قیمت ویژه لامپ ال ای دی و کم مصرف در فروشگاه روشنایی فرنام

قیمت ویژه لامپ ال ای دی و کم مصرف در فروشگاه روشنایی فرنام
کدخبر : 8291
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :
 

پیشرفت علم و رشد تکنولوژی به تغییر هر چه سریع تر سبک زندگی انجامید، تنها با نگاهی گذرا به ده یا بیست سال گذشته متوجه خواهید شد که چقدر وسایل و تجهیزات مورد استفاده ی شما نسبت به گذشته تغییر کرده است. در گذشته با اندک امکاناتی فرد به راحتی زندگی می کرد اما امروزه اگر با تکنولوژی همراه نباشید نمی توانید به راحتی امرار معاش کنید. تکنولوژی امروزه در اختیار جوامع بشری است تا زندگی را راحت تر کند. یکی از تجهیزاتی که نیازمبرم هر مکان است چیزی نیست جز روشنایی. روشنایی تا چند سال گذشته بسیار هزینه بر بود اما امروزه به لطف تکنولوژی و تولید لامپ های کم مصرف و ال ای دی شما می توانید در مصرف برق و هزینه ی آن نسبت به گذشته تا 60 درصد صرفه جویی کنید. امروزه در دیزاین و نورپردازی  ساختمان ها و فضا های داخلی استفاده از نور بسیار پرکاربرد و مهم است پس نتیجه می گیریم، این لامپ ها علاوه بر فواید زیست محیطی که دارند، باعث صرفه جویی مصرف انرژی و همچنین هزینه ها نیز می شوند. در ادامه با این نوع لامپ ها کاربردهایشان و همچنین با یکی از بهترین فروشگاه های روشنایی ایران با به نام فرنام لایت آشنا می شوید که می توانید به راحتی و با قیمتی ویژه وسایل و تجهیزات روشنایی اعم از، لامپ ال ای دی و کم مصرف را خریداری نمایید.

لامپ کم مصرف چیست؟

لامپ کم مصرف یا فلورسنت، بهترین جایگزین برای لامپ های رشته ایی، جالب است بدانید این لامپ ها همانطور که نامشان پیداست بسیار کم مصرف هستند و نسبت به لامپ های رشته ایی 60 الی 70 درصد مصرف انرژی کمتری مصرف می کنند. در این لامپ ها  هیچ گونه رشته ایی وجود ندارد بلکه گاز هایی مثل جیوه و آرگون در درون این لامپ ها در جریان اند که جریان برق باعث می شود این گاز ها بدرخشند و نور مرئی تولید کنند. با این ساختار گرما بسیار کمی تولید می شود.

لامپ ال ای دی چیست؟

کلمه LED مخفف کلمات Light emitting diode  دیود ساطع‌کننده نوراست. منبع نور ال ای دی از دیود نور افشان برای تولید نور بهره میگیرد. در این نوع لامپ زمانی که جریان الکتریکی از دیود های نور افشان عبور می کند باعث تولید و ساطع شدن نور مرئی می شود. لامپ های ال ای دی بسیار متنوع هستند و می توان گفت در بیشتر مصارف قابل استفاده اند، ازویژگی های خوب این لامپ ها که باعث می شود مصارف استفاده ی آن محدود نباشد،  طول عمر بسیار بالا است، لامپ های ال ای دی معمولا تا 100 هزار ساعت طول عمر دارند، حدودا ده برابر لامپ های رشته ایی که طول عمربهترین لامپ رشته ایی، 10 هزار ساعت می باشد.

مقایسه لامپ ها ال ای دی و لامپ کم مصرف

6

همزمان با تحول صنعت روشنایی و زمانی که لامپ های کم مصرف ، روانۀ بازار شدند استقبال بسیار خوبی از این محصول جدید به عمل آمد، اما محبوبیت خود را از دست داد و صنعتگران متوجه ایراداتی در این محصول جدید شدند به همین دلیل در صدد تولید محصولی بی نقص برآمدند. اما این ایرادات چه بود؟ لامپ های کم مصرف با توجه به ساختاری که برای انها تعریف شده حاوی بخار جیوه و آرگون هستند که برای سلامتی مضرند، و از طرف دیگر این لامپ ها با تمام ویژگی های خوبی که دارند اگر در زمان های پایین به صورت مستمر روشن و خاموش شود خیلی زود از عمر مفید آن کاسته می شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود ، این موارد باعث شد که لامپ ال ای دی تولید شوند که هیچ کدام از این ایرادات را ندارند و عملکردی فوق العاده از این محصول را شاهد هستیم. اما سوالی که اکثر خریداران دارند این است که آیا این تفاوت ها تاثیری در نوردهی این دو محصول دارد؟ نور دهی کدام یک بهتر است؟ در قیاس این دو محصول با لامپ های قدیمی هر دو کیفیت بالایی دارند اما در مقام قیاس قرار دادن این دو نوع لامپ باهم قطعا لامپ ال ای دی برنده ی این قیاس خواهد بود، لامپ های کم در مقایسه با لامپ های ال ای دی کیفیت نور دهی خوبی ندارند در ابتدای روشن شدن، کمی سوسو می زنند و می توانند باعث ایجاد اذییت شوند.

آیا لامپ ال ای دی بی نقص است و بهترین انتخاب؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، لامپ های ال ای دی نیز ایراداتی دارند از جمله اینکه در اثر گرما به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند و دیگر کیفیت نوری اولیه را نخواهند داشت و باید توجه داشته باشید که از این لامپ ها در فضا های خیلی گرم استفاده نکنید زیرا در این صورت تنها سرمایتان را هدر داده اید زیرا قیمت این نوع لامپ بالا است. همین بالا بودن قیمت هم یکی از عیوب از دیدگاه عموم تلقی می شود.

راهنمای خرید لامپ های کم مصرف و ال ای دی

با کمی دقت متوجه این مسئله خواهید شد که که در 90 درصد اماکن، تفاوتی  ندارد که محیط صنعتی باشد اداری یا خانگی، امروزه  به جای استفاده از لامپ های رشته ایی لامپ های کم مصرف و لامپ های ال ای دی  مورد استفاده قرار می گیرد. همیشه و در همه ی زمان ها نیز استفاده از هر گونه انرژی بسیار هزینه بر بوده است،  به ویژه استفاده از برق اما دیگر با وجود لامپ های کم مصرف و لامپ های ال ای دی تا حدود زیادی این مسئله حل شده است. فروشگاه روشنایی فرنام لایت با ارائه ی خدمات ویژه به مشتریان خود اقدام به فروش ویژه لامپ های کم مصرف و ال ای دی کرده است که می توانید با مراجعه به وبسایت برند فرنام لایت بهترین لامپ های کم مصرف را با قیمت ویژه ایی خریداری نمایید.

قیمت لامپ های کم مصرف و ال ای دی

برای براورد قیمت لامپ های کم مصرف و ال ای دی باید پارامتر های زیادی را مثل توان، مدت گارانتی، نوع لامپ وغیره را درنظر گرفت. قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ایی بیشتر است.  اگر بخواهیم این دو محصول را از لحاظ قیمتی باهم مقایسه کنیم، می توان اینگونه بیان کرد که لامپ های ال ای دی نه تنها نسبت به میانگین محصولات موجود در بازار روشنایی قیمتی نسبتا بالا دارد بلکه نسبت به قیمت لامپ های کم مصرف ال ای دی  نیز، لامپ های ال ای دی گران تر هستند. شاید فکر کنید که این تفاوت قیمت به چه علت است؟ یکی از دلیل آن عدم استفاده از بخار جیوه در لامپ های ال ای دی است این ماده به صورت جامد در لامپ های ال ای دی ایفای نقش می کند و از نظر زیست محیطی سالم تر است از طرف دیگر ساختار شکننده ی لامپ های کم مصرف دیگر در لامپ های ال ای دی مشاهده نمی شود و این موارد را می توان به عنوان دلایل اصلی تفاوت قیمت دانست. فروشگاه فرنام لایت با فروش ویژه لامپ های کم مصرف و ال ای دی  خرید این لامپ ها را برای شما مخاطب عزیز آسان تر و ارزان تر کرده است.  

فروش ویژه فروشگاه روشنایی فرنام لایت

7

یکی از شرکت های نوآور در صنعت روشنایی در ایران ، شرکت فرنام لایت می باشد. این شرکت با بیش از 35 سال سابقه در تولید و عرضه ی انواع تجهیزات روشنایی توانسته است با حفظ و همچنین ارتقای کیفیت میزان رضایتمندی حداکثری را در بین مشتریان خود کسب کند. برند فرنام لایت برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان عزیز با فروش ویژه محصولات روشنایی مثل لامپ های ال دی ای وکم مصرف در فروشگاه اینترنتی فرنام لایت با 12 ماه گارانتی  محصولات خریدی مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان می آورد.شما با مراجعه به وبسایت فرنام لایت می توانید به راحتی لامپ متناسب با فضای خود را بیابید وبا قیمتی ارزان بدون هیچ نگرانی، خرید خود را انجام دهید.

نتیجه گیری

همراه شدن با تکنولوژی امروزه بسیار امر مهم و حیاتی به شمار می رود. تکنولوژی در صنعت روشنایی روز به روز به سمت بهتر شدن در حرکت است. ساخت محصولاتی همچون لامپ های ال ای دی که به سلامت زمین کمک می کنند و در اصطلاح از تکنولوژی سبز در ساخت آنها استفاده شده علاوه بر مزیت های زیست محیطی از لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کم مصرف هستند و بیشترین بازدهی را نسبت به لامپ های قدیمی و رشته ایی دارند.

افراد همیشه در انتخاب های خود معیار های مختلفی را در نظر می گیرند که باعث می شود خریدی مطمئن تر و بهتر داشته باشند. در هنگامخرید انواع لامپ ها نیز باید به پارامتر های مختلفی توجه نمایید از جمله آنها: کاربرد مدنظرتان، فضایی که دارید، میزان روشنایی لامپ درآن فضا،گرمای محیط و استاندارد، که یکی از مهم ترین پارامتر ها است رعایت نکردن هر کدام از این مسائل تاثیرمستقیم بسیار زیادی بر روی انتخاب شما خواهد داشت. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرنام لایت می توانید  از مقاله های قرار داده شده در این فروشگاه استفاده کنید و با مطالعه ی آنها از تمام جزئیات محصولات مدنظر خود آگاه شوید. فروش ویژه ی لامپ های ال ای دی و کم مصرف فرنام لایت را از دست ندهید...

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه