بارسا در بن بست تمدید قرارداد با مسی

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا برای تمدید با مسی و ثبت نام او در فهرست تیم باید سقف دستمزدها را به ۳۰۰ میلیون یورو کاهش دهد.

بارسا در بن بست تمدید قرارداد با مسی
کدخبر : 1627
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ماجرای تمدید قرارداد بارسلونا با لیونل مسی به درازا کشیده شده و ۱۰ روز پیش قرارداد این فوق ستاره رسما به اتمام رسید. مسی حالا دیگر تعهدی به بارسا ندارد ولی هدف او ماندنی شدن است هرچند در این راه مشکلات زیادی وجود دارد.

دستمزد ۷۵ میلیون یورویی مسی به قدری بالاست که بارسلونا برای تمدید با او باید چند بازیکن خود را بفروشد یا از دستمزد دیگر بازیکنانش به میزان قابل توجهی کسر کند. سقف تعیین شده برای بودجه دستمزدهای بارسا از سوی لالیگا بسیار کاهش یافته و در صورت تمدید با مسی، بارسا از این سقف عبور خواهد کرد.

تمرینات پیش فصل بارسا در حالی شروع شده است که این باشگاه نه تنها نتوانسته با لیونل مسی تمدید کند که حتی قادر به اضافه کردن ۴ خرید جدید خود به فهرست هم نیست.

سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا، امرسون و ممفیس دیپای اخیرا به بارسا ملحق شده اند ولی مشکلات مربوط به فیرپلی مالی مانع از ثبت نام آنها شده است.

ساعتی پیش اوندا سرو گزارش داد که سقف بودجه بارسا برای فصل پیش رو ۳۰۰ میلیون یورو است در حالی که بارسلونا به تیم فعلی خود در مجموع ۶۰۰ میلیون یورو دستمزد می دهد. سران باشگاه باید تا ۵۰ روز آینده این رقم را به ۳۰۰ میلیون یورو کاهش دهند که تنها با فروش چند بازیکن بزرگ و نیز کاهش دستمزد تمامی بازیکنان مقدور خواهد بود.

راه حل دیگر ژست فداکارانه از سوی خود لیونل مسی است. اینکه او برای صلاح باشگاه حاضر شود قراردادی بسیار پایین امضا کند و باشگاه نیز متعهد شود که در سال های بعد و با بهتر شدن شرایط مالی، دستمزد او را افزایش دهد.

درواقع بارسا برای کاهش این رقم بزرگ چاره ای جز فروش بازیکنانش و نیز کاهش دستمزد بازیکنان ندارد، در غیر این صورت تمدید با مسی و ثبت نام خریدهای جدید غیرممکن خواهد بود.

بارسا به همین منظور فرانسیسکو ترینکائو را به وولوز قرض داد. به اومتیتی و میرالم پیانیچ برگه جدایی داده شده، آلنیا و جونیور فیرپو به ختافه و لیدزیونایتد ملحق شدند و فیلیپ کوتینیو، نتو، برایثویت، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان نیز بازیکنانی هستند که باشگاه به فروش آنها فکر می کند.

همچنین مذاکراتی برای کاهش دستمزد کاپیتان های بارسا شروع شده است. با جرارد پیکه همه چیز خوب پیش رفته ولی مذاکره با جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس همچنان ادامه دارد.

 

منبع: شبکه خبری تهران نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه