خرید زمین در شمال بجای خرید ویلاهای گران قیمت

خرید زمین در شمال بجای خرید ویلاهای گران قیمت
کدخبر : 9280
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

                                       

خرید زمین در شمال یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری آسان و بدون دردسر است. زمانی که شما در شمال زمین می‌خرید می‌توانید آن را بعد از چند سال و به همان شکل، با سود خوب بفروشید یا این که در آن زمین یک ویلای لوکس و زیبا بسازید تا به این ترتیب سود بیشتری عایدتان شود.

این کار یعنی خرید زمین در شمال، یک فکر اقتصادی برتر به حساب می‌آید که این روزها بسیاری از افراد ثروتمند و سرمایه گذاران بزرگ آن را عملی می‌کنند. پس شما هم اگر به دنبال افزایش سرمایه خود در کوتاه مدت هستید، حتما به این گزینه فکر کنید.

البته در مجموع خرید زمین و ملک در هر شهر و مکانی قطعا سودآور خواهد بود، اما با توجه به رشد شهرهای شمالی و تقاضای زیاد خرید ویلا و زمین در شمال به نظر می‌رسد خرید زمین در شمال و در استان هایی مثل مازندران سریع‌تر شما را به سود برساند.

در ادامه درباره مزایای خرید زمین در شمال و نکات مهمی که هنگام انجام این معامله باید به آن ها توجه داشته باشید صحبت خواهیم کرد، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید زمین در شمال بهتر است یا خرید ویلا؟

یکی از سوالات متداولی که توسط سرمایه گذاران بازار مسکن پرسیده می‌شود، این است که خرید ویلا در شمال گزینه بهتری است یا خرید زمین؟! اگر این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده، بهتر است بدانید که پاسخ آن نزد خودتان است و این خودتان هستید که باید با در نظر گرفتن شرایطی که دارید، بهتر بودن یکی از گزینه های مذکور را تعیین کنید.

برای یافتن پاسخ این سوال شرایط خود را بررسی کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید؛

  1. سرمایه‌ای که قصد دارید برای خرید ملک در شمال صرف کنید چقدر است؟
  2. آیا فقط به دنبال سرمایه گذاری هستید یا نه قصد دارید در کنار آن از ملک خریداری شده استفاده کنید؟
  3. حداقل درصد سودی که قصد دارید از این سرمایه گذاری نصیبتان شود چقدر است؟
  4. آیا تصمیم دارید با خرید و فروش ویلا و زمین در شمال به کسب درآمد برسید و این کار را به عنوان یک شغل ادامه دهید؟

با پاسخ به این سوالات با در نظر گرفتن شرایطی که دارید و انتقال آن ها به مشاور املاک می‌توانید به راحتی به این نتیجه برسید که خرید زمین در شمال برایتان بهتر است یا خرید ویلا. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که تنها مشاور املاکی قادر به راهنمایی شما خواهد بود که تخصص و سابقه کافی در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال داشته باشد.

اگر چنین مشاور املاکی نمی‌شناسید نگران نباشید، چرا که ما بهترین مشاور املاک منطقه مازندران را به شما معرفی خواهیم کرد.

گروه مشاور املاک داماک ویلا یکی از شناخته شده‌ترین های بازار مسکن در استان مازندران و مناطق مختلف آن هستند. این گروه با توجه به تخصصی که در زمینه سرمایه گذاری دارند و همچنین به دلیل تجربه بالایی که با فعالیت در بازار مسکن کسب کرده اند، بدون شک به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.

5

                                              خرید زمین بهتر است یا خرید ویلا؟

 

خرید زمین در شمال چه مزیت هایی دارد؟

به طور کلی خرید ملک در هر منطقه‌ای مزایای خود را دارد و مهمترین مزیت آن این است که سرمایه شما از حالت راکد خارج شده و با نرخ تورم بیشتر خواهد شد. اما در کنار این مزیت، خرید زمین در شمال مزایای دیگری هم دارد که در ادامه برخی از مهمترین آن ها را بیان خواهیم کرد.

با خرید زمین در شمال از صرف هزینه های نگهداری بی نیاز خواهید شد

یکی از مهمترین مزایای خرید ویلا در شمال، کاهش هزینه های جانبی مثل هزینه های نگهداری و تعمیر و ... آن است. برای درک بهتر این مورد بهتر است خرید زمین را در کنار خرید ویلا در شمال قرار داده و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

پس از خرید ویلا شما به یک نگهبان احتیاج خواهید داشت که حداقل هفته‌ای چند بار به ویلا سر بزند و این کار نیز متضمن هزینه است و این فقط یکی از موارد و هزینه های نگهداری ویلا محسوب می‌شود. اگر ویلا مطابق با سلیقه شما یا دیگر اعضای خانواده‌تان نباشد مجبور به تغییر دکوراسیون آن خواهید بود و این یکی دیگر از هزینه های جانبی گفته شده است.

در هر شهری از شمال که دوست دارید، زمین بخرید و ویلایی مطابق با سلیقه خود بسازید

مزیت دیگر خرید زمین در شمال این است که شما پس از خرید زمین می‌توانید مطابق با سلیقه خود و با بهترین متریال ها در آن یک ویلای شیک و زیبا بسازید و دیگر نگران ساخت اصولی و مستحکم بودن بنا نباشید.

از طرفی زمانی که خودتان اقدام به ساخت ویلا کنید قطعا تمام مراحل را طبق قانون طی خواهید کرد و با مجوزهای قانونی ویلای مورد نظر را احداث خواهید کرد. با این وجود دیگر نگرانی بابت این که ساخت ویلا قانونی بوده یا نه نخواهید داشت و همچنین در دریافت سند یا تغییر آن دچار مشکل نخواهید شد.

فروش زمین در شمال آسان‌تر از فروش ویلاست

همه افرادی که قصد ساخت ویلا در شمال را دارند و همچنین همه ویلاسازان، در وهله اول به دنبال خرید زمین خواهند بود زیرا بدون خرید زمین عملا ساخت ویلا غیر ممکن است. در نتیجه فروش زمین آسان‌تر از فروش ویلا خواهد بود و شما بلافاصله پس از خرید پیشنهاداتی مبنی بر فروش زمین خود با مبلغ بیشتر، دریافت خواهید کرد.

خرید زمین در شمال با هر میزان سرمایه‌ای امکان پذیر است

در حال حاضر تمام ویلاهای شمال کشور قیمتی بالغ بر 1.5 میلیارد تومان دارند در حالی که خرید زمین در چمستان، آهودشت، محمودآباد و دیگر شهرستان های مازندران با مبالغی کمتر از 1 میلیارد تومان هم امکان پذیر است. بنابراین اگر سرمایه کافی برای خرید ویلا ندارید، می‌توانید یک قطعه زمین خریداری کنید و در طی چند سال در آن ویلا بسازید.

6

                                           بهترین مناطق برای خرید زمین

 

سخن پایانی

با وجود تمام مطالب گفته شده، باز هم بهتر است با کارشناسان داماک ویلا مشورت کنید تا شرایط شما را بسنجند و در جهت سرمایه گذاری با خرید ملک در شمال کشور، شما را راهنمایی کنند. برای دسترسی به شماره تماس های کارشناسان داماک ویلا و همچنین آشنایی بیشتر با این گروه به سایت https://damacvila.com/ مراجعه نمایید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه