برای یادگیری سئو باید چه موانعی را پشت سر گذاشت؟ از آکادمی مهدی عراقی

برای یادگیری سئو باید چه موانعی را پشت سر گذاشت؟ از آکادمی مهدی عراقی
کدخبر : 4034
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

بدون شک یادگیری سئو مستلزم داشتن علو آگاهی کفی است که سبب می شود در جهت بهینه سازی سایت قدم بردارید، اما آیا واقعا برای یادگیری سئو باید موانعی را پشت سر بگذاریم؟

البته بهتر است به جای موانع عنوان مناسب تری انتخاب کنیم و بگوییم، برای یادگیری سئو باید چه مراحلی را طی کنیم.

 در واقع یادگیری سئو به هیچ عنوان سخت نیست و شما به عنوان یک فرد آماتور تنها به داشتن اطلاعات ابتدایی نیاز دارید.

 البته مهم ترین نکته در یاگیری سئو، داشتن دقت کافی برای بهره مندی از استراتژی هایی است که بتواند جایگاه سایت را در صفحه اول گوگل ثابت نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری در رابطه با این روش پولساز در اختیار شما قرار دهیم.

آیا یادگیری سئو نیاز به مهارت خاصی دارد؟

برای پاسخ به سوال زیر نیاز به میزان دانش فراگیر دارید، این فرد تا چه میزان از سئو و بیهنه سازی موتور های جستجو می داند؟ به خوبی می تواند مبحث بازار های آنلاین را درک کند؟ آیا برای توضیح و تشریح دیجیتال مارکتینگ و دیگر اصطلاحات با مشکل مواجه نیست؟ اگر میزان اطلاعات وی تا این حد بود می تواند کار یادگیری سئو را به سادگی آغاز نماید.

با برنامه ریزی دقیق و آپدیت اطلاعات خود به سادگی می توانید در مدت زمان کم صفر تا صد سئو را فراگرفته و آینده شغلی خود را تضمین کنید. توجه داشته باشید که برای یادگیری سئو نه به مدرک دانشگاهی نیاز دارید و نه تحصیلات عالی، دوره های یادگیری و آموزش را مرتب پشت سر بگذارید تا به درک مفهوم سئو برسید.

101

برای یادگیری سئو باید چه موانعی را پشت سر بگذاریم؟

همانطور که پیش تر عنوان کردیم بهتر است به جای کلمه "موانع " از واژه ی "مرحله " استفاده کنیم چرا که هیچ مشکل یا مانعی برای یادگیری سئو وجود نخواهد داشت، مگر اینکه خود شخص طالب یاد گیری نباشد. در واقع مراحل دریافت آموزش سئو شامل موارد زیر است که نگاه کلی به چگونگی فراگیری علم سئو دارد.

  • عملکرد موتورهای جستجو گوگل را بررسی کنید.
  • از تاثیرات سئو بر دیجیتال مارکتینگ ساده نگذرید.
  • مفهوم سئو را برای خود تشریح کنید
  • اطلاعات خود را درباره پروسه سئو آپدیت کنید
  • اهمیت کلید واژه ها و چگونگی انتخاب هر یک را درک نمایید
  • پردازش عالی از عملکرد سئو داشته باشید.

موارد عنوان شده به سادگی می توانند بر میزان یادگیری سئو و مدت زمان آن تاثیر مستقیم داشته باشند. در واقع گزینه های فوق به نحوی الفبای یادگیری سئو به حساب می آیند و با فراگیری هر عنوان، یک مانع برای یادگیری و آموزش سئو از پایه تا پیشرفته برداشته خواهد شد.

عملکرد موتورهای جستجو گوگل را بررسی کنید.

بدون شک این مبحث نقش اول سناریو یادگیری سئو را بازی می کند، چرا که سئو همان بهینه سازی موتور های جستجو می باشد که می تواند برترین رتبه های گوگل را به سایت اختصاص دهد. در واقع عملکرد موتور های جستجو و بهرمندی از ربات های خزنده در رابطه با میزان ترافیک سایت یکی از مواردی است که در نتیجه نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

از تاثیرات سئو بر دیجیتال مارکتینگ ساده نگذرید.

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح بازاریابی ساده اما بسیار پیچیده است که عوامل زیادی می توانند در بهبود آن تاثیر گذار باشند و از طریق کانال های زیادی تقویت می شود. شبکه های اجتماعی، ایمیل، کانتنت مارکتینگ، بازاریابی موتور های جستجو (SEM) و... از جمله ورودی هایی هستند که دیجیتال مارکتینگ را پشتیبانی و ساپورت می کنند. در این میان SEM یکی از تقویت کنندگان اصلی به حساب می آید که با کمک سئو یا جستجو های پولی فعالیت خود را انجام می دهد.

102

مفهوم سئو را برای خود تشریح کنید

ممکن است تصور کنید که آشنایی با مفهوم سئو در ابتدایی ترین مرحله قرار می گرفت، اما مراحل یادگیری سئو چنین اقتضا می کند که معرفی سئو در مرحله سوم قرار بگیرد. در واقع سئو همان بهینه سازی موتور های جستجو است که با پردازش و آنالیز سایت، سبب رتبه دهی نهایی و قرار گرفتن در صفحات متفاوت گوگل می شود. سئو را می توان کتاب قانون و اهداف برای دریافت رتبه اول گوگل معرفی نمود که به شما می آموزد که سرچ کردن چه کلید واژه هایی در بیزینس تاثیر بیشتری دارد.

اطلاعات خود را درباره پروسه سئو آپدیت کنید.

در مرحله پس از آشنایی با مفهوم سئو، لازم است اطلاعات آپدیت شده ای از عملکرد آن نیز کسب نمایید. در واقع سئو با دریافت تایید 255 عامل قابلیت رتبه بندی را دارد که برای یادگیری بیشتر عوامل عنوان شده به سه گروه فنی، On Page ،  Of Page تقسیم می شوند که هریک عملکرد ویژه ای را دنبال می کنند.

در زمان ایندکس شدن سایت نیاز، برای رتبه دهی ربات هایی با شرح وظیفه تعین شده در سایت شروع به خزیدن می کنند که مسئولیت این فرایند بر عهده سئو فنی می باشد.

عملکرد دسته دوم بر روی محتوای صفحه است و سعی می کند مدیریت محتوایی به شکلی در دست بگیرد که امکان درک آن برای ربات های خزنده ساده باشد.

دسته آف پیج ها نیز دارای عملکرد خاصی هستند و مسئولیت معرفی سایت به واسطه لینک های خارجی و جلب توجه موتور های جستجو را دارد.

103

اهمیت کلید واژه ها و چگونگی انتخاب هر یک را درک نمایید

همانطور که عنوان شد، انتخاب درست کلید واژه و به کار گیری آن در بخش های متفاوت می تواند عامل مهمی در دریافت رتبه موتور های جستجو و ورد به صفحه اول گوگل باشد. در  واقع این کار بسیار حرفه ای است و به همین دلیل تاثیر زیادی در یافتن سایت های مشهور دارد. استفاده از کلید واژه های پر سرچ تاثیر زیادی در رتبه گرفتن از گوگل دارد.

پردازش عالی از عملکرد سئو داشته باشید.

خب پس از مراحل عنون شده باید یاد بگیرید که چطور می توان سناریو سئو را پردازش کرد، برای این کار باید نحوه عملکرد GSC را یاد بگیرید. در واقع گوگل سرچ کنسول شرایطی را برای شما فراهم می کند که عملکرد خود را مورد بررسی قرار داده و متوجه شوید که کدام صفحه و کلید واژه بازخورد بیشتری داشته است. همچنین می توانید از مزایای کار با گوگل آنالیتیکس در جهت کسب اطلاعات رفتاری کاربران پس از ورود به سایت شما نیز بهرمند شوید. به علاوه با استفاده از این روش می توانید اطلاعات کاملی از میزان ماندگاری کاربران در هر صفحه گوگل، سرچ کلید واژه های و... را نیز کسب کنید.

 نتیجه گیری

با توجه به موارد عنوان شده، یادگیری سئو چندان کار سختی نیست، تنها نیاز به تمرکز بالا و ایده های خلاقانه دارد تا بتوان توجه موتور های جستجو را جلب کرد و در رتبه بندی صفحه اول گوگل قرار گرفت. این اقدامات می تواند در مدت زمان کم سایت شما را به یک سایت پر مخاطب تبدیل نماید.

منبع : مهدی عراقی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه