اخبار روز| اخبار هنرمندان| امیر جعفری

امیر جعفری هم رفت | تصاویر جدید خانواده جعفری بعد از مهاجرت

عکس جدید از امیر جعفری و همسر و فرزندش منتشر شده است.

امیر جعفری هم رفت | تصاویر جدید خانواده جعفری بعد از مهاجرت
کدخبر : 1015
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امیر جعفری (متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. امیر جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری یک پسر دارد.

امیر جعفری

عکس جدید امیر جعفری

​امیر جعفری و سالار عقیلی با هم به اروپا رفتند. امیر جعفری به همراه خانواده به خارج از ایران سفر کرده بود. در این سفر خانواده امیر جعفری و سالار عقیلی با هم بوده‌اند.

امیر جعفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و همسر ریما رامین فر، به همراه خانواده خود سفری به خارج از کشور داشته است.

در تصاویری که از خانواده امیر جعفری منتشر شده است، آن‌ها در کنار سالار عقیلی خواننده مشهور به همراه همسر و فرزندش دیده می‌شوند. گویا امیر جعفری نیز قصد دارد همچون سالار عقیلی وارد کار موسیقی شود.

امیر جعفری

امیر جعفری و ریما رامین فر از هنرمندان دوست‌داشتنی سینما هستند که به تازگی تصویری سه نفره همراه با پسرشان آیین در دبی منتشر کردند.

امیر جعفری

به تازگی عکس جدیدی از امیر جعفری در فضای مجازی منتشر شده است. در این عکس امیر جعفری کنار همسرش ریما رامین‌فر و فرزندش در خارج از کشور هستند.

امیر جعفری

بیوگرافی امیر جعفری

نام اصلی: امیر جعفری

تولد:  ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ تهران

ملیت: ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۲ تا کنون

همسر: ریما رامین‌فر

فرزندان: آیین جعفری

مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه

امیر جعفری

امیر جعفری از کجا شروع کرد؟

در سال آخر دبیرستان رفتم کلاس‌‌های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می‌کردند و شروع کردم به تمرین بازیگری، من آنقدر مشغول کلاس‌ های تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم؛ این موضوع خیلی برایم گران تمام شد، طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی‌تری دنبال کنم.

امیر جعفری بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و همچنین فعالیت در تلویزیون را هم در در سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح شروع کرد.

امیر جعفری

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است.

امیر جعفری

امیر جعفری چگونه با ریما رامین‌فر آشنا شد؟

ما در تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم، فکر می کنم سال 73 بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش از آن نیز یک سال در کلاس های آقای سمندریان، همکلاس بودیم.در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی می کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی های او موثر و سازنده بود. حدود 11 سال با هم همکار بودیم و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتیم سرانجام این 11سال آشنایی به ازدواج ختم شد. ثمره این ازدواج یک پسر به نام آیین است.

امیر جعفری

آیین جعفری تنها فرزند زوج محبوب سینما و تلویزیون کشور، امیر جعفری و ریما رامین فر  عکس زیبایی را از جزیره پاروس در یونان به اشتراک گذاشت.

امیر جعفری و پسرش

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریور ماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است، در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک می‌گذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است می‌گوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه