خرید بهترین انواع آیفون تصویری و دزدگیر اماکن

خرید بهترین انواع آیفون تصویری و دزدگیر اماکن
کدخبر : 9016
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

آیفون تصویری یکی از نیازهای هر خانه ای است که علاوه بر آسایش ,امنیت را نیز برای شما به ارمغان می اورد. اگر درب را برای کسی که پشت درب است باز کنید بدون آنکه تصویر آن شخص را دیده باشید و او را بشناسیم ممکن است مورد حمله و سرقت قرار بگیرید. مخصوصا زمانی که در منزل شما فقط کودک و یا افراد میانسال باشد .پس هزینه کردن برای خرید آیفون تصویری خوب هدردادن هزینه نیست، بلکه حفظ امنیت و آرامش شما است.

معرفی برندهای معروف آیفون تصویری

آیفون تصویری تابا

2

برند تابا الکترونیک یکی دیگر از شرکت های بنام در زمینه تولید آیفون تصویری است که مدل‌های مختلفی از مانیتورهای سه و نیم تا ۱۰ اینچ حافظه دار و ساده را تولید و روانه بازار می‌کند.. اطمینان و کیفیت بالای محصولات دربازکن تابا از مزیت های این شرکت به حساب می آید .

گوشی های آیفون تصویری تابا توسط یک سخت افزار اضافه می تواند مجهز به وای فای شود. و از امکانات آن استفاده کرد. خاص ترین مدل آیفون تصویری تابا ۳۰۷۰ است،که تمام امکانات شرکت تابا در آن قرار داده شده است.

آیفون تصویری سیماران

3

شرکت سیماران از دهه ۵۰ تاکنون در زمینه تولید و توسعه سیستمهای حفاظتی و نظارتی در ایران فعالیت داشته و محصولات متنوع و باکیفیتی را روانه بازارها کرده است. تمامی محصولات این شرکت از ضمانت نامه 30 ماهه نیز برخوردار هستند که البته پشت هر محصول گارانتی آن درج شده است.

آیفون تصویری سیماران به عنوان اولین شرکتی شناخته می‌شود که از قابیلت اتصال به wifi برای باز کردن انواع جک درب پارکینگ  با موبایل و از راه دور در آیفون­های تصویری خود استفاده کرده است.آیفون تصویری سیماران در طرح­های متنوع به صورت تک رنگ سفید و در مدل های با گوشی و تبلتی عرضه میشود.

آیفون تصویری تکنما

تکنما از دیگر محصولات آیفون تصویری ایرانی است که با کیفیت خوب خود توانست در بین رقبا جای خود را باز کند تکنما در دو مدل ۴.۳ و ۷ اینچ تولید می‌شود این محصول تنوع زیادی نسبت به رقبا ندارد و مدل‌های آن محدود است از نظر امکانات نیز آیفون های تصویری تکنما چندان پیشرفته نیستند، اما از نظر قیمت از تمامی محصولات مناسب تر و ارزانتر هستند. سری D آیفون های تصویری تکنما جز محصولات اقتصادی و به صرفه این برند خوب ایرانی است. تکنما دارای ۲ سال گارانتی تعمیر و یک سال گارانتی تعویض می باشد.

 

آیفون تصویری شرکت الکتروپیک

 

شرکت الکتروپیک نیز از دیگر شرکت های ایرانی فعال در تولید آیفون های تصویری هوشمند می باشد. شرکت الکتروپیک یکی از پیشگامان صنعت طراحی و ساخت سیستم های حفاظتی در ایران است که با تولید محصولات با کیفیت و قدرتمند خود نامی محبوب در بین کاربران به جای گذاشته است. انواع آیفون تصویری این شرکت با در نظر گرفتن خواسته های کمی و کیفی مشتریان تولید و به بازار عرضه می شوند.

شرکت الکتروپیک گارانتی 36 ماهه (3 ساله) برای محصولات خود در نظر گرفته که مهر تاییدی بر روی خدمات پس از فروش عالی این شرکت است.

مدل های سه و نیم، چهار، پنج و هفت اینچ صفحه نمایش هایی هستند که شرکت الکتروپیک برای محصولاتش در نظر گرفته است که به صورت ساده و حافظه دار به بازار عرضه میشوند. همچنین این شرکت برخی از محصولاتش را با قابلیت کلید لمسی روانه بازار کرده که در رده آیفون های تصویری لوکس این شرکت قرار می گیرد.

خرید بهترین برند دزدگیر اماکن

 

4

برای خرید دزدگیر اماکن و نصب آن میتوانید وارد لینک شده و بهترین انواع دزدگیر اماکن را با مشخصات و قیمت مشاهده کنید و در صورت نیاز تماس بگیرید.

دزدگیر منزل فایروال

دزدگیر منزل فایروال دارای 8 زون بیسیم و باسیم میباشد که در مقایسه با برند های دیگر که 4 ویا 5 زون هستند مناطق بیشتری را به صورت مستقیم پوشش میدهد. مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید بنابراین هنگام تحریک دزدگیر منزل نمیتوانید متوجه شوید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون یا ناحیه را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.

دزدگیر سایلکس

صنایع الکترونیک سایلکس با بیش از ۲۰ سال سابقه درعرصه تولید سیستم‌های حفاظتی اولین محصول خود دزدگیر اتومبیل را به بازار عرضه نموده و با گذشت زمان و کسب تجربه در مسیر تولید و مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده و در حال حاضر با هدف تحقق شعار «تولید ملی؛ کیفیت جهانی» به یکی از مدرن‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن و ریموت کنترل‌های درب‌های اتوماتیک در داخل کشور تبدیل گشته است.

دزدگیر منزل کلاسیک

دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از برند های قدیمی در ایران است که کیفیت بالای آن باعث شهرت آن شده است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ شروع کرده و در تولید دستگاه‌های الکترونیکی افتخارات متعددی را کسب نموده است.

 شناخته شده ترین محصول کلاسیک دزدگیر Z4  اولترا و تلفن کننده سیمکارتی G1  می باشد.با وجود این که دو دستگاه جدا از هم هستند ولی قابلیت های خوبی را به عنوان دزدگیر خانه ارائه می‌دهند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه