بازیگر جوان «پوپک و مش ماشاالله» درگذشت + بیوگرافی و تصاویر

امیرعباس محسنی، بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر سکته مغزی درگذشت.

بازیگر جوان «پوپک و مش ماشاالله» درگذشت + بیوگرافی و تصاویر
کدخبر : 2178
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :


بیوگرافی امیرعباس محسنی
فیلم‌ها و آثار امیرعباس محسنی
علت درگذشت امیرعباس محسنی

امیرعباس محسنی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. امیرعباس محسنی پس از بازی در فیلم «پوپک و مش ماشاالله به شهرت زیادی رسید و پیشنهادهای بیشتری به او شد. امیرعباس محسنی در نقش خواستگار پوپک نقش‌آفرینی می‌کرد. همچنین یکی از مهم‌ترین کارهای امیرعباس محسنی، بازی در سریال «آسمان من» بوده است. زنده‌یاد امیرعباس محسنی، که سال‌ها از یک بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برد، در نهایت در 35 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت.

بیوگرافی امیرعباس محسنی

امیرعباس محسنی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما شد. او از بازیگرانی بود که با بهرنگ علوی دوستی نزدیکی داشت. امیرعباس محسنی بعد از بازی در فیلم پوپک و مش ماشاالله به شهرت زیادی رسید. در حالی که به نظر می‌رسید امیرعباس محسنی پله‌های زندگی حرفه‌ای را پشت سر هم طی می‌کند، متوجه بیماری سختی شد و سال‌ها با این بیماری جنگید. اما در نهایت بیماری بر او غلبه کرد.

امیرعباس محسنی

فیلم‌ها و آثار امیرعباس محسنی

«پوپک و مش ماشاالله»، فیلم‌های ویدئویی «در سایه مادر»، «من خودمم»، «شهر در امن و امان است»، «ورود به جزیره»، تله فیلم‌های «گروگان»، «سایه بر خورشید» و سریال هایی چون «پنجره»، «آسمان من» و روبیک» از جمله کارهای امیر عباس محسنی بود.

امیرعباس محسنی

علت درگذشت امیرعباس محسنی 

امیرعباس محسنی سال‌ها به یک بیماری صعب‌العلاج مبتلا بود و هر چند در برابر این بیماری مقاومت می‌کرد اما در نهایت بر اثر سکته قلبی و عوارض ناشی از بیماری، ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ جانش را از دست داد. 
امیرعباس محسنی مجرد بود و ازدواج نکرده بود. او در صفحه اینستاگرامش عکس‌های متفاوتی از خودش منتشر می‌کرد و زندگی ورزشی‌اش را به نمایش می‌گذاشت. او برای مقابله با بیماری سال‌ها ورزش کرد و پزشکان معتقدند اگر ورزش کردنش نبود، سال‌ها قبل جانش را از دست می‌داد.

امیرعباس محسنی

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه