اظهارات تهیه کننده شوخی شوخی از ادامه تولید این برنامه

حیم صادق‌پور تهیه‌کننده جدید مجموعه «شوخی شوخی» درباره جزییات ادامه تولید این مجموعه که پیش از این با تهیه‌کنندگی زنده یاد محمد ابوالحسنی تولید می‌شد، توضیحاتی ارائه کرد.

اظهارات تهیه کننده شوخی شوخی از ادامه تولید این برنامه
کدخبر : 1752
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رحیم صادق‌پور تهیه‌کننده تلویزیون که بعد از درگذشت محمد ابوالحسنی عهده‌دار تهیه کنندگی مجموعه «شوخی شوخی» شده است درباره این تجربه بیان کرد: متاسفانه من پیش از این با محمد ابوالحسنی همکاری نداشتم و بعد از فوت او این کار را بر عهده گرفتم و اکنون بیشتر از سه ماه است که تهیه‌کننده برنامه هستم.

وی اضافه کرد: در این مدت با هرکسی که صحبت کردم از زنده‌یاد ابوالحسنی به نیکی یاد کرده و این جزو نوادر است. او فرد توانا و خوش فکری بود و ایده پردازی‌های زیادی هم داشت که متاسفانه توفیق نداشتم با او همکاری داشته باشم.

صادق‌پور درباره اینکه تغییری در برنامه خواهد داد یا خیر؟ اظهار کرد: آقای ابوالحسنی ساختاری را برای برنامه در نظر داشت که ما هم در فاز اول ادامه همان ساختار را پیگیری کردیم. قرار نیست شاکله اصلی را دست بزنیم و در این مدت تیم برنامه ساز همان روند را طی کرده است، افراد این تیم از عروسک گردان تا مسئول ویژوال، صحنه، گریم تا صداپیشه، ساخت عروسک و لباس همه در کار خود حرفه‌ای هستند.

این برنامه ساز درباره ادامه روند تولید برنامه نیز گفت: ضبط و تولید برنامه اکنون تعطیل است و با توجه به برنامه‌هایی که پیش از این تولید شده، پخش «شوخی شوخی» تا ۱۷ مرداد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بعد از آن وارد تولید فصل جدید برنامه خواهیم شد. برای فصل جدید دکور برنامه عوض می‌شود و آیتم‌ها و عروسک‌های جدید اضافه می‌شوند. همچنین احتمال دارد صداپیشه‌های جدیدی هم داشته باشیم.

صادق‌پور درباره رویکرد برنامه نیز عنوان کرد: آقای ابوالحسنی شعاری در برنامه داشت که «آگاهی به همراه طنازی» بود و ما هم سعی داریم تا آن جایی که برایمان مقدور است با همین رویه پیش برویم. خود شبکه هم تاکید دارد که به سمتی برویم که برنامه شادتر و طنازتر شود و خوشبختانه نگاه مثبتی روی آن وجود دارد.

وی در پایان بیان کرد: فرصت دو ماهه برای پیش تولید فصل جدید داریم و درباره ایده‌های جدید فکر می‌کنیم تا بتوانیم بعد از ماه صفر روی آنتن ببریم.

صادق‌پور پیش از این تهیه‌کنندگی برنامه «شابک»، کارگردانی «بدون توقف» و تهیه‌کنندگی برخی برنامه‌های سحر ماه رمضان را در کارنامه خود داشته است.

منبه: خبرگزاری مهر

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه