قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰؛

حواشی و اتفاقات عجیب یورو 2020 + تصاویر و ویدئو

تیم‌ملی فوتبال ایتالیا جام قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را بالای سر برد.

حواشی و اتفاقات عجیب یورو 2020 + تصاویر و ویدئو
کدخبر : 1689
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :


#فینال یورو 2020
#قهرمانی یورو 2020 به ایتالیا رسید
#حسرت قهرمانی یورو 2020 برای انگلیس
#اتفاق عجیب فینال یورو 2020 برای تماشاگران ایرانی
#ورود جیمی جامپ به زمین بازی در فینال یورو 2020 
یورو ۲۰۲۰ رقابت بین‌المللی چهارسالانه در فوتبال مردان اروپا است، که توسط اتحادیه فوتبال اروپا (UEFA) سازماندهی و برگزار می‌شود. فینال رقابت‌های یورو 2020 میان تیم‌های انگلیس و ایتالیا برگزار شد و در نهایت این تیم ایتالیا بود که توانست با برتری در ضربات پنالتی مقابل انگلیس به مقام قهرمانی یورو 2020 برسد. در این دوره از رقابت های یورو 2020 برای نخستین بار، از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده شد. یورو 2020 حواشی و اتفاقات عجیبی نیز داشت.

فینال یورو 2020 

تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و انگلیس یک‌شنبه شب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در چارچوب دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم  رفتند. قضاوت این دیدار بر عهده بیورن کایپرز، داور ۴۸ ساله‌ هلندی بود. 

یورو 2020

قهرمانی یورو 2020 به ایتالیا رسید

تیم‌ملی فوتبال ایتالیا جام قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را بالای سر برد. بازیکنان تیم‌ ملی فوتبال ایتالیا پس از دریافت مدال‌هایشان از مقامات حاضر در فینال یورو ۲۰۲۰، جام قهرمانی این رقابت‌ها را توسط کیه‌لینی بالای سر بردند. ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ موفق شد با برتری در ضربات پنالتی مقابل انگلیس به مقام قهرمانی برسد.

یورو 2020

حسرت قهرمانی یورو 2020 برای انگلیس

نیمه اول این بازی را انگلیسی ها خیلی خوب آغاز کردند؛ اما به موفقیت نرسیدند. انگلیسی ها در ورزشگاه ومبلی و مقابل دیدگان هواداران خود شکست خوردند و در حسرت قهرمانی ماندند.

یورو 2020

اتفاق عجیب فینال یورو 2020 برای تماشاگران ایرانی

در جریان پخش تلویزیونی فینال مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ که بین دو تیم انگلستان و ایتالیا برگزار شد، برای مخاطبان ایرانی اتفاق عجیبی افتاد؛ اتفاقی که نشان داد، بحث سانسور صحنه های شادی در مسابقه های ورزشی خارجی، همچنان به شکل سنتی و ابتدایی خود باقی است و همچنان موقعیت های عجیب، بعضا کاریکاتوری و قاعدتا آزاردهنده را برای مخاطبان رقم می زند.

ماجرا از این قرار بود که پس از گل دقیقه ۲ «لوک شاو» برای تیم ملی فوتبال انگلستان، بازیکنان تیم فوتبال ایتالیا به مدت بیش از یک ساعت از بازی در نیمه های اول و دوم، شرایط سخت، پرتلاش و پراضطرابی را سپری کردند؛ تا آنکه درنهایت، در دقیقه ۶۶ و پس از کش و قوس فراوان، بونوچی برای تیم ملی ایتالیا گل زد. این گل طبعا با توجه به حساسیت بازی و نیز شرایط سپری شده برای تیم ایتالیا، شادی هیجانی خاصی را برای بازیکنان این تیم ایجاد کرد.
اما در کمال تعجب، کارگردان تلویزیونی پخش ایران، تصاویری را به عنوان صحنه های واکنش طرفداران دو تیم انتخاب کرد که در واقع برعکس بود. در این تصاویر، طرفداران تیم ایتالیا (زننده گل) ماتم زده و طرفداران تیم انگلستان (دریافت کننده گل) به شادی جمعی مشغول بودند؛ صحنه هایی که به نظر می رسید، در دقایق پیش از گل تساوی بازی ثبت و ذخیره شده بودند.

ورود جیمی جامپ به زمین بازی در فینال یورو 2020

یک تماشاگر با ورود به زمین در دقایق پایانی فینال یورو 2020، برای دقایقی مسابقه را متوقف کرد.
 

یورو 2020

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • آیا ایتالیا قهرمان یورو 2020 شد؟ بله.
    آیا انگلیس در فینال یورو 2020 از ایتالیا شکست خورد؟ بله.
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه