آیا بهروز وثوقی می‌تواند به ایران برگردد؟

بهروز وثوقی برای ورود به ایران منعی ندارد.

آیا بهروز وثوقی می‌تواند به ایران برگردد؟
کدخبر : 1270
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهروز وثوقی می تواند به ایران بیاید . رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفته است که بهروز وثوقی و دیگر خوانندگان و بازیگران که در خارج از ایران زندگی می کنند می توانند به ایران سفر کنند . بهروز وثوقی یکی از بازیگران قبل از انقلاب است که به آمریکا مهاجرت کرد . اکنون اعلام شده که بهروز وثوقی برای ورود به ایران هیچ مشکلی ندارد . علاوه بر  بهروز وثوقی  دیگر خواننده ها نیز می توانند وارد ایران شوند.

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: با هماهنگی های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله« بهروز وثوقی» برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است .

وی افزود: به عنوان یک ایرانی نگران وضعیت ایرانیانی خارج از کشور هستیم و مشکلات و مسائل آنها را پیگیری می کنیم و توجه به امور حقوقی آنها نیز در اولویت است.

حلاج زاده بیان کرد: تعداد زیادی از ایرانیان برای پناهندگی به یونان رفته اند و وضعیت نامطلوبی دارند و حدود 5 هزار نفر از آب آلوده و فاضلاب استفاده می کنند و شرایط روحی و روانی آنها بهم ریخته و از نگاه حقوق شهروندی وظیفه داریم فارغ از این که این افراد به چه دلیلی از کشور خارج شده اند برای حل مشکلات آنها و کمک به بازگشت این افراد تلاش کنیم.

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور یادآورشد: باید به طور شفاف برای همه ایرانیانی که از کشور خارج شده و پشیمان هستند و یا مشکل دارند اطلاع رسانی شود که ما کمکشان می کنیم بازگردند و هیچ محدودیتی برای آمدن به ایران ندارند.

وی اضافه کرد: بجز کسانی که مجرم هستند و یا قتلی مرتکب شده و یا کلاهبرداری کرده و پرونده دارند مانند خاوری ها، سایر افراد برای بازگشت هیج مشکلی ندارند و ما وظیفه داریم مسیر بازگشت آنها را هموار کنیم.

حلاج زاده گفت: شاید حدود 99 درصد افراد به دلیل مشکلات مالی مهاجرت غیر قانونی داشته اند بویژه همه کسانی که به صورت قاچاق به یونان رفته اند مشکلات مالی داشته اند زیرا اگر ثروتمند بوند که از راه قانونی می رفتند.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه