طراحی وب سایت اختصاصی در سطح بین المللی با توانایی پاسخگویی کاربر میلیونی

طراحی وب سایت اختصاصی در سطح بین المللی با توانایی پاسخگویی کاربر میلیونی
کدخبر : 7527
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طراحی وب سایت اختصاصی در سطح بین المللی با توانایی پاسخگویی کاربر میلیونی 

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به مهارت راه اندازی صفحات وب اطلاق می شود. البته بهینه سازی وب یا ری دیزاین سایت ها نیز جزو ساخت یک سایت تلقی می شود. در حال حاضر میلیون ها سایت در بستر اینترنت موجود هستند. البته قدمت هیچ یک از آنها بیش از 28 سال نیست زیرا اولین طراح سایت آقای تیم برنزلی  در سال 1991 با برپایی یک سایت نام خود را در تاریخ نگاشت. در سایت هایی که برای اولین بار طراحی می شد هیچ گونه اثری از گرافیک و تصویر نبود این نوع از سایت ها حتی رنگ بندی مطلوبی نیز نداشته اند ولی امروزه سایت ها با بکارگیری المان های گوناگون دارای ظاهر ساختاری چشمگیری هستند. پیدایش مرورگرهای پیشرفته و زبان های برنامه نویسی مختلف از جمله جاوا اسکریپت به سایت ها کمک کردند شکل بهتری داشته باشند.

امروزه اهمیت طراحی سایت و سئو سایت به طور مطلوب بر هیچکس پوشیده نیست و همه ی ما می دانیم که با داشتن یک سایت معتبر است که می توانیم کسب و کار خود را به صورت نامحدود گسترش دهیم. اگر امروزه از مزیت داشتن یک سایت غافل باشیم در آینده ی نه چندان دور به طور کامل از میدان رقابت حذف خواهیم شد. صفر تا صد طراحی سایت خود را به کارشناسان ما بسپارید تا ما بهترین راهکارها را به شما معرفی کنیم.

 

طراحی انواع سایت

طراحی سایت که از آن به عنوان وب دیزاین نیز یاد می شود نیازمند طی کردن پروسه ی مشخص است. سایت های مختلف با توجه به نیاز کاربر طراحی می شود. به طور کلی می توان سایت های موجود را در دو دسته ی کلی طبقه بندی کرد. البته انواع سایت ها با توجه به کارایی آنها نیز در دسته های گوناگون قرار می گیرند. سایت ها به طور کلی به دو طبقه تقسیم می شوند:

  • سایت های استاتیک

در این نوع از سایت ها هر یک از صفحات سایت به طور جداگانه طراحی می شود و در سرور بارگذاری می گردد. مدیر سایت نمی تواند محتوای آن را تغییر دهد و برای ایجاد تغییرات لازم باید یک طراح سایت استخدام شود.  در حال حاضر استفاد از این نوع سایت ها بسیار محدود گردیده است. بیشترین کاربر سایت های استاتیک در طراحی سایت های شرکتی می باشد که به معرفی یک شرکت می پردازد.

  • سایت های دینامیک

 سایت های دینامیک همان سایت های پویا هستند که تمامی محتوای آن توسط مدیر قابل تغییر است. سایت های خبری یا مجله ای جزو این نوع از سایت ها طبقه بندی می شوند زیرا در روز می توان محتوای جدید اضافه کرد.

هدف از طراحی سایت چیست؟

سایت ها با توجه به اهداف مختلفی طراحی می شوند ولی آنچه می تواند در موفقیت یک سایت موثر باشد و ما را به هدف خود برساند بهینه سازی آن یا به عبارت دیگر توجه به سئو سایت است. در حال حاضر  مبحث سئو توانسته است اهمیت زیادی به دست آورد. برای اینکه بتواند در رتبه ی اول گوگل باشید و از مزیت تبلیغات رایگان این موتور جستجو به خوبی استفاده کنید لازم است اصول مربوط به بهینه سازی سایت را جدی بگرید.

میلیون ها سایت در ارتباط با یک موضوع خاص موجود است. با یک سرچ کوچک در گوگل متوجه این موضوع می شوید ولی چرا برخی از آنها در صفحات اول گوگل قرار گرفته اند؟ این امر چه اهمیتی در اعتبار میزان بازدید یک سایت خواهد داشت؟ کاربران معمولا به چندین نتایجی که در اولین صفحه ی گوگل بسنده می کند. به همین دلیل علاوه بر طراحی سایت باید توجه ویژه به بهینه سازی آن داشته باشیم. داشتن یک سایت معتبر رنکینگ بالا به کسب و کار شما اعتبار می بخشد از سوی دیگر در جذب مخاطبان جدید بسیار موثر است. 

طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما نیز به دنبال طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند هستید، هم اکنون با ما تماس بگیرید. ما با توجه به سال ها تجربه و تخصص در این حوزه و به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت مفتخر آن هستیم که توانسته ایم در همه ی این سال ها در اولویت شما عزیزان باشیم. با ما از کیفیت سایت فروشگاهی خود راضی خواهید بود. با استفاده از مزیت یک سایت می توانید به راحتی محصولات خود را بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی بفروشید و به مشتریان وسیعی دسترسی داشته باشید. ما با به کار گیری سئو و تکنیک های مختلف می توانیم در افزایش رتبه و امتیاز سایت شما گام موثری برداریم.

زمان آن رسیده است که با داشتن یک وب سایت فروشگاهی بتوانید به سود بیشتری دست یابید. روز به روز به تعداد خرید های آنلاین افزوده می شود و افراد فعال در این حوزه در تلاش هستند خدمات بهینه از جمله خدمات بعد فروش، ارسال فوری و جستجوی حرفه ای برای دسترسی به محصولات مختلف را در اختیار خریداران قرار دهند. نیاز ما به خرید اینترنتی به طور پیوسته افزایش می یابد. در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز ضرورت داشتن سایت فروشگاهی به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یافت. تردیدی نیست که در سال های نه چنان دور خرید آنلاین جایگزین کاملی برای خرید حضوری باشد. پس از مزیت طراحی سایت فروشگاهی غافل نباشید.

4

متخصص سئو سایت

با بهره مندی از دانش و تخصص یک سئو سایت است که می توانید وب سایت خود را بهینه کنید و در رتبه ی برتر گوگل باشید. سئو فرایند ساده ای نیست که به راحتی پیاده سازی شود. روز به روز نیز به الگوریتم های ارزیابی سایت ها افزوده و کارایی آن بهبود می یابد. در حال حاضر هوش مصنوعی در ارزیابی گوگل حرف اول را میزند. گوگل روز به روز هوشمند شده و نیاز ما به بهینه سازی سایت ها به مراتب افزایش می یابد. البته خبر خوب این است که شما برای طراحی سایت و سئو سایت خود می توانید از تجربه و تخصص کارشناسان بهره مند شوید. شرکت سیماگر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت طراحی سایت در خدمت شما عزیزان است. ما به همه ی معیارهای لازم جهت پیاده سازی سئو موفق مجهز هستیم. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه