عکس کمتر دیده شده امیرحسین رستمی بازیگر سریال دودکش!

امیرحسین رستمی عکسی متفاوت از بازی در سریال دودکش منتشر کرد.

عکس کمتر دیده شده امیرحسین رستمی بازیگر سریال دودکش!
کدخبر : 1637
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بیوگرافی امیرحسین رستمی
تجارت و شغل دوم امیرحسین رستمی
چگونگی ورود به دنیای بازیگر از زبان خودش
امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.امیرحسین رستمی زاده بهمن 1354 است.امیرحسین رستمی دارای یک فرزند پسر میباشد.امیرحسین رستمی را این روزها در حال بازی در سریال دودکش 2 میبینیم.امیرحسین رستمی سال 1377 وارد عرصه بازیگری شده است.

امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد 12 بهمن 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد که بصورت حرفه ای از مدلینگ شروع و با سریال «دودکش» مشهور شد.یک خواهر بزرگتر از خود دارد و در کنار بازیگری، ورزشکار حرفه ای رشته تنیس است.امیرحسین رستمی در سال 1378 وقتی 24 ساله بود با همسرش پوراندخت الستی ازدواج کرد که ثمره این زندگی موفق تولد یک پسر بنام ارشیا می باشد.

امیرحسین رستمی

تجارت و شغل دوم امیرحسین رستمی

آقای رستمی قبل از بازیگری مدتی در یک شرکت داروسازی و مکمل های دام و طیور در شهر صنعتی کاوه کار کرد، سپس مدتی بعنوان مربی تنیس ، شاگرد داشت. در نهایت شغل خانوادگی اش فروش آهن را تجربه کرد، می گوید اکثر خاندان ما کارخانه آهن دارند و رستمی ها خاندان بزرگی بین آهن فروش ها هستند.حالا یک بیزینس من باهوش است که جوانترین عضو اتاق بازرگانی ایران دردبی است.

امیرحسین رستمی

چگونگی ورود به دنیای بازیگر از زبان خودش

نخستین کار تصویری‌ام را در سال 8-77 با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کردم که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کردم. نخستین فیلم سینمایی‌ام «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بودم که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد. این فیلم اتفاق بسیار خوبی برای من بود‌ چون در جشنواره Rio (ریو) برزیل از بازی من تقدیر شد. در آنجا بود که پیمان قاسم‌خانی با من آشنا شد و پس از بازگشت به ایران، مرا به مهران مدیری معرفی کرد. در این فاصله در فیلم «رئیس» آقای کیمیایی بازی کردم که در نمایش جشنواره فجر این قسمت از فیلم به کل حذف شد اما در اکران عمومی بخشی از آن اجازه پخش گرفت.

امیرحسین رستمی

اهمیت به لباس و مدلینگ

خوش پوشی و مدل لباس برای من اهمیت دارد، دوستان نزدیک من می دانند که عینک و ساعت جزو مریضی های من است و به شدت به ظاهرم اهمیت می دهم.

امیرحسین رستمی

جنجال روی آنتن زنده

در اواخر اسفند 1398 امیرحسین رستمی با حضور در برنامه نوروزی زنده فرمول یک ، به وضعیت سرعت اینترنت و فیلترینگ تلگرام انتقاد کرد.با این حال سخنان وی تاب نیاورده شد و برنامه رو قطع و او را از برنامه اخراج کردند ، او چند روز بعد با انتشار ویدیویی مجبور به عذرخواهی شد !

امیرحسین رستمی

شهرت با طنز

در سال 1389 ابتدا با سریال «آسمان همیشه ابری نیست» چهره اش مورد توجه قرار گرفت سپس در سریال «سه پنج دو» و «دختران حوا» خوش درخشید.با این حال شهرت ایشان با سریال «دودکش» سال 1392 به کارگردانی محمدحسین لطیفی و کنار هومن برق نورد و بهنام بانی به شهرت رسید.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی

 

آیا این خبر مفید بود؟

پرسش و پاسخ

  • امیرحسین رستمی ازدواج کرده است؟
    بله امیرحسین رستمی متاهل است.
  • امیرحسین رستمی چندساله است؟
    امیرحسین رستمی 46ساله است.
  • امیرحسین رستمی متولد کجاست؟
    او زاده 1354 در تهران می باشد.
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه