اخبار روز| اخبار هنرمندان| سحر قریشی

حاشیه جدید سحر قریشی در فضای مجازی

​عکس‌های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» منتشر شده است. در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است.

حاشیه جدید سحر قریشی در فضای مجازی
کدخبر : 3115
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. سحر قریشی با فیلم دلنوازان به شهرت رسید. سال 96 خبر ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی منتشر شد که مدتی بعد تکذیب شد. سحر قریشی به موتورسواری علاقه خاصی دارد. سحر قریشی از بازیگر پرحاشیه که سوژه کاربران مجازی است و اخیرا گنگ بودن او سوژه کاربران شد. همچنین او به موتورسواری علاقه خاصی دارد.

سحر قریشی

حاشیه جدید سحر قریشی در فضای مجازی

عکس‌های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» منتشر شده است. در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است.

در ادامه این عکس‌های جدید را مشاهده کنید.

سحر قریشی

سحر قریشی

در ادامه با چهار نفر از افرادی که سحر قریشی با آنها به صورت رسمی و صیغه ای رابطه داشته را برایتان نام بردیم که در ادامه مطلب می‌خوانید.

سحر قریشی

سحر قریشی در سال ۱۳۶۶ و در خانواده‌ای چهار نفره در شهر تهران چشم به جهان گشود. سحر قریشی دختر سعید قریشی و مادرش ندا افشار است. سحر قریشی از دوران کودکی عاشق تماشای فیلم‌های کودک و بازی کردن نقش شخصیت‌های کارتونی بود. سحر قریشی در ۱۷ سالگی و پیش از اتمام تحصیلات متوسطه خود ازدواج می‌کند و همین ازدواج سبب می‌شود تا قدم به دنیای هنر بگذارد. در سال ۱۳۸۸ یکی از آشنایان همسر سحر قریشی که متوجه می‌شود او به بازیگری بسیار علاقمند است، او را به شرکت در یک تست بازیگری معرفی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که سحر قریشی در سن ۲۰ سالگی در تست فیلم «لج و لج بازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی پذیرفته شود و به این ترتیب اولین حضور خود را در سینما و به عنوان یک بازیگر تجربه می‌کند.

سحر قریشی

سحر قریشی یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ای آن که مردان زیادی رابطه پنهان و آشکار داشته است. در ادامه با چهار نفر از افرادی که سحر قریشی با آنها بصورت رسمی و صیغه ای رابطه داشته را برایتان نام بردیم که در ادامه مطلب می‌خوانید.

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند. اخوان ذاکر بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که با من برخورد بدی هم داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند. نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که: پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند…

سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

عکسهای متعددی از سحر قریشی و مادرش ندا افشار با این جوان خوش چهره منتشر شده که گمانه هایی را درباره ازدواج موقت این دو می‌دهد. چند هفته بعد از دفاع خانم قریشی از حجاب، یک فیلم لورفته از او در ترکیه نشان می‌دهد خانم بازیگر با حجابی نامتعارف با یک نامحرم دست می‌دهد ولی منقلب نمی‌شود! 

سحر قریشی

سحر قریشی پیشتر گفته بود: در مملکت من مشکل روسری و حجاب وجود ندارد، جمع شدند می‌گویند حجاب اجباری اما من دارم تبلیغ روسری می‌کنم، امنیت یک زن پوشش آن است.

سحر قریشی

​ویدیویی از رفتارهای سبک‌سرانه سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است.

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه ایرانی است. سحر قریشی ویدیوهای جنجالی زیادی از خودش منتشر کرده است. سحر قریشی در هفته‌های گذشته از طرفدارانش که به اصطلاح به آنها فن پیج می گویند، حمایت ویژه‌ای داشته و از تولیدات آنها حمایت می‌کند. جالب است بدانید سحر قریشی یکی از بزرگترین فن پیج‌ها را در میان بازیگران دارد و خیلی صفحات آنها بیش از صد هزار فالوور دارند! 

عکس جدید سحر قریشی در فضای مجازی

سحر قریشی تصویری جنجالی را از خود در لب استخر با یک مرد غریبه به اشتراک گذاشت.

 سحر قریشی بازیگر مطرح و بسیار جنجالی در اینستاگرامش عکسی خاص را با استایل متفاوت در لب استخر با یک مرد غریبه منتشر کرد. سحر قریشی می گوید مردم شایعات زیادی درباره من درست می کنند. مثلا می گویند تا به حال چهار بار شوهر کرده یا می‌گویند بچه دارد و شایعاتی از این دست که برای من دیگر عادی شده است.

سحر قریشی

البته سحر قریشی قبلا یک بار ازدواج کرده که منجر به طلاق شده و بعد از آن ازدواج رسمی دیگری نداشته است. فقط رابطه جنجالی او با مهدی طارمی بوده که باعث حاشیه‌های بسیار زیادی شده است. جالب است بدانید که سحر قریشی برخلاف اکثر هنرمندانی که از حسن روحانی حمایت کردند، با اینکه فالوورهای بسیار زیادی داشت، از هیچ سیاست مداری حمایت نکرد. سحر قریشی می‌گوید «من که از سیاست چیزی نمی دانم، نمی‌خواهم مردم را به رای دادن به شخصی تشویق کنم!»

در میان هنرمندانی که از روحانی حمایت کرده بودند، دنیا مدنی و فریبا نادری اعلام کردند که از حمایت خود پشیمان نیستند!

تک چرخ سحر قریشی در خیابان

سحر قریشی از بازیگرانی است که به موتورسواری علاقه فراوانی دارد. فیلم دیده نشده از سحر قریشی در خیابان‌های تهران را در ادامه مشاهده کنید.

بیوگرافی سحر قریشی

به گفته سحر قریشی علاقه اش به بازیگری به قبل از ورودش به مدرسه بازمی گردد که در زمان کودکی شخصیت‌های کارتونی را تقلید می کرده است.

سحر قریشی درسال ۱۳۹۶ برای نخستین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او در نمایش «لامبورگینی ۲» بـه کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت بـه روی صحنه رفته اسـت. بازی سحر قریشی در این نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد کـه چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می‌شود.

سحر قریشی

سحر قریشی گفته اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم که در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کرده است. اما سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان و حضور در تلویزیون به شهرت رسید. سحر قریشی سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی‌اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد و به این ترتیب با پخش سریال دلنوازان  در سال 88 در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

سحر قریشی

ازدواج سحر قریشی

سحر قریشی برای اولین بار سال 1383 زمانی که  17 سال داشت با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد. این زندگی با شروع بازی سحر قریشی در سریال دلنوازان به طلاق ختم شد.

مهران اخوان ذاکر همسر سحر قریشی درباره علت طلاقش می‌گوید: پس از پخش سریال «دلنوازان»، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد و شش ماه بعد از پخش سریال دلنوازان من از ایشان خبری نداشتم و من از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کرده و در نهایت از هم جدا شدیم.

سحر قریشی

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

سحر قریشی

با این حال انتشار فیلم لورفته از آنها در قطر و سپس عکس‌های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

سحر قریشی می گوید: من به نوعی پسر خانواده هستم، سپهر برادرم گاهی اوقات به شوخی داداش سیا صدایم می‌ کند. به نوعی مثل برادرش شده‌ ام. دلیل اصلی‌ اش شاید چون از صبح می‌ روم سرکار و شب به خانه بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است. برادرم به  عرصه بازیگری علاقه ای ندارد با اینکه من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد بازیگری شود، بارها با او صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.

سحر قریشی می‌گوید: من هیچ جراحی بر روی صورتم انجام نداده‌ام. فقط یک بار تزریق ژل لب انجام داده ام که خیلی زود هم از انجام آن کار پشیمان شدم و از لبم خارج کردم.

سحر قریشی

برای اثبات این موضوع عکس های دوران کودکی ام را منتشر کردم اما خب، برخی‌ها همچنان اصرار دارند که من عمل زیبایی انجام داده‌ام.

او درباره حضور زنان در ورزشگاه می‌گوید: مگر می‌شود من فوتبال را دوست نداشته باشم؟! معلومه که دوست دارم، فکر می کنم دیگر تقریبا همه می‌دانند من یک طرفدار پروپا قرص استقلال هستم.

سال 96 سحر قریشی در مورد حضور زنان در استادیوم اینطور گفت: دوست ندارم بروم استادیوم، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌‌شوم. احساس امنیتم رو از دست می دهم، کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم ها به استادیوم بروند. در مملکت من مشکل روسری و حجاب وجود ندارد، جمع شدند می‌گویند حجاب اجباری، اما من دارم تبلیغ روسری می کنم، امنیت یک زن در پوشش آن است.

حجم ویدیو: ۱.۱۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۶ دانلود ویدیو
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه