پارس صنعت، فروش لوازم گلخانه‌ای علوفه هیدروپونیک با10%تخفیف

پارس صنعت، فروش لوازم گلخانه‌ای علوفه هیدروپونیک با10%تخفیف
کدخبر : 7261
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :
 

هیدروپونیک، طلوع دوبارة صنعت کشاورزی و دامداری

امروزه به علت واردشدن کشور به دوره خشکسالی ۳۰ساله، حفظ منابع طبیعی مانند آب‌وخاک یکی از اصول اولیه در صنعت کشاورزی است. روش نوین هیدروپونیک در کشت گیاهان، تحولی عظیم در قرن اخیر ایجاد کرده، هرچند که قدمت این کشت، ریشه در تاریخ ایران باستان دارد.

روش هیدروپونیک چیست؟

به زبان ساده، هیدروپونیک رشد گیاهان بدون خاک است. این روش در زمان هخامنشیان برای سبزه‌های عید ابداع شد اما به دست فراموشی سپرده شد. در روش هیدروپونیک، استفاده از خاک برای رشد گیاه ضروری نیست.

کشت هیدروپونیک به علت مزایای زیادی که نسبت به کشت سنتی دارد، در همه جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

آموزش کشت هیدروپونیک یا آموزش کشت علوفه سبز برای چهارفصل را می‌توان راهی برای نجات سیاره زمین دانست. در واقع با کشت هیدروپونیک پیش به‌سوی زمینی سبز و عاری از آلودگی‌‌های زیست‌ محیطی می‌رویم که سودآوری زیادی برای صنعت  کشاورزی دارد.برای آموزش رایگان علوفه هیدروپونیک به اینجا مراجعه کنید.

کشت هیدروپونیک چه مزایایی دارد؟

روش هیدروپونیک دارای مزایای بسیاری است که می‌توان به موارد زیر به‌عنوان مهم‌ترین آنها اشاره کنیم:

  • تولید محصولات بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر به دلیل کنترل مواد مغذی
  • عدم وجود آفات، سم‌های کشاورزی
  • کاهش مصرف آب
  • تولید محصولات بیشتر در فضای کم (کشت عمودی)
  • کشت محصولات در محیط‌هایی که خاک مناسب ندارند (عدم نیاز به خاک)

لوازم موردنیاز برای روش هیدروپونیک چیست؟

پس از آموزش روش کشت نوین هیدروپونیک،  آشنایی با لوازم کشت هیدروپونیک است. نکته‌ای که در خرید این وسایل باید در نظر گرفت، توجه به نوع گیاهی است که می‌خواهید پرورش دهید. به طور مثال، لوازمی که برای کشت کاهو در گلخانه هیدروپونیک نیاز دارید مطمئناً با کشت علوفه هیدروپونیک جو تفاوت دارد. اما برخی از لوازم و تجهیزات برای همه محصولات به کار برده می‌شود مانند مه پاش ها.

نام مه پاش در تجهیزات گلخانه هیدروپونیک در کنار لوله‌های آبیاری عجین شده است. از نام مه پاش پیداست که عملکردش با پاشیدن مه و آب، همراه است. مه پاش و لوله‌های آبیاری در گلخانه علوفه هیدروپونیک دو یار جدایی‌ناپذیر هم هستند که مکمل یکدیگرند.

لوازم اصلی دیگر در گلخانه هیدروپونیک شامل:

  • لوله‌های آبیاری
  • سیستم تهویه
  • مه پاش
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • سازه کشت هیدروپونیک

شرکت پارس صنعت برای علاقه‌مندان به کشت هیدروپونیک مخصوصاً علوفه، تمامی تجهیزات موردنیاز را فراهم کرده است.

یکی از تجهیزات کاربردی، سازه کشت علوفه هیدروپونیک است که شامل سینی و طبقات کشت است.

7

چگونه کشت هیدروپونیک را شروع کنیم؟

اگر به روش کشت هیدروپونیک نگاهی بیندازیم، شاید بسیار ساده به نظر بیاید اما همان‌طور که می‌دانید، هر حرفه‌ای نیاز به توصیه‌های کارشناسان آن را دارد. زیرا فوت کوزه‌گری کشت هیدروپونیک را فقط افراد باتجربه این کار می‌دانند.

اگر شما نیز در ابتدای راه‌اندازی کشت هیدروپونیک مخصوصاً برای علوفه هستید و یا برای ارتقاء گلخانه خود نیاز به راهنمایی دارید، کارشناسان ما در پارس صنعت آماده هرگونه مشاوره حضوری و تلفنی با شما عزیزان هستند تا بتوانید محصولات باکیفیتی را تولید کنید.

علوفه هیدروپونیک باتوجه‌به روش تولید آن یک محصول ارگانیک است. مصرف علوفه هیدروپونیک ارگانیک برای دام و بالتبع آن مصرف محصولات دامی برای انسان‌ها، راهی برای رسیدن به‌سلامتی بیشتر و حفظ محیط‌زیست سالم‌تر است.

8

پارس صنعت مرجعی برای مشاوره، آموزش و فروش تجهیزات هیدروپونیک

در گذر زمان به هرم غذایی افراد که می‌نگریم، غذای ارگانیک جزء نیازهای ضروری برای افراد بوده است. اهمیت به کیفیت گروه‌های غذایی و همچنین توجه به محیط‌زیست، تولیدکنندگان را بر آن داشت تا به کشت هیدروپونیک روی‌آورند.

شرکت پارس صنعت شرکتی دانش‌بنیان است که با کمک کارشناسان خبره این حوزه، پرچمدار کشت علوفه هیدروپونیک در ایران و برخی از کشورهای همسایه مانند عراق و ارمنستان شده است.

 در مجموعه پارس صنعت شما در هر نقطه ای از مسیر هیدروپونیک باشید می توانید چه از مشاوره، آموزش و یا خرید تجهیزات استفاده کنید.

خدمات شرکت پارس صنعت چیست؟

 شرکت پارس صنعت چند سالی است که با بهره‌گیری از دانش نوین کشاورزی و همچنین افراد باتجربه به گسترش کشت علوفه هیدروپونیک پرداخته است. در این مجموعه تمامی آموزش‌ها بر اساس دانش و تجربه زیاد جمع‌آوری‌شده و  بهترین محصولات را با استفاده از تجهیزاتی مثل سینی نشا  به مرحله بهره‌برداری می‌رساند.برای مشاهده  انواع سینی های نشاء گلخانه ای به آدرس مقابل مراجعه کنید.(https://parsanat.com/cat/greenhouse-equipment/seedling-tray)

سینی نشا، بستری است که نطفه بذر را به گیاه جوان تبدیل می‌کند تا در محیط خاک به کمال خود برسد. با کمک سینی نشا، تولید هر گیاهی می‌توان چندین برابر کرد تا بتوان از حداقل‌ها به حداکثرها رسید.

سیر تا پیاز کشت علوفه هیدروپونیک در شرکت پارس صنعت:

ترویج کشت علوفه هیدروپونیک یکی از بزرگ‌ترین اهداف مجموعه پارس صنعت است به‌طوری‌که در زمینه این کشت و تجهیزات مورد نیازش از صفر تا صد را با کمک ویدئو‌های آموزشی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

فیلم‌های آموزشی پارس صنعت به‌صورت رایگان در پلتفرم‌هایی مانند آپارات، نماشا، دالفک و یوتیوب در اختیار مشتاقان این صنعت قرار گرفته است.

نگران نباشید اگر هنوز هم سؤالی یا شبهه‌ای در مورد این کشت نوین دارید کافی است سری به سایت پارس صنعت بزنید تا با دریایی از اطلاعات مفید در زمینه کشت علوفه هیدروپونیک و تجهیزات آن روبرو شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به خدمات شرکت پارس صنعت و تخفیف های اعمال شده  کافیست عبارت "پارس صنعت" را جستجو کنید.(پایان هر ماه بیش از 10% تخفیف روی تمامی محصولات)

آدرس: تهران – ابتدای جاده قدیم – شاد آباد – انتهای بلوار ۱۷ شهریور – خیابان آهنگر – کوچه چهارم – پلاک ۲۹

شماره های تماس:

09935706747-02166781912

صفحه اینستاگرام:

hydroponics_parsanat

ایمیل:

info@parsanat.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه