معرفی مشخصات و امکانات صرافی خرید ارز دیجیتال KIFEPOOL.ME

معرفی مشخصات و امکانات صرافی خرید ارز دیجیتال KIFEPOOL.ME
کدخبر : 7385
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

با گسترش تجارت و سوددهی ارزها، روزبه‌روز به تعداد تریدرهای ارز دیجیتال افزوده می‌شود و خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال به یکی از روش‌های هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. اگر شما هم به عنوان یک سرمایه‌گذار در بازار ارزهای دیجیتال حضور دارید و از صرافی‌های نامعتبر و کیف پول‌های ناامن برای خرید و نگهداری ارزهای خود استفاده می‌کنید، وقت آن رسیده تا رمز ارزهای خود را به امن‌ترین و معتبرترین کیف پول منتقل کنید.

 احتمالا تاکنون نام کیف پول من، کیف پولی ایرانی و معتبر برای نگهداری بیش از 1200 ارز دیجیتال به گوشتان خورده است. از کیف پول من به عنوان اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور و والتی هم‌رده با کیف پول‌های مطرح جهانی یاد می‌شود که امکانات جذابی را برای کاربران خود فراهم کرده است. به همین دلیل در ادامه این گزارش قصد داریم تا کاربران بازار رمز ارزها را با مشخصات و امکانات کیف پول من آشنا کرده و معامله‌ها و سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها را بهبود بخشیم.

مشخصات و مزایای خرید ارز دیجیتال از کیف پول من

در فضای رمز ارزها، توجه به مشخصات و مزایای بهترین کیف پول ایرانی، یعنی کیف پول من اهمیت زیادی دارد. کیف پول من تنها یک کیف پول ساده ایرانی برای نگهداری ارزهای دیجیتال نیست. در واقع این سامانه با استفاده از سبک و استاندارهای جدید، بستر مناسب و ایمنی برای انجام معاملات و حفظ و افزایش سرمایه در دسترس کاربران قرار داده است. روزانه هزاران تراکنش واریزی و دریافتی در بستر کیف پول من بدون هیچ‌گونه خطا و تاثیر تحریمی انجام می‌شود و به همین دلیل کیف پول من نقش موثری در رشد و توسعه خرید، فروش و به خصوص نگهداری ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند. در ادامه به مشخصات و مزایایی اشاره می‌کنیم که باعث شده کیف پول من، به بهترین صرافی برای خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

عضویت و ساخت حساب رایگان

ثبت‌نام و ساخت حساب در کیف پول من بدون دریافت هزینه‌ از طرف کاربران انجام می‌شود و امکان ساخت کیف‌ پول‌های متفاوت در هر اکانت با تعرفه رایگان وجود دارد. کیف پول من یکی از معدود صرافی‌های ایرانی است که با ثبت‌نام کاربران، انواع ارزهای دیجیتال را به صورت هدیه به کیف پول‌ آن‌ها اضافه می‌کند.

تنوع خرید ارزهای دیجیتال

با اطمینان می‌توان گفت کیف پول من، تنها صرافی ایرانی است که توانسته خرید، فروش و نگهداری تعداد متعددی ارزهای دیجیتال را در بستر خود فراهم کند. کاربران کیف پول من می‌توانند به بیش از 1200 ارز دیجیتال در بستر این صرافی دسترسی داشته باشند و ارزهای موردنظر خود را خرید، فروش و یا نگهداری کنند. تنوع ارزها به قدری زیاد است که امکان خرید و فروش و نگهداری تمام ارزهای محبوب و نوظهور وجود دارد و تمامی کاربران می‌توانند با ارزهای دلخواه معاملات خود را به سرانجام برسانند.

در سامانه کیف پول من نام پرسودترین ارزهای دیجیتال همراه با قیمت و نمودار آن‌ها در 24 ساعت اخیر نمایش داده می‌شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند تنوع ارزهای پرسود را با دیگر ارزها مقایسه کنند. تنوع ارزهای دیجیتال در کیف پول من باعث شده تا این صرافی نه تنها در میان والت‌های ایرانی بی‌رقیب باشد، بلکه از نظر تنوع ارزهای دیجیتال در میان لیست ده برتر صرافی جهان قرار بگیرد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تیم پشتیبانی حرفه‌ای کیف پول من همواره و به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته سعی می‌کنند تا کوچک‌ترین مشکلی هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران رخ ندهد و همچنین این تیم در تلاش هستند تا در هر زمانی به سوالات کاربران جواب دهند و در صورت بروز مشکل، آن را حل کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود با پشتیبانی کیف پول من ارتباط برقرار نموده و یا با شماره 02147628910 تماس حاصل فرمایند.

احراز هویت سریع

در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال، احراز هویت کاربران فرایندی سخت و زمان‌بر است؛ درحالی که در سامانه کیف پول من فرایند احراز هویت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداکثر در 30 دقیقه انجام می‌شود. در صرافی کیف پول من نگهداری ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت امکان دارد، اما با انجام احراز هویت می‌توان موجودی ریالی را افزایش داد و به صورت مستقیم نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کرد.

امنیت بالا در زیرساخت و جلوگیری از کلاهبرداری

کیف پول من امنیت اطلاعات کاربران خود را محفوظ نگه می‌دارد و مدیریت و قوانین این سامانه تابع قوانین جمهوری اسلامی است. حفظ حریم خصوصی و تمام اطلاعات شخصی کاربران در کیف پول من از دیگر مزایای این صرافی است.

با توجه به اهمیت اطلاعات کاربران، توافق نامه «سیاست امنیت اطلاعات» در کیف پول من تهیه شده تا سیستم‌های آسیب‌رسان و آسیب‌پذیر را شناسایی کرده و از کلاهبرداری جلوگیری کند. اگر این صرافی تصمیم بگیرد تا مفاد جدیدی در توافق نامه خود ایجاد کند، کاربران خود را از ایجاد این تغییرات مطلع می‌کند و شفاف سازی این مسئله را وظیفه خود می‌داند. همچنین کیف پول من برای افزایش سطح امنیتی حساب کاربری، این امکان را فراهم می‌سازد تا انجام هرگونه تراکنش انتقالی با تایید پیامکی و یا تماس تلفنی کاربر صورت بگیرد.

عدم تاثیرپذیری کیف پول من از تحریم‌های خارجی

هیچ‌گونه تحریمی در صرافی کیف پول من اثرگذار نیست و کاربران می‌توانند بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها، ارزهای موردنیاز خود را در کیف پول من خرید، فروش و نگهداری کنند. موجودی کاربران در کیف پول من به هیچ کشور خارجی وابسته نیست.

خرید ارزهای دیجیتال توسط افراد حقیقی و حقوقی

استفاده از خدمات کیف پول من برای تمام افراد حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است. سن مورد تایید استفاده از خدمات این صرافی 19 به بالا است و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از خدمات این صرافی استفاده کنند.

امکانات صرافی کیف پول من برای خرید ارزهای دیجیتال

صرافی کیف پول من به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران امکانات بی‌نظیر و فرصت‌های معامله پرسودی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این صرافی با ارائه امکاناتی که در ادامه معرفی می‌شود، توانسته به بهترین و مطمئن‌ترین والت ایرانی برای انجام خرید، فروش و نگهداری ارزها تبدیل شود.

ارائه کیف پول اختصاصی برای هر شخص

این ویژگی یکی از بهترین امکاناتی است که یک صرافی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند پس از ساخت حساب کاربری در کیف پول من، زیرمجموعه‌ای دلخواه با موجودی‌های مختلف در هر کیف پول ایجاد کنند؛ برای مثال مادری حساب کاربری خود را ایجاد می‌کند و با نام فرزندان خود به تعداد آن‌‌ها حساب کاربری  با آدرس اختصاصی ایجاد می‌کند. این قابلیت کمک می‌کند تا ارز یکی از حساب‌ها بدون کم یا زیاد شدن ارز دیگر اکانت‌ها، تبدیل به پول شود.

عدم نیاز به کیف پول مجزا

زمانی که ارز دلخواه خود را از سامانه کیف پول من خریداری می‌کنید، نیازی به کیف پول مجزا ندارید و می‌توانید ارزهای خود را در این والت ایرانی نگهداری کنید.

کارمزد کم و تعرفه رایگان برای نگهداری ارزها

یکی از امکانات بی‌نظیر کیف پول من، نگهداری رایگان ارزها در مدت زمانی طولانی و دریافت کمترین کارمزد برای تبدیل ارز به ‌ارز است. تعرفه خرید و فروش و تبدیل ارز‌ به ارز در کیف پول من با توجه به حجم معامله بین 0.25 درصد تا 2 درصد است که می‌توان گفت این میزان کمترین کارمزد در بین تمامی سامانه‌های صرافی قلمداد می‌شود. لازم به ذکر است که کیف پول من به صورت رایگان و بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه‌ای، ارزهای کاربران خود را تا هر زمانی که بخواهند نگهداری می‌کند.

خدمات انتقال سریع و ایمن ارزها

کیف پول من فرایند دریافت و ارسال را به صورت هوشمندانه مدیریت می‌کند و سرعت جابه‌جایی ارزها را افزایش می‌دهد. یک انتقال سریع با امنیت بالا و تبدیل ارز به ‌ارز در کمترین مدت زمان ممکن انجام می‌شود.

نحوه استفاده از امکانات و خدمات کیف پول من

خرید و فروش بیش از 1200 ارز دیجیتال بدون تاثیرگذاری تحریم با پشتیبانی 24 ساعته و امنیت بالا در زیرساخت و نگهداری ارزها به صورت رایگان و انجام معاملات با کمترین کارمزد از جمله مواردی است که باعث شده از صرافی کیف پول من، به عنوان اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران یاد شود.

برای بهره‌مندی از مزایای کیف پول من و امکانات ذکر شده، پیش از هر چیزی باید فرایند ثبت‌نام خود در این سامانه را تکمیل نمایید. برای ثبت‌نام و خرید، فروش و نگهداری ارزهای متعدد به سایت kifpool.me مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه ثبت‌نام و وارد کردن اطلاعاتی شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس ایمیل و رمز عبور به راحتی از مزایا و خدمات بی‌نظیر و امکانات منحصربه‌فرد استفاده کنید. پس از تکمیل ثبت‌نام و انجام فرایند احراز هویت در کمترین زمان ممکن، می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی داشته و انجام معاملات پرسود در بهترین صرافی خرید و فروش ارزهای دیجیتال با امکانات بی‌نظیر را آغاز کنید.

منبع: http://gg.gg/1119hd

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه