نشست امنیتی اسرائیل درباره ایران

منابع مطلع از نشست ویژه مقام‌های ارشد صهیونیستی درخصوص مذاکرات هسته‌ای در وین خبر دادند.

نشست امنیتی اسرائیل درباره ایران
کدخبر : 1494
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از نشست سران ارشد این رژیم برای رایزنی درباره ایران و برجام خبر دادند.

بر اساس گزارش العالم ، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل نشستی را با «یائیر لاپید» وزیر خارجه»، «بنی گانتز» وزیر جنگ و دیگر مقام‌های ارشد امنیتی برای بحث درخصوص مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در وین و بازگشت احتمالی ایالات متحده به برجام انجام دادند.

این منابع خبری به جزئیات بیشتری از گفت‌وگوهای رد و بدل شده بین مقام‌های ارشد صهیونیستی اشاره نکردند.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماههای اخیر، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار اخیر با «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس‌جمهور آلمان در قدس، بار دیگر لفاظی‌های تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

اشتاین مایر و بنت در جریان دیدار دوجانبه در قدس از برنامه هسته‌ای ایران به عنوان «تهدید هسته‌ای ایران» یاد کردند و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که رژیم صهیونیستی «برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانمندی‌های نظامی هسته‌ای» مصمم است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار بار دیگر بر مواضع ضدایرانی رژیم صهیونیستی تأکید کرد و مدعی شد که جامعه بین‌المللی نباید با بازگشت به برجام به تقویت ایران کمک کند.

پیش از این نیز، «روون ریولین» رئیس‌ رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با اشتاین مایر از برلین به عنوان یک شریک قدرتمند در نبرد بدون سازش علیه ضدصهیونیسم نام آورد و گفت که رئیس‌جمهور آلمان در مقابل آن‌هایی که به دنبال حذف رژیم صهیونیستی از نقشه هستند، در کنار تل‌آویو ایستاده است.

اخیراً وبگاه «اکسیوس» به نقل از مقام‌های رژیم صهیونیستی گزارش کرد که تل‌آویو قصد دارد در یکسری جلسات سطح بالا با مقام‌های آمریکایی، بر رویکرد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال برنامه هسته‌ای ایران اعمال نفوذ کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه