اخبار روز| اخبار سلبریتی‌ها| سارا و نیکا

ماجرای لایو جنجالی سارا و نیکا چه بود؟ + ویدئوی جدید

سارا و نیکا به تازگی با انتشار ویدئوی جدیدی در اینستاگرام جنجال تازه‌ای به‌پا کردند.

ماجرای لایو جنجالی سارا و نیکا چه بود؟ + ویدئوی جدید
کدخبر : 2085
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران دوقلوی سریال پایتخت هستند. سارا و نیکا از نوزادی بازیگری را تجربه کردند و وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا با حضور در سریال تلویزیونی پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کنند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند و با انتشار عکس‌های نامتعارف، حاشیه زیادی در فضای مجازی دارند.

سارا و نیکا

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر کمتر از یک سال داشتند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگ‌تر است.

سارا و نیکا

شروع فعالیت هنری و بازیگری سارا و نیکا

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 برمی‌گردد که 9 ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده‌ای مذهبی بود.

سارا و نیکا

فعالیت و حواشی سارا و نیکا در فضای مجازی

سارا و نیکا فرقانی اصل، دوقلوهای پایتخت اخیرا جنجال تازه ای در لایو اینستاگرامی خود به‌پا کردند. ساراو نیکا در این لایو باز هم حواشی جدیدی آفریدند. سارا و نیکا پیشتر پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شدند.

سارا و نیکا اخیرا لایو جنجالی و پرحاشیه ای را در اینستاگرام گذاشتند. در قسمتی از لایو این بازیگران، سارا با افکت عجیبی وارد لایو می شود و در پاسخ به اعتراض نیکا می گوید: »من بدون این فیلتر دیگه در لایو نمیام!»

در ادامه می‌توانید ویدئوی این لایو جنجالی را ببینید.

​نیکا فرقانی عکس جدیدی را در حمام از خودش منتشر کرد که مشخص می‌کند آنها قید حضور در سریال‌های ایرانی را زده‌اند. خیلی از کاربران با تاکید بر اینکه این فضاهای خصوصی نباید استوری و پست شوند به این اقدام سارا و نیکا واکنش نشان دادند.

سارا و نیکا

سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت هستند که در 6 قسمت سریال پایتخت حضور داشتند. اما سارا و نیکا در آخرین قسمت‌های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. سارا و نیکا دوقلو های پرحاشیه ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند. شهرت سارا  و نیکا از ابتدا در سریال پایتخت بوده است اما پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در این سریال کنار گذاشته شدند.

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که با این سریال شهرت رسیدند و در اینستاگرام هم طرفداران و دنبال کننده های زیادی دارند که اغلب جوانان و نوجوان هستند بعد از اینکه از پایتخت کنار گذاشته شدند حاشیه‌های زیادی ایجاد کردند.

در یک لایو اینستاگرامی که مجری زن یکی از برنامه‌های اینترنتی ایرانی در حال مصاحبه با سارا و نیکا دوقلوهای مشهور سریال پایتخت بود مجری این دو دختر کم‌سن را وارد مسائل حاشیه‌ای دوستی نامشروع می‌کند.

سارا و نیکا طرفداران بسیار زیادی در اینستاگرام دارند که اکثر آنها زیر 18 سال است و طرح چنین مسائلی قطعا اخلاقی نیست. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک سال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا فرقانی خواهران دوقلوی پایتخت هستند که توسط همین سریال هم به شهرت رسیدند و معروف شدند. اما سارا و نیکا هر چه بزرگ‌تر و معروف‌تر شدند علاقه‌شان به خودنمایی بیشتر شد که البته قطعا در این حین پیشنهادات زیادی هم از طرف پسران داشته‌اند و همین موضوعات باعث شد تا هر چه پایتخت جلوتر رفت دوقلوها مغرورتر شدند.

پیشتر نیز سارا و نیکا برای بیشتر دیده شدن دست به اقدامات عجیبی می‌زدند. فیلم خارج از عرف آنها کنار استخر و جشن های مختلط و شبانه از این قبیل موضوعاتی بودند که آنان برای بیشتر دیده شدن از آن استفاده کردند. چندی پیش هم فیلمی از قلیان کشیدن با دوستانشان را منتشر کردند. متاسفانه برخی از چهره‌های جوان یا نوجوان پس از دیده شدن به دنبال معروفیت بیشتر هستند و حاضرند به هر قیمتی این معروفیت را به دست آورند.

حجم ویدیو: ۱.۴۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۲ دانلود ویدیو
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • Hitoka from hell :\
    0

    بابا شور این دوتارو دراوردید دیگه :/

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه