانید با وضعیت روحیتان کنار بیایید. کمی ورزش کردن به بهتر شدن وضعیت روحیتان کمک شایانی خواهد کرد. مسئولیت تصمیماتی که می گیرید به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید. عواقبش گریبان خودتان را می گیرد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان خیلی مهم است در اختیار شما قرار می دهد. با این اطلاعات شما می توانید ایده پردازی های موفقی داشته باشید. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است، سخت گیر و خشن باشید ولی با کمی صبر و حوصله این وضعیت بهتر خواهد شد. یک انرژی مضطرب کننده در فضا وجود دارد که مردم را ناآرام و بیقرار می کند. به خاطر داشته باشید که ممکن است در وضعیتی ناخوشایند قرار بگیرید و مجبور شوید که موضع خود را در یک جمع دوستانه و یا حرفه ای مشخص کنید. سعی کنید در بیان دیدگاهتان یک دنده و لجوج نباشید. اگر لازم باشد می توانید نظرتان را تغییر دهید و این به معنای شکست شما در مقابل دیگران نیست. با گوش کردن به دیگران چیزهای بسیار زیادی فرا خواهید گرفت که برایتان جالب خواهند بود. اعتماد داشتن به دیگران کلید ایجاد یک رابطه خوب می باشد. ایده های خوب می توانند درهای بسته بسیاری را به روی شما باز کند. حتی اگر مجبور باشید با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست، معاشرت و کار کنید. اعتماد به نفستان را از شما می گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید، بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگی تان به حساب می آید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

اطمینان حاصل کنید که تلاش ها و زحماتی که می کشید برای خودتان است. تنش زیادی در فضای اطرافتان وجود دارد و درست زمانی که اصلا انتظار آن را ندارید خود را نشان خواهد داد. برای شما بهتر است از بحث و یا دعوایی که بین اطرافیانتان صورت می گیرد دور بمانید و خود را در آن دخالت ندهید. زندگی را بیش از اندازه جدی نگیرید. قدرت روحی و دیدگاه فلسفی شما دو چیز بسیار مهم و حیاتی برای حل و فصل کردن این وضعیت هستند. به یاد داشته باشید که نباید مسئولیت کارهای دیگران را بپذیرید. این کار شما را از رسیدن به هدف هایتان باز می دارد. شما خودتان برنامه ها و کارهای زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید. از وقتتان بهترین استفاده را کنید. در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدرنشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دو رویی های او را نخورید. به زودی هدیه ای به دستتان می رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه اش کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقت تان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت در بهشت باشد.

فال روزانه متولدین آبان

سعی کنید با انرژی از خواب بیدار شوید و خوش اخلاق باشید. اگر این کار را بکنید بقیه روز را هم با همین انرژی زیاد، خواهید گذراند. اگر خودتان خوش بین باشید، حتی انرژی های منفی اطرافیانتان نیز به جای اینکه شما را از انجام دادن کارهایتان باز دارند به شما در انجام دادن کارهایتان کمک می کنند. با افرادی که آنقدر لجباز هستند که نمی توانند دیدگاه دیگران را قبول کنند و به آن احترام بگذارند بحث و جدل نکنید. این افراد تغییر پذیر نیستند و فقط وقت شما را بیهوده تلف می کنند. توجه داشته باشید که خود شما در مورد طرز فکر و دیدگاه دیگران به مسائل چنین برخوردی نداشته باشید. به دیگران احترام بگذارید و با صبر و حوصله به صحبت هایشان گوش کنید. اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید. ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می شود. بهتر است هر چه زودتر کار را به فردی معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید. شما به خوبی می دانید که از زندگی عاطفی تان چه می خواهید.

 فال روزانه متولدین آذر

امروز زخم های گذشته سر باز کرده اند و این وضعیت روی نگرشی که شما نسبت به خودتان دارید تأثیر گذاشته است. خودتان را به خاطر اتفاقات گذشته سرزنش نکنید و روی ذهنیتی که نسبت به خود دارید کمی بیشتر کار کنید و ارزش درونی خود را بشناسید. برای درمان زخم هایتان به ساغ دیگران نروید و از آنها انتظار کمک نداشته باشید، در قدم اول این خود شما هستید که باید درمانگر خود باشید، چون هیچ کس به خوبی خود شما از منشأ این زخم ها خبر ندارد. کسانی مورد احترام قرار می گیرند که لیاقت آن را داشته باشند و شما با کارها و رفتارتان ثابت می کنید که لایق احترام هستید. فقط باید یادتان باشد که با ملایمت با اطرافیانتان صحبت کرده و شوخ طبعی را فراموش نکنید. برای بدست آوردن چیزی که می خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید که بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته اید، مراقب سلامتتان باشید هیچ چیز مهم تر از سلامتی نیست. به زودی شخصی به شما پیشنهادی می کند، این پیشنهاد می تواند در کار و درآمد شما تاثیر به سزایی بگذارد.

 فال روز متولدین دی

این که همه چیز را تحت کنترل داشته باشید تقریبا غیر ممکن است. دست از تلاش برای این که همه چیز را تحت نظارت داشته باشید و کارها را در همان جهتی که خودتان می خواهید پیش ببرید بردارید. شما در حال حاضر با برخی مشکلات درونی درگیر هستید و این مشغولیت شما باعث شده است شخصی که دوست دارید احساس کند که نادیده گرفته شده است و شما به او اهمیتی نمی دهید. واکنش شما می تواند در هر برخوردی نقشی کلیدی داشته باشد، پس مواظب رفتار خودتان باشید. دوستانتان در حال حاضر نشان دهنده راه آینده و خوشبختی برای شما هستند، زیرا رویاهایتان را به شما یادآوری کرده و با عشق و تشویق هایشان شما را مورد حمایت قرار می دهند. یک اشتباه را مدت هاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.

 فال متولدین بهمن

حفظ شرایط فعلیتان و ادامه دادن همان مسیری که قبل از این در پیش گرفته بودید در حال حاضر خیلی راحت تر از رها کردن داشته های فعلیتان و دنبال کردن هدفی که حتی مطمئن نیستید هرگز به آن خواهید رسید یا نه به نظر می رسد و سرسختی ذاتیتان نیز در دنبال کردن اهدافتان کمکی به شما نمی کند. ترس هایتان را کنار بگذارید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. وقتی این کار را کنید حتی اگر به سر منزل مقصود نرسید هم خیالتان راحت است که سعی خودتان را کرده اید. برای داشته هایتان شکرگزار باشید و از آنها غافل نشوید، شکرگزاری شما زمینه ساز به وقوع پیوستن معجزه هایی باورناپذیر در زندگیتان خواهد بود. به دلیل نوع مدیریت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می شود. با وارد شدن در این حوزه در مسیری قرار می گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود دچار مشکل و سردرگمی شده اید، بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.

 فال روزانه متولدین اسفند

با وجود این که اوضاع در محیط اطرافتان کمی به ثبات رسیده است شما هنوز در درون خود با چالش ها و تنش های بسیاری رو در رو هستید. شما سعی دارید امروز کمی به آرامش دست پیدا کنید، ولی در واقع هر تلاشی برای این کار تنها نادیده گرفتن حقیقت و فرو کردن سرتان زیر برف خواهد بود و این چالش ها همچنان ادامه دارند. سکوت کردن شما در مقابل مسائل موجود به دیگران این اجازه را خواهد داد که از این سکوت شما همان چیزی را برداشت کنند که خودشان دلشان می خواهد. پس اگر موقعیتی پیش آمد مشکلات و مسائلی که دارید را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و سعی کنید راه حلی برای آنها بیابید. بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد، این را درک کنید که گاهی آدم ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یک جا به هدر برود. مطلبی که امروز حوصله تان را سر برده و به نظرتان پیش پا افتاده است، به زودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه