خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون با تخفیف در سامیت کیس

خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون با تخفیف در سامیت کیس
کدخبر : 9961
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

اگر بخواهیم محبوب ترین و پرطرفدارترین قاب گوشی های آیفون را به شما معرفی کنیم می توانیم به جرأت قاب یونیکورن را نام ببریم. قاب های یونیکورن همیشه جذاب و دوست داشتنی بوده و هیچ زمانی از مد نیفتاده اند!

دنیای فانتزی ها با تولید و عرضه قاب گوشی یونیکورن به قاب های موبایل و گارد های محافظ راه پیدا کرده و جذابیت استفاده از تلفن های همراه را به میزان چشمگیری افزایش داده است. قاب گوشی یونیکورن آیفون دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که در ادامه به شما معرفی می نماییم.

اسب تک شاخ دنیای فانتزی قاب های گوشی آیفون یا یونیکورن!

 

یونیکورن همان اسب تک شاخ است که موجودی اساطیری و افسانه ای در فرهنگ ایران به شمار می رود. این موجود افسانه ای در ایران باستان و قرون وسطی به عنوان یک موجود چابک شناخته شده است. علل محبوبیت یونیکورن در دنیای فانتزی را می توان موارد زیادی دانست.

از مهم ترین دلایل محبوبیت یونیکورن می توان به ظاهر زیبا و تک شاخ بودن آن اشاره کرد. این موجود افسانه ای دارای قدمتی طولانی بوده و هیچ گاه نمی توان این موجود افسانه ای را شکار کرد. ویژگی های خاص یونیکورن سبب تمایز آن در دنیای فانتزی شده است.

قاب گوشی

برخی از افراد بر این باورند که گوشی های آن ها نیازی به محافظت نداشته و بدون استفاده از قاب گوشی، می توان به نحو موثری از گوشی خود مراقبت کرد. حال آن که این تصور کاملا غلط بوده و با توجه به هزینه های بسیاری که برای خرید گوشی های مختلف از جمله گوشی آیفون می شود، نمی توان بی خیال محافظت از گوشی خود شد!

قاب گوشی وسیله ای است که بر روی گوشی آیفون شما نصب شده و علاوه بر آن که ظاهری زیبا و منحصر به فرد به گوشی شما می دهد، سبب افزایش ایمنی آن می گردد. قاب گوشی در انواع مختلف تولید شده و به بازار عرضه می گردد که می توان محبوب ترین قاب گوشی آیفون موجود در بازار قاب گوشی یونیکورن دانست.

قاب گوشی یونیکورن آیفون

قاب گوشی یونیکورن

همان گونه که می دانید قاب گوشی دارای انواع مختلفی بوده و از جنس های مختلفی تولید می شوند. تنوع و طرح های قاب گوشی بسیار زیاد بوده و به شما این امکان را می دهد تا از میان طیف گسترده ای از طرح های مختلف، قاب گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

قاب گوشی یونیکورن آیفون در سالیان اخیر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به تاریخچه و جذابیتی که دارد، توانسته است جایگاه خود را در میان انواع قاب های گوشی پیدا کند. قاب گوشی یونیکورن آیفون برای انواع مختلف مدل های این برند مشهور تولید شده است.

چرا قاب گوشی یونیکورن آیفون را خریداری نماییم؟

همان گونه که می دانید یونیکورن یک موجود تک شاخ است که در افسانه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نکته ای که در افسانه ها به آن اشاره شده، آن است که این موجود را تنها زنان توانسته ‌اند رام نمایند.

به همین علت محبوبیت این موجود در میان بانوان بسیار زیاد است. قاب گوشی یونیکورن از جمله قاب هایی است که ظاهری جدید و فوق العاده زیبا به گوشی شما بخشیده و زیبایی آن را بیش از پیش نمایان می ‌سازد.

مزایای خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون

گارد گوشی

اگر در خرید قاب گوشی آیفون دچار تردید شده اید، با اطلاع از مزایای خرید این محصول دیگر تردید را کنار گذاشته و با اطمینان خاطر و آسودگی خیال به خرید قاب گوشی آیفون می پردازید. مزایای خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون به شرح زیر هستند:

  • ظاهری زیبا و بروز را برای هر مدل از گوشی های آیفون با خرید قاب گوشی یونیکورن می توان به ارمغان آورد.
  • دوام بالای قاب گوشی یونیکورن شما را از تعویض و خرید مجدد قاب گوشی معاف خواهد نمود.
  • مقاومت قاب گوشی آیفون در مقابل گرما و گرد و غبار بالا است.
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از عوامل محیطی از جمله گرد و غبار به گوشی شما توسط قاب گوشی یونیکورن آیفون اتفاق می افتد.
  • قاب گوشی آیفون از صفحه نمایش گوشی به خوبی محافظت کرده و با این حال مانع استفاده از امکانات گوشی شما نمی گردد.
  • حفاظت از بدنه گوشی آیفون از طریق خرید قاب گوشی آیفون و استفاده از آن امکان پذیر شده است.
  • با استفاده از قاب گوشی آیفون، از لیز خوردن گوشی در دستان شما و محلی که آن را قرار می دهید، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  • قاب های گوشی متناسب با مدل و سایز گوشی آیفون شما تولید می شوند و سبب جلوگیری استفاده از امکانات آن نمی گردند.

 

با قاب گوشی یونیکورن آیفون ظاهری زیبا به گوشی خود اهدا نمایید!

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه طراحی و تولید قاب های گوشی آیفون مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از قاب های گوشی آیفون تولید شده توسط این شرکت ها از زیبایی بی نظیری برخوردار بوده و توجه همگان را به خود جهت می نمایند.

یکی از زیباترین و به روزترین مدل های قاب گوشی آیفون، قاب گوشی یونیکورن آیفون است. این محصول توسط برندهای مختلف تولید شده و دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل هستند. برای جذابیت ظاهر گوشی خود می توانید از قاب گوشی یونیکورن استفاده کنید.

خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون

اکنون که با ویژگی ها و مزایای قاب گوشی آیفون آشنا شده ایم، نوبت آن رسیده است تا به یک سوال اساسی در خصوص خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون پاسخ دهیم. سوال مورد نظر آن است که از کجا قاب گوشی یونیکورن آیفون با کیفیت و درجه یک خریداری کنیم؟

بهتر است بدانید که قاب گوشی یونیکورن آیفون توسط کارخانه های مختلف و با مواد متنوعی تولید می شود. تمامی قاب های تولید شده و موجود در بازار از کیفیت یکسانی برخوردار نبوده و برخی از آن ها نه تنها سبب محافظت از گوشی شما نمی گردند، بلکه سبب وارد آمدن اسیب های جدی به تلفن همراه شما خواهند شد.

بنابراین چاره چیست؟ از کجا قاب گوشی یونیکورن آیفون با کیفیت خریداری نماییم؟ برای خرید قاب گوشی آیفون می توانید به سامیت کیس اعتماد کنید! سامیت کیس بزرگ ترین مرجع فروش لوازم جانبی گوشی بوده و برترین محصولات و ملزومات موبایل را عرضه می نماید. با وجود سامیت کیس دیگر نگرانی در خصوص کیفیت قاب گوشی خریداری شده نخواهید داشت.

مهم ترین ویژگی های قاب گوشی یونیکورن آیفون

 

قاب گوشی یونیکورن آیفون در جنس های مختلفی تولید می گردد. محبوب ترین نوع قاب گوشی یونیکورن آیفون تشکیل شده از PVC نرم بوده و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. این موضوع سبب می شود که قدرت ضربه گیری این محصول بالا رود و از ایجاد ضربه به گوشی شما جلوگیری کند.

جنس این نوع قاب گوشی بسیار نرم بوده و کشیدن دست بر روی سطح قاب گوشی حسی خوشایند و دلپذیر را به شما القا می نماید. ضخامت نسبتاً کم این قاب ها سبب بیش از حد بزرگ نشان دادن گوشی شما نخواهد شد. به علاوه پوشش سر تا سری آن موجب جلوگیری از ورود گرد و غبار و تجمع آن در گوشی شما نمی گردد.

قیمت قاب گوشی یونیکورن آیفون

قیمت انواع قاب گوشی برندهای مختلف تلفن همراه از جمله قیمت قاب گوشی سامسونگ و آیفون به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید قاب گوشی، قیمت آن است که می تواند سبب به ترغیب و یا انصراف شما از خرید قاب گوشی مورد نظر شود.

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت قاب گوشی یونیکورن آیفون تاثیر گذار است کیفیت قاب مورد نظر است. برای مثال برشکاری های منظم، استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت، قالب گیری های دقیق برای مدل های مختلف و محافظت چند برابری از گوشی را می توان مهم ترین عوامل تعیین کننده کیفیت دانست.

بدیهی است که هر چقدر کیفیت محصول مورد نظر بیشتر باشد، برای تولید آن از ابزار و تجهیزات بروزتر و پیشرفته تری استفاده شده و کیفیت مواد مورد نظر بسیار بالا می باشد. به همین علت قیمت قاب گوشی افزایش پیدا خواهد کرد.

خرید قاب گوشی یونیکورن آیفون با قیمت مناسب

اکنون که به شناخت دقیق و کاملی از عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع قاب گوشی رسیدیم، ممکن است این سوال ایجاد شود که از کجا قاب گوشی یونیکورن آیفون با قیمت مناسب خریداری کنیم؟

سامیت کیس برترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه به مشتریان خود عرضه می دارد. برای خرید انواع محصولات و ملزومات موبایل می توانید به وب سایت سامیت کیس مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

فراموش نکنید که وب سایت سامیت کیس محصولات با کیفیت خود را جهت رفاه حال هموطنان با تخفیف ویژه به فروش رسانده و در هر نقطه از کشور که باشید می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.

خرید انواع اکسسوری محصولات آیفون

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت سامیت کیس محدود به قاب گوشی یونیکورن آیفون نبوده و شما می توانید انواع مختلف اکسسوری را در این وب سایت با قیمت مناسب خریداری نمایید. برای مثال می توان به انواع قاب های فانتزی و شیک اشاره کرد.

به علاوه قاب های اکلیلی آیفون، سیلیکونی، آکواریومی، قاب های اورجینال، قاب های هفت رنگ، متال کالرفول، انواع قاب های برند و... در این وب سایت عرضه می شوند. برای خرید قاب گوشی آیفون تنها کافی است که به این وب سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کلام آخر

اکنون که با قاب گوشی یونیکورن آیفون و نکات مهم در خرید و قیمت آن ها آشنا شده اید، زمان آن رسیده است که قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان می توانید با کارشناسان فروشگاه سامیت کیس تماس حاصل نمایید.

 

برچسب ها : قاب گوشی,گوشی,موبایل,سیم کارت,لوازم جانبی گوشی

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه