عکس عجیب شیوا ابراهیمی + تصاویر

شیوا ابراهیمی به تازگی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس عجیب شیوا ابراهیمی + تصاویر
کدخبر : 1746
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شیوا ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. شیوا ابراهیمی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. شیوا ابراهیمی به فعالیت در فضای مجازی علاقه دارد و در صفحات مجازی دنباله‌کننده‌های بسیاری دارد. شیما ابراهیمی چندان بازیگر شناخته‌شده‌ای نبود اما با بازی در در سریال‌های مدینه و پرده‌نشین به شهرت رسید. شیوا ابراهیمی به تازگی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که رنگ موی عجیبش در این پست خبرساز شد.

شیوا ابراهیمی

شروع فعالیت حرفه‌ای شیوا ابراهیمی از کجا آغاز شد؟

شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد. او سپس با بازی در سریال جدید سیروس مقدم به نام مدینه که در این سریال نقش یک پرستار را بازی می کرد و نیز سریال پرده‌نشین به شهرت رسید.

شیوا ابراهیمی

ازدواج و همسر شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی ازدواج کرده و متاهل است. همسر او شخصی به نام بهنام خدایاری است این زوج دارای یک فرزند دختر به نام نفس هستند. نفس، دختر شیوا ابراهیمی در شهر پونا در هند متولد شده است.

شیوا ابراهیمی

رابطه صمیمی شیوا ابراهیمی و دخترش نفس

شیوا ابراهیمی در مورد رابطه خود با دخترش می‌گوید: رابطه من و نفس شبیه دو دوست صمیمی است و گاهی وقت‌ها هم مثل دو تا خواهریم و حرف هایمان را خیلی راحت به همدیگه می‌گوییم و باهم تصمیم می گیریم. نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت این نفس است که تصمیم می گیرد. راستش من بر این باور هستم که در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیشتر رابطه رفاقتی داشت و با فرزندان مان دوست باشیم. چون در این حالت بیشتر می‌توانم به دختر یا پسرمان نزدیک شویم در غیر این صورت ازشون فاصله خواهیم گرفت.

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی؛ هنرپیشه‌ای فعال در اینستاگرام

شیوا ابراهیمی به فعالیت در فضای مجازی علاقه دارد و در صفحات مجازی دنباله‌کننده‌های بسیاری دارد. او به تازگی پستی جدید با رنگ موی متفاوت در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
شیوا ابراهیمی

 

آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • آیا شیوا ابراهیمی رنگ موی خود را عوض کرده است؟ بله
    آیا شیوا ابراهیمی فرزند دارد؟ بله
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه