پژو 206 صندوقدار با بهترین تسهیلات بصورت قسطی خریداری کنید

کدخبر : 4384
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

به نقل از خبرگزاری ایرنا، پژو 206 صندوق دار از آن دسته از خودروهایی است که بر پایه یک خودروی دیگر و به ­منظور برطرف کردن نیازی خاص، تولید شده است. پس از چند سالی که از حضور 206 در کشور ما گذشت این خودرو توانست به ­خوبی نظر مساعد اکثریت جامعه را نسبت به خودش جلب کند.

با این ­حال، نداشتن صندوق­ عقب جادار، استفاده از آن را برای خانواده­ های ایرانی محدود می­ کرد. به ­همین­ دلیل، ایران ­خودرو به فکر تولید پژو 206 صندوق دار افتاد.

در این مقاله، مزایای خرید ماشین پژو 206 SD را بررسی کرده و درنهایت، راهی برای خرید اقساطی آن معرفی می­کنیم. درصورتی ­که قصد خرید این خودرو را دارید با ما همراه باشید.

معرفی 206 صندوق دار

پژو 206 صندوق دار یک خودروی سدان است که علاوه ­بر داشتن یک صندوق­ عقب جادار 450 لیتری، ویژگی­ های موتوری بهتری نیز نسبت به 206 هاچ بک دارد. در این بخش این خودرو را به ­صورت خلاصه، معرفی می­ کنیم.

خصوصیات فنی پژو 206 صندوق دار

مشخصات  حجم / میزان / تعداد
محور محرک دیفرانسیل جلو 
حجم موتور  1587 سی سی 
نوع موتور  TU5 بنزینی 
تنفس موتور  طبیعی 
حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه 
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
شتاب  11.4 ثانیه 
حداکثر سرعت 193 کیلومتر بر ساعت
تعداد سیلندر 4

 

206 SD یک موتور قدرتمند TU5 دارد. موتوری که 1.6 لیتر حجم داشته و می ­تواند 105 اسب ­بخار نیرو و 142 نیوتون ­متر گشتاور تولید کند. همکاری این موتور با گیربکس دستی و پنج­ سرعته این خودرو نیز خوب است و رانندگی نرم و راحتی را سبب می­شود. حاصل این همکاری، عملکرد پژو 206 صندوق دار با اعداد و ارقام زیر است:

حداکثر سرعت: 193 کیلومتر بر ساعت

صفرتا صد: 11.4 ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی: 6.6 لیتر

خصوصیات ظاهری پژو 206 صندوق دار

206، ازجمله خودروهایی در کشور ماست که از نظر ظاهری، دارای هویت است. به این معنی که توسط افراد متخصص و در کلاس جهانی، طراحی شده است. با وجود اینکه این خودرو، سدان محسوب می­شود، همچنان ظاهری اسپرت دارد. در داخل خودرو نیز داشبورد مخصوص 206 خودنمایی کرده و فضای بهتری برای سرنشینان نسبت به 206 های هاچبک، فراهم شده است.

آپشن ها و ایمنی در پژو 206 صندوق دار

با خرید ماشین پژو 206 SD، یکی از ایمن­ترین خودروهای موجود در بازار کشور را تهیه کرده­اید. دلیل آن را می­توان در ترمزهای این خودرو جستجو کرد. برخلاف بسیاری از خودروهای همرده 206 SD، همه ترمزهای این خودرو دیسکی هستند. ترمزهای دیسکی جلو و عقب سبب شده­اند که سیستم­های ایمنی ABS، EBD و EDA به­راحتی بر روی هر چهار چرخ این خودرو، نصب شوند.

از دیگر آپشن­های ایمنی پژو 206 صندوق دار می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

قفل مرکزی با ریموت

دو عدد کیسه هوای سرنشینان جلو

ایموبلایزر

سیستم کنترل بخار بنزین

موارد زیر از شاخص­ترین آپشن­های دیگر این خودرو هستند:

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

آینه ­های جانبی با تنظیم برقی

بالابر برقی شیشه ­های جلو و عقب

صندلی عقب تاشو

206 صندوق دار برای چه افرادی مناسب است؟

خرید ماشین پژو 206 صندوق دار یکی از گزینه­ های اصلی افرادی است که با بودجه­ای متوسط، به ­دنبال خودرویی اسپرت اما جادارتر از هاچبک می­گردند. به­این­ترتیب، می­توان گفت که جوانان و خانواده های کم­ جمعیت، بیشترین مشتریان این خودرو هستند.

شتاب بالا، مصرف سوخت پایین، بدنه و کابین اسپرت و ..  پژو 206 صندوق دار را به خودرویی عالی برای مسافرت نیز تبدیل کرده است.

 206 SD در طرح خرید خودرو اقساطی همراه مکانیک

بازار خرید و فروش پژو 206sd  تقریبا همیشه داغ است. بااین­ حال، افزایش قیمت سرسام ­آور خودرو در سال­های گذشته، این خودرو را نیز از توان خرید بسیاری از اقشار جامعه، خارج کرده است. به­ همین­ دلیل، پلتفرم خرید و فروش آنلاین خودرو همراه مکانیک، اقدام به راه ­اندازی طرحی موسوم به خرید خودرو اقساطی کرده است. در این طرح، تمامی خودروهای داخلی نو و کارکرده، ازجمله پژو 206 صندوق دار به­صورت اقساطی با بهره بسیار کم، به فروش می‌­رسند.

متقاضی خرید خودرو از این طرح تنها باید نیمی از مبلغ آن را به صورت نقد و مابقی را در اقساط سه ­ماهه طی یک الی دو سال، پرداخت نماید. تمامی خودروهای موجود در این طرح از نظر فنی، کارشناسی شده و با ضمانت صد در صدی بازگشت خسارت به ­فروش می­رسند. دریافت تسهیلات در این طرح تا زیر 100 میلیون تومان، بدون نیاز به ضامن و تنها با چک صیادی امکان­پذیر است.

از دیگر مزایای طرح خرید خودرو اقساطی همراه مکانیک، موارد زیر هستند:

تحویل بلافاصله خودرو

دریافت تسهیلات بالای 100 میلیون تومان تنها با یک ضامن

ثبت شدن خودرو به نام خود فرد، بدون قرارگیری در رهن بانک

انجام مراحل حقوقی با مشاوره و همراهی همراه مکانیک

خرید ماشین پژو 206 SD در یک نگاه

پژو 206 صندوق دار ازجمله خودروهای محبوب جوانان و خانواده­های کم­جمعیت است. شتاب بالا و مصرف سوخت پایین از نتایج همکاری موتور پرقدرت و گیربکس استاندارد این خودرو هستند. این خودرو، طراحی اسپرت و زیبایی دارد و امنیت خوبی را برای سرنشینانش، فراهم می­آورد.

با توجه به افزایش قیمت بی رویه خودروها در چند سال اخیر، خرید ماشین پژو 206 صندوق دار برای اقشار متوسط روبه­ پایین، دشوار شده است. مشکلی که پلتفرم همراه مکانیک با طرح خرید خودرو اقساطی خود با شرایط آسان و بهره پایین، سعی در حل آن دارد.

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه