برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام (بهترین برنامه رایگان و مطمئن)

برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام (بهترین برنامه رایگان و مطمئن)
کدخبر : 5144
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

احتمالا اگر جزء کاربرانی هستید که با اینستاگرام سرو کار دارید اسم فالوور فیک به گوشتان رسیده است. اکثر کسانی که قصد دارند تعداد فالوورهایشان زیاد شود، برای بیشتر شدن تعداد کسانی که در پیج خود دارند از این راه استفاده می‌کنند. اما این روش زیاد مناسب نیست زیرا پلتفرم هوشمند اینستاگرام متوجه این موضوع می‌شود. بنابراین زمانیکه کاربران، فالوورهای واقعی خود را پیدا می‌کنند باید تلاش کنند فالوورهای فیک خود را از بین ببرند. برای حذف فالوورهای فیک راه‌های زیادی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از برنامه‌های حذف فالوور فیک هست. این برنامه‌ها هم برای گوشی‌های آی او اس و هم برای اندروید وجود دارند.

تفاوت فالوور فیک با فالوور روح چیست؟

فالوور فیک به فالوورهایی گفته می‌شوند که واقعا وجود خارجی ندارند و در واقع جعلی هستند و از همه مهم تر، توسط شخص خاصی ادار نمی‌شوند. معمولا این فالوورها را به صورت انبوه تولید می‌کنند و به کسانی که قصد دارند یک شبه فالوورهایشان زیاد شوند می‌فروشند. پشت این اکانت‌ها کسی نیست جز یک ربات! اما فالوور روح به کسانی گفته می‌شود که هویت واقعی دارند اما در پیج شما هیچ فعالیتی ندارند. به خاطر بعضی از الگوریتم‌های اینستاگرام این کاربران با پیج شما هیچ تعاملی ندارند و این موضوع به مرور اتفاق افتاده است. بنابراین در اصل نه فالوور فیک و نه فالوور روح برای شما هیچ منفعتی ندارد. البته برای فالوورهای روح با افزایش تعامل می‌توانید توجه آن‌ها را به سمت پیج خود جلب کنید.

چگونه می‌توانیم فالوور فیک را از فالوور واقعی تشخیص بدهیم؟

 

تعداد فالوور بالا ولی اینگیجمنت پایین!

به راحتی می‌توانید این فالوورها را از فالوورهای واقعی تشخیص بدهید فقط کافی است به پبج آن‌ها بروید. می‌بینید که احتمالا تعداد فالوور زیادی دارد اما اگر به پست‌ها نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید تعداد لایک و کامنت‌ها خیلی کم تر از حد است. در واقعا نرخ تعامل و درگیری کمی دارد.

 

تعداد پست‌ها

معمولا پیج‌هایی که پست‌های کمی دارند فالوورهای کم‌کار و یا فیک هستند. بنابراین اگر در پیج خود با اکانتی مواجه شدید که پست‌های کم اما فالوور بالا دارد قطعا باید متوجه این موضوع بشوید که این پیج فیک است. زیرا به راحتی می‌توانید حدث بزنید وقتی شخصی فالوور بالا دارد اما پست کمی منتشر کرده چرا باید این همه فالوور داشته باشد!

 

نام کاربری مجهول یا عدد‌‌ دار

اگر درفالوورهای خود به نام اکانتی برخوردید که اسم مجهول و یا شامل عدد داشت حتما به آن شک کنید زیرا احتمالا فیک است. معمولا این اسم ها توسط سرورهای ساخت اکانت فیک درست شده اند و همه‌ی آنها دارای الگوریتم‌های مشخصی هستند.

 

تصویر پروفایل

معمولا اکانت‌های واقعی یا تصویر واقعی خوشان را در پروفایلاشان قرار می‌دهند و یا عکسی که مربوط به موضوع فعالیتشان است. بنابراین، اکانت‌های فیک عکس‌های بی ربط و غیر واقعی دارند و از همین موضوع می‌توانید نتیجه گیری کنید که این یک اکانت فیک است.

 

چرا فالوور فیک برای شما مضر است؟

مهم‌ترین مساله برای کسانی که در اینستاگرام به کسب و کار می‌پردازند این است که فالوورهای واقعی داشته باشند زیرا با داشتن فالوور واقعی می‌توانند به یک کسب درآمد خوب بپردازند. بنابراین یکی از راه‌های داشتن پیج خوب با نرخ تعامل بالا، سرمایه گذاری و هزینه کردن است که با دیدن فالوورهای فیک به هدر میرود! پس باید مراقب فالوورهای فیک باشید. موضوع دیگر بحث اعتماد کاربران است. آن‌ها برای تعامل با پیج‌ها حتما کامنت‌ها و لایک‌ها رابررسی می‌کنند تا واقعا متوجه شوند این پیج واقعی است یا خیر. پس اگر فالوورهای فیک در پیجتان زیاد است منتظر ریزش زیاد فالوورهای پیجتان باشید. زمانی که در پیج شما فالوورهای فیک وجود دارند شما نمی‌توانید عملکرد خود را به درستی ارزیابی کنید زیرا اندازه‌ گیری میزان ارتباط مخاطب با شما بسیار سخت می‌شود.

 

آیا حذف تمام فالوورهای فیک به صورت یک جا مشکل به وجود می‌آورد؟

با توجه به این که می‌دانید فالوور فیک برای پیج شما ضروری است شاید بخواهید آن‌ها را حذف کنید و این یک راه عاقلانه برای بهبود پیج شما محسوب می‌شود. ممکن است به صورت یکدفعه پیج شما ریزش پیدا کند اما این‌کار باعث می‌شود به مرور زمان پیج شما قوی‌تر و درنتیجه فالوورهای واقعی شما را بهتر بشناسند. اما نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که حذف فالوور فیک به صورت یک جا و دستی ممکن است باعث شود اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد و شما شدوبن شوید. بنابراین باید حذف فالوور فیک به صورت دستی را در فواصل زمانی معین انجام دهید. به عنوان مثال بین فواصل زمانی مشخص پست‌های دوستان خود را لایک کنید و حداقل یک ساعت بین آن فاصله بیاندازید.

اگر بخواهید فالوورهای فیک را به صورت انبوه حذف کنید باید از برنامه‌ها و نرم افزاری معتبر استفاده کنید.

 

حذف فالوور فیک به صورت دستی و یکی یکی

دراین روش همانطور که از اسمش مشخص است شما یکی یکی فالوورهای فیک خود را شناسایی و آن‌ها را حذف کنید. شاید زمان بر و سخت باشد اما بعد از مدتی می‌توانید آن‌ها را شناسایی و حذف کنید. البته باید به این نکته هم توجه کنید که ممکن است به صورت دستی فالوورهای فیک جا بمانند اما احتمال شدوبن شدنتان کمتر می‌شود.

در این روش وارد پروفایلتان می شوید و در قسمت فالوورها کلیک می‌کنید و وارد لیست فالوورهای خودتان می‌شوید. وقتی که فالوور فیک را شناسایی کردید روبه روی اسم فالوور  گزینه‌ی ریمو را بزنید و پس از تایید آن را حذف کنید.

 

معرفی برنامه‌ حذف فالوور فیک اینستاگرام برای ios  و اندروید

در این قسمت به معرفی برنامه‌های حذف فالوور فیک می‌پردازیم اما باید این را بدانید با یک سرچ ساده در گوگل شما می‌توانیداین برنامه‌ها را دانلود و استفاده کنید اما در این مقاله بهترین برنامه‌های حذف فالوورهای فیک و روح را هم برای آی او اس و هم برای اندروید، جمع‌آوری کرده ایم تا به شما معرفی کنیم.

 

ربات اینستاگرام برای تشخیص و حذف فالوور فیک

برای حذف فالوورهای فیک، اپلیکیشن‌ها معمولا رایگان هستند و همین رایگان بودن باعث می‌شود کاربران تمایل بیشتری برای استفاده از آن‌ها داشته باشند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای پیج شوند. بنابراین می توانید ز ربات های اینستاگرامی هم استفاده کنید،  فقط برای داشتن ربات‌ها باید آن‌ها را از سایت‌های معتبر تهیه کنید.

 

اپلیکیش follower+

اپلیکیشن follower یکی از برنامه هایی است  که با آن می‎توانید فالوورهای فیک خود را شناسایی کنید و آن‌ها را حذف کنید. اولین نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این اپلیکیشن برای نسخه ی اندروید است. دومین نکته این است که این اپلیکیشن پریمیوم است و باید برای تهیه آن باید 22.99 دلار پرداخت کنید. این استارت آپ یک نظاره گر حرفه ای بر  اینستاگرام شماست و روند رشد شما را بررسی میکند و در نهایت فالوورهای فیک شما را حذف میکند.

 

اپلیکیشن cleaner for IG

این اپلیکیشن یک ابزار کاربردی برای کسانی است که می خواهند پیجشان را مدیریت کنند و مناسب برای گوشی‌های اندروید است.

مزیت این اپلیکیشن است است که از چندین حساب پشتیبانی و کنترل می‌کند.

 

Followers for instagram

این برنامه یک اپلیکیشن خیلی خوب برای کنترل پیج اینستاگرام شماست و به شما برای حذف فالوورهای فیک کمک می‌کند. همچنین برای نسخه‌ی اندروید تهیه شده و یک برنامه ی رایگان است اما چون از روش فریمیوم استفاده می‌کند، باید برای برنامه‌های درون شبکه پول پرداخت کنید. 

 

Followers insight for instagram

این برنامه یکی از اپلیکیشن‌های  اندروید محبوب کاربران است که به آن امتیاز بالایی داده اند و از کار کردن با آن رضایت داشته اند. این اپلیکیشن علاوه بر ردیابی فالوورها و فالووینگ‌ها، به شما می‌گوید چه کسانی شما را مسدود کرده اند یا وفادارترین فالوور شما را معرفی می‌کند.

 

Report+Followers analystic for instagram

این اپلیکیشن نیز برای نسخه‌ی اندروید کاربرد دارد و مهم‌ترین ویژگی آن گزارش، تجزیه تحلیل اینستاگرام است و حتی برای بهبود شرایط اینستاگرام به کاربرانش پیشنهادهایی هم ارائه می دهد.

 

TRACK FOR INSTAGRAM

این برنامه برای نسخه‌ی IOS  کاربرد دارد. این برنامه عملکرد اینستاگرام شما را کنترل می کند و به غیر از حذف فالوورهای فیک، فالوورهایی که تازه به اینستاگرام شما پیوسته اند یا شما را آنفالو کرده اند را به شما نشان می‌دهد.

 

GHOST UNFOLLOWERS FOR INSTAGRAM&FAKE I.G CLEAN

این برنامه برای حذف دسته جمعی فالوورهای فیک و روح هستند. همچنین از این برنامه برای 100پست آخر و بررسی فالوورهایی که آن‌ها را دیده‌اند یا خیر استفاده می‌شود.

 

بهترین سایت‌های خارجی تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

سایتhype auditore

یکی از سایت های مشهور و محبوب بین کاربران، این سایت می باشد. این سایت با آنالیز کردن پیج شما می‌تواند فالورهای واقعی از غیر واقعی را تشخیص بدهد و همچنین تشخیص درصد فالوورهای روح، از دیگر مزایای این سایت است. همچنین این سایت می تواند آنالیز کند که فالوورهای روح درپیج کاربران می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند یا خیر!

 

سایت modish

این وب سایت نیز می‌تواند شما را در پیدا کردن فالوورهای فیک و حذف آن کمک کندو این سایت هم یکی از بهترین سایت‌هایی است که از نظر عملکرد در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد.

 

وب سایت grin  برای تشخیص اینفلوئنسر فیک

وبسایت grin  یکی دیگر از وب سایت‌هایی است که برای تشخیص فالوور فیک به کار می‌رود. این وب سایت به شما کمک می‌کند فالوورهای واقعی را از فالوورهای فیک تشخیص دهید.

 

معرفی سایت ایرانی تشخیص و حذف فالوور فیک

ربات تشخیص و حذف فالوور فیک اینبو

 

سایت اینبو یکی از سایت های ایرانی است که می توانید برای تشخیص فالوور فیک اینستاگرام روی آن حساب کنید! زیرا می تواند فالوورهای روح را در پیج شما تشخیص دهد. همچنین برای خرید ربات حذف فالوور اینستاگرام می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

استفاده از ربات حذف فالوور فیک

 

سخن آخر:

همانطور که مشاهده کردید حذف فالوورهای فیک بسیار اهمیت دارد و می تواند تاثیر بسیار زیادی روی رشد پیج و موفقیت شما در هر زمینه‌ای که هستید بگذارد. بنابراین سعی کنید تا جای ممکن پیج خود را به صورت طبیعی بالا ببرید و کم تر از برنامه‌های افزایش فالوور، لایک و یا سیو استفاده کنید. در این مقاله به معرفی برنامه‌های حذف فالوور فیک یا روح پرداخته‌ایم. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید بهترین استفاده از آن را ببرید.

منبع مطلب : https://hamyareweb.co

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه