کمند امیرسلیمانی و گریم عجیبش!

کمند امیرسلیمانی عکسی از گریم متفاوتش در "کلبه عمو پورنگ" منتشر کرد.

کمند امیرسلیمانی و گریم عجیبش!
کدخبر : 1271
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی
خانواده کمند امیرسلیمانی
ازدواج تا طلاق
کمند امیرسلیمانی بازیگر باسابقه و هنرمند ایرانی است.کمند امیرسلیمانی در سریال پدر سالار در نقش آذر بسیار مشهور شد.کمند امیرسلیمانی در خانواده ای هنرمند متولد شده است،پدرش سعید سلیمانی بازیگر پیشکسوت ایرانی است.کمند امیرسلیمانی یک برادر بنام سپند دارد که او نیز هنرپیشه است.کمند امیرسلیمانی هم اکنون در برنامه "کلبه عمو پورنگ"مشغول بازی است.

کمند امیرسلیمانی8

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 16 خرداد ماه 1352 در تهران می باشد و 44 سال سن دارد.تحصیلات ،امیرسلیمانی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشگاه آزاد می باشد. وی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1362 با بازی در مجموعه پای صحبت های بابا علی آغاز نمود.او توانست در سال 74 با سریال پدر سالار به خوبی شناخته شود. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد در سال 76 می باشد که یکبار ازدواج کرده و حالا تنها یک پسر دارد و آشپز خوبی هم می باشد.کمند

کمند4

خانواده کمند امیرسلیمانی

پدر وی سعید امیرسلیمانی نیز از بازیگران قدیمی و پیشکسوت سینما می باشد و برادر او نیز سپند امیرسلیمانی است که میتوان گفت یک خانواده هنرمند هستند.

خانواده کمند

ازدواج تا طلاق

کمند امیرسلیمانی سالها پیش با آفای ورقا عامری عکاس ساکن امارات ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند پسر بنام ایلیا متولد 1380 شد.بعد از ازدواج به مدت 6 سال در اوج شهرت به امارات مهاجرت کرد اما در نهایت برای ادامه فعالیت هنری به ایران آمد و حالا چند سالیست از هم جدا شدند.

کمند و مادذش

نقش ماندگار کمند امیرسلیمانی در پدرسالار

سریال پدرسالار به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 72 ساخت شد و بازی کمند امیرسلیمانی در نقش آذر این سریال یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های او بود.کمتر کسی از اهالی دنیای هنر پیدا میشود که آذر سریال پدرسالار را نشناسد و از این نقش آفرینی به عنوان یکی از بهترین سریال های او یاد نکند.اغلب موفقیت های کمند امیرسلیمانی با بازی در سریال های تلویزیونی حاصل شد و اگر در سینما هم موفقیت هایی کسب کرد اما بیشتر مخاطبان او را با نقش های تلویزیونی اش می شناسند.کمند امیرسلیمانی در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم قرمز در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

پدرسالار

بازیگری از 5 سالگی

اولین بار در سال 1357 وقتی 5 ساله بود در سریال هزار دستان سر صحنه کار رفتم و طبق خواسته مرحوم علی حاتمی در صحنه ای به همراه لیلا حاتمی بازی کردم.بعد از تجربه سکانسی کوتاه در سریال هزار دستان سال 1359 در 7 سالگی با نمایش سنجاب ها وارد کار تئاتر شدم.

کمند و پسند

کمند0

دوستی با گوهر خیراندیش

از خیلی سال ها پیش هم با خانوم گوهر خیراندیش آشنا و دوست شدم با اینکه تفاوت سنی داریم ولی دوستان خیلی خوبی برای هم بودیم و هستیم.

کمند امیرسلیمانی و گوهر

امیرسلیمای3

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه