دانلود فیلم سینمایی خارجی جدید

دانلود فیلم سینمایی خارجی جدید
کدخبر : 7043
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

بینندگان برای آرام کردن ذهن و روحشان بخشی از وقت خود را صرف تماشای فیلم های خارجی می کنند و گاهی خود را جایگزین شخصیت های اصلی داستان می کنند و هیجانات زیادی بخرج می دهند و این اتفاقات و تحرکات باعث تخیله انرژی و ترشح برخی هورمون های مفید در بدن می شود. معمولا فیلم دیدن جمعی تاثیر و لذت بیشتری بر افراد دارد و تاثیر آن نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل فیلم دیدن در سینما به همراه دوست و خانواده بیشتر توصیه میشود. دانلود فیلم خارجی از رسانه عسل دانلود پیشنهاد می شود.

معرفی 3 فیلم سینمایی خارجی جدید

1-داستان ترسناک کلاسیک

8

فیلم سینمایی خارجی داستان ترسناک کلاسیک A Classic Horror Story به کارگردانی روبرتو دی فئوپائولو استریپولی محصول 2021 کشور ایتالیا است و ژانری ترسناک، معمایی و درام دارد نویسندگی این فیلم را لوسیو بسانا روبرتو دی فئوپائولو استریپولی بر عهده دارند و بازیگرانی چون ماتیلدا آنا اینگرید لوتز فرانچسکو روسو پپینو مازوتا در این فیلم هنرمندی کرده اند. ترکیبی از مراسم، مرد حصیری، میانسومار و نمایش ترومن! فیلم ترسناک و غیرمنتظره کمی خوب نتفلیکس با کمی برداشت متفاوت…داستان فیلم : پنج نفر از خودروسازان در یک موتورخانه برای رسیدن به یک مقصد مشترک سفر می کنند. شب می‌رسد و برای جلوگیری از لاشه حیوان مرده، با درختی برخورد می‌کنند. وقتی به خود می آیند خود را در میانه راه می بینند. جاده ای که آنها در آن حرکت می کردند ناپدید شده است و فقط یک جنگل انبوه و غیر قابل نفوذ و یک خانه چوبی در وسط یک خلوت وجود دارد که آنها متوجه می شوند خانه یک فرقه خاردار است.

2- قبل از اینجا

فیلم سینمایی خارجی قبل از اینجا Here Before به کارگردانی استیسی گرگ و توسط سه کمپانی BBC Films و Northern Ireland Screen و Pia Pressure تولید و پخش، و محصول 2021 کشور انگلیس است و ژانری معمایی و درام دارد نویسندگی این فیلم را استیسی گرگ بر عهده دارند و بازیگرانی چون آندریا رایزبورو، جانجو اونیل، نیام دورنان، آیلین اوهیگینز، مارتین مک کان، جینا ماکسلی در این فیلم هنرمندی کرده اند. همچنین این فیلم که با بودجه 3 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 17 مارس سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌ المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 11 فوریه سال 2022 توسط کمپانی Saban Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فیلم قبل از اینجا در جشنواره فیلم SXSW سال 2021 نامزد رقابت در رده فیلم‌ های داستانی شد؛ این فیلم پس از اکران بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و اغلب آن‌ها نحوه کارگردانی، فیلمنامه، داستان مهیج و معمایی و همچنین بازی خوب بازیگران به ویژه آندریا رایزبورو را مورد تحسین قرار دادند؛ فیلم قبل از اینجا پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین فیلم بین‌المللی شده و نامزد دریافت 3 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین کارگردانی و بهترین داستان اشاره کرد؛..داستان فیلم : وقتی یک خانواده جدید به خانه همسایه لورا و خانواده اش نقل مکان می کنند، دختر جوانشان، مگان، به سرعت او را مجذوب خود می کند و خاطرات دردناکی از دختر خودش، جوزی، که چندین سال پیش از آن مرده بود، ایجاد می کند. خیلی زود، خاطرات لورا به وسواس تبدیل می‌شوند، زیرا رفتار ناراحت‌کننده مگان شروع به متقاعد کردن او به چیزی فراطبیعی می‌کند. از آنجایی که عزم لورا برای رسیدن به اعماق آن همه‌گیر می‌شود، خانواده‌اش شروع به شکستن می‌کنند و مرز بین چیزهای خارق‌العاده و واقعی در این داستان غم‌انگیز درباره عشق مادری بیش از پیش مبهم می‌ شود. فیلم دانلود کردن از رسانه عسل دانلود بسیار لذت بخش است.

3- گربه جهنمی

9

فیلم سینمایی خارجی گربه جهنمی HellKat به کارگردانی اسکات جفری ربکا متیوز محصول 2021 کشور امریکا است و ژانری ترسناک، اکشن و درام دارد نویسندگی این فیلم را میشل پاسیتو (فیلمنامه) جردن راکول بر عهده دارند و بازیگرانی چون آدریان بوچت سارا تی کوهن ریچارد دی. مایرز در این فیلم هنرمندی کرده اند. ترکیبی از مراسم، مرد حصیری، میانسومار و نمایش ترومن! فیلم ترسناک و غیرمنتظره کمی خوب نتفلیکس با کمی برداشت متفاوت…داستان فیلم : پس از از دست دادن مبارزات بسیار زیاد، یک مبارز سابق MMA آبرومند مجبور می شود تا هر کار عجیبی را انجام دهد تا بتواند از پس آن بربیاید، و وقتی یکی از حامیان او روزی فرصتی برای نجات خود در رینگ به دست می آورد، بی خبر از شیطان. پیامدهایی برای او در نظر گرفته شده است و باید تلاش کند تا در راه او مبارزه کند.این یکی خیلی بد نبود اما مشکلاتی داشت. هنگامی که این یکی اندکی تلو تلو تلو می خورد، در روشی نسبتاً ضعیف و ضعیف برای معرفی خط داستانی کلی فیلم است، زیرا زمان زیادی می گذرد بدون اینکه اتفاق خاصی بیفتد تا بفهمیم او کیست یا چه اتفاقی می افتد. به سرعت وارد همه‌چیز شد، بدون اینکه داستان‌های زیادی در مورد حرفه‌اش یا زندگی سخت‌گیرانه‌اش داشته باشد، که شروعی تا حدودی گیج‌کننده می‌سازد، به‌ویژه برای داستان‌های فرعی مختلفی که در اینجا در جریان است. همچنین، فینال با ماهیت ناگهانی کمی آشفته است و به طور کلی ناگهانی این تغییر، یک اثر نسبتاً گیج کننده ایجاد می کند که خیلی هم مؤثر نیست که واقعاً تنها مسائل فیلم است.یک مبارز MMA سقوط کرده باید در یک تورنمنت مرگ بدون محدودیت در جهان علیه انسان، جانور و شیطان پیروز شود تا روح خود را نجات دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه