احراز هویت بایننس | سیگنال ارز دیجیتال | فروش اندیکاتور | پرشین الیت

کدخبر : 4026
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

اگر در بازارهای مالی فعالیت داشته باشید، حتماً تا به الان مواردی مانند بایننس، سیگنال ارز دیجیتال، احراز هویت صرافی، اندیکاتور و مواردی از این دست را شنیده‌اید. همانطور که می‌دانید خرید و فروش ارز و به سود رسیدن، کار چندان ساده‌ای نیست و اگر علم و دانش و البته تجربه‌ی کافی در این زمینه را نداشته باشید، در مدت کوتاهی سرمایه‌تان را از دست خواهید داد.

اما چاره چیست و به چه صورت می‌توان در بازار ارز دیجیتال به سود رسید؟ ما در این مقاله قصد داریم به موارد جذابی مانند صرافی‌های مختلف و ارائه‌ی سیگنال ارز دیجیتال و همچنین اهمیت استفاده از اندیکاتورها بپردازیم که هر کدام از این موارد در حفظ و مدیریت بهتر سرمایه‌تان کمک کننده خواهند بود. بنابراین اگر تا به اینجای کار ضرر زیادی متحمل شده‌اید، کافی است تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

اهمیت استفاده از صرافی بایننس

همانطور که می‌دانید صرافی بایننس از جمله بهترین صرافی‌های حال حاضر دنیاست که امکان ترید را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است اما در حال حاضر فقط افرادی می‌توانند در این صرافی به فعالیت بپردازند که احراز هویت بایننس را تکمیل کرده باشند. از طرفی به دلیل اینکه این صرافی کاربران ایرانی را در لیست سیاه خود قرار داده است، بنابراین کار احراز هویت به این سادگی‌ها نخواهد بود. به همین جهت افرادی که قصد دارند در این صرافی به فعالیت بپردازند، باید با استفاده از یک بستر مناسب و معتبر نسبت به تایید هویت بایننس اقدام کنند. اما مزیت‌های بایننس نسبت به دیگر صرافی‌ها چیست که ما در ادامه به موارد با اهمیتی در این خصوص اشاره می‌کنیم.

مزایای بکارگیری از صرافی بایننس

به طور حتم همه‌ی ما در پی دریافت سیگنال ارز دیجیتال توسط افراد باتجربه‌ی ‌بازار هستیم. این در حالی است که اگر از یک صرافی معتبر برای خرید و فروش استفاده نکنیم، عملاً نمی‌توانیم از سیگنال‌های ارسال شده بهره ببریم. به همین منظور انتخاب بایننس می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. این صرافی دارای مزیت‌های بخصوص زیر است:

  • پشتیبانی از 99 درصد ارزهای دیجیتال.
  • دریافت کارمزدهای کمتر نسبت به دیگر صرافی‌ها.
  • امنیت بسیار عالی با بکارگیری متدهای پیشرفته.
  • کاربری آسان در معاملات مارجین، سیگنال فیوچرز و حتی اسپات.
  • قدرت نقد شوندگی فوق العاده بالا.
  • ارائه سیگنال بایننس به کاربران فعال.

لازمه‌ی احراز هویت صرافی بایننس

معامله‌گران برای اینکه بتوانند در صرافی بایننس تایید هویت شوند، نیاز به مدارک قابل قبول دارند که برای این منظور کافی است که از تیم تخصصی پرشین الیت استفاده کنند. این تیم با ارائه مدارک کشورهای مختلف، شما را در نحوه احراز یاری خواهند کرد. بنابراین در اولین اقدام باید مدارک مدنظرتان را درخواست کنید. پر واضح است که راهنمای احراز هویت را نیز می‌توانید از این تیم حرفه‌ای درخواست کنید.

اندیکاتور چیست

بسیاری از نمونه سیگنال ارز دیجیتال توسط اندیکاتورهای قدرتمند صادر می‌شود که اگر چنین اندیکاتورهایی را در اختیار داشته باشید، به راحتی می‌توانید به سودهای مناسبی برسید. در واقع هر معامله‌گر یا تریدر حرفه‌ای ممکن است با ادغام چندین اندیکاتور به یک اندیکاتور ترید حرفه‌ای دست پیدا کند که با استفاده از آن در تایم فریم‌های مختلف سیگنال‌های جذابی بدست خواهد آورد.

در حال حاضر اندیکاتور حرفه ای ارز دیجیتال به تعداد محدود در بازار فروش وجود دارد که توسط با تجربه‌های بازار رمزارز کدنویسی شده است که طبیعتاً با خرید و استفاده از آن به سودهای جذابی دست پیدا خواهید کرد.

معرفی برترین اندیکاتور ترید پرشین الیت

همانطور که عرض کردیم، به جهت دریافت سیگنال ارز دیجیتال که منجر به سودهای کلان خواهد شد، نیاز به یک اندیکاتور قدرتمند دارید که برای این منظور توصیه می‌کنیم که از اندیکاتور حرفه‌ای پرشین الیت بهره ببرید. این اندیکاتور به خوبی می‌تواند در تایم فریم‌های مختلف به ارائه سیگنال‌های لانگ و شورت بپردازد که دقیق بودن سیگنال‌ها از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

ضمناً گفتنی است که حتی اگر در بازار فارکس نیز فعالیت می‌کنید، به راحتی می‌توانید از این اندیکاتور بهره ببرید. البته در نظر داشته باشید که برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال، نیاز به یک اکانت در سایت تریدینگ ویو خواهید داشت که پس از آن با ست کردن این اندیکاتور در اکانت‌تان به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

موارد استفاده از اندیکاتور ترید

حال که با اندیکاتور حرفه ای ترید آشنا شده‎‌اید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که آیا می‌توان پس از خرید اندیکاتور از آن برای صرافی‌های مختلف استفاده کرد که در پاسخ باید عرض کنیم که بکارگیری از این اندیکاتور در سایت تریدینگ ویو خواهد بود و ارتباطی با صرافی مدنظرتان نخواهد داشت. در واقع پس از ارسال سیگنال ارز دیجیتال به راحتی می‌توانید نقطه‌زنی‌هایتان را در کلیه‌ی صرافی‌ها انجام دهید.

البته در نظر داشته باشید که در هر صرافی امکان ارائه ارزهای دیجیتال مختلف است که طبیعتاً با بررسی هر یک از آنها در سایت تریدینگ ویو به راحتی می‌توانید معامله‌ای را در جهت کسب سود باز کنید. در حال حاضر از معروف‌ترین صرافی‌هایی که می‌توانید از آن بهره ببرید، صرافی کوکین، کوینکس و بایننس هستند که طرفداران بیشتری نسبت به دیگر صرافی‌ها دارند. حال اجازه دهید به بعضی از مهم‌ترین اندیکاتورهای مهم بازار ارز اشاره کنیم:

  • اندیکاتور آر اس آی

هدف از این اندیکاتور مشخص کردن منطقه اشباع خرید یا فروش است. می‌توان از rsi در بازه‌های زمانی مختلف مثل 10 روزه بکارگیری کرد.

  • اندیکاتور مک دی

برای تشخیص تغییر روند یک ارز از این اندیکاتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع هر وقت واگرایی بین قیمت اندیکاتور دیده شود، ممکن است یکی از شرایط روند حرکتی ارز تأیید شود.

  • اندیکاتور بولینگر باند

از بنا به اندازه‌گیری نوسانات بازار ارز باشد، از اندیکاتور بولینگر باند بهره گرفته خواهد شد. این اندیکاتور که از سه خط تشکیل شده است به خوبی می‌تواند با در نظر گرفتن دیگر اندیکاتورها سیگنال ارز دیجیتال ارائه دهد.

  • اندیکاتور مووینگ اوریج

برای ارائه سیگنال خرید و فروش، از این اندیکاتور که در یک دوره‌ی خاص زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پیشنهاد می‌شود. مووینگ اوریج از دو میانگین در دو بازه‌ی زمانی را نیز در اختیار معامله‌گران قرار خواهد داد.

به طور کلی برای یادگیری هر یک از این اندیکاتورها باید از آموزش‌های حرفه‌ای استفاده کنید که پیشنهاد می‌کنیم به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید چرا که آموزش‌های مناسبی در این زمینه گردآوری شده است.

ارائه سیگنال کوینکس

همانطور که گفتیم ممکن است تریدرها به دلایل مختلفی از صرافی‌های دلخواه برای معامله کردن استفاده کنند که یکی از صرافی‌هایی که با ایرانیان نیز مشکلی ندارد، کوینکس است. جالب توجه است اگر بدانید که این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و بدیهی است که کار کردن با آن ساده‌تر خواهد بود. سیگنال ارز دیجیتال برای این صرافی فقط مختص به کوینکس بوده و در دیگر صرافی‌ها قابل استفاده نخواهد بود، علی الخصوص اگر از اندیکاتور پرشین الیت استفاده کرده باشید.

ضمناً گفتنی است که سیگنال کوینکس در چند بخش فیوچرز، اسپات و از همه مهم‌تر مارجین توسط بهترین اساتید این بازار ارائه می‌شود که از کمترین خطا برخوردار است. همانطور که می‌دانید سرویس کوینکس از جمله صرافی‌هایی است که دارای ارز‌های زیادی است و به صورت روزانه نیز جفت ارزهای مختلفی در حال اضافه شدن است. بنابراین اگر سیگنال خرید و فروش ارز در این صرافی نیاز دارید، کافی است که با تیم تخصصی پرشین الیت در ارتباط باشید.

ارائه سیگنال کوکین

در حال حاضر معامله‌گران در صرافی‌های مورد اعتماد به دنبال دریافت سیگنال هستند که صرافی کوکین نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در واقع اگر به دنبال یک صرافی مناسب به جهت ترید روزانه بدون دغدغه هستید، ممکن است کوکین انتخاب خوبی برایتان باشد. گفتنی است که این صرافی یک ارز مختص به خود با نام ksc نیز دارد که می‌توانید بعنوان یکی از سیگنال‌های جذاب، آن را خرید و فروش کنید.

از مزیت‌های این صرافی می‌توان به کارمزد پایین معاملات ارزهای دیجیتال اشاره کرد. همچنین با بکارگیری سیگنال‌های ارائه شده برای این صرافی ریسک معاملات‌تان به شدت کاهش می‌یابد. ضمناً ناگفته نماند که اگر تا به الان در صرافی کوکین عضو نشده‌اید می‌توانید از لینک‌های قرار داده شده در سایت پرشین الیت استفاده کنید.

خدمات سیگنال ارز دیجیتال با استفاده از سایت پرشین الیت

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با مواردی آشنا کنیم تا بتوانید در بازار ملتهب ارزهای دیجیتال موفق‌تر عمل کنید. اما همانطور که در خلال این مقاله اشاره کردیم، خدماتی از جمله احراز هویت بایننس، ارائه سیگنال ارز دیجیتال، خرید اندیکاتور و مواردی از این دست باید بوسیله‌ی سایت‌های مورد اعتماد در نظر گرفته شود که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از سایت پرشین الیت بهره ببرید.

در این سایت به خوبی می‌توانید از امکانات مختلف مانند سیگنال‌های vip بهره‌مند شود که بخش جذاب آن مربوط به ارائه سیگنال‌های شت کوین‌هاست. همچنین اهمیت تایید هویت بایننس نیز معامله‌گران را بر آن داشته است که برای این منظور حتماً از بسترهای مورد اعتماد اقدام کنند که نمونه کارهای سایت پرشین الیت نشان می‌دهد که درصد موفقیت در این امر بالا بوده است.

ضمناً بخش اشتراک وی آی پی در این سایت به خوبی معامله‌گران را برای سودهای هنگفت آماده خواهد کرد که توصیه می‌کنیم حداقل برای مشاوره‌های اولیه با متخصصان سایت پرشین الیت گفتگو کنید. برای این منظور کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با همکاران ما در بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه