معرفی کامل تلویزیون 75 اینچ ال جی 75QNED95 از سایت دبی کوچولو

معرفی کامل تلویزیون 75 اینچ ال جی 75QNED95 از سایت دبی کوچولو
کدخبر : 3186
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تلویزیون 75 اینچ ال جی 75QNED95

اگر دنبال بهترین تلویزیون ال جی هستید، تلویزیون 75 اینچ ال جی 75QNED95 یکی از بهترین تلویزیون های شرکت ال جی است. تلویزیون 2021 ال جی مدل 75QNED95 سایز صفحه نمایش 75 اینچ دارد و به تکنولوژی نمایشگر 8K مجهز شده است. این تلویزیون از قابلیت هوش مصنوعی برخوردار است و می‌تواند تمامی تصاویر و محتوای صوتی را با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد. تلویزیون هوشمند ال‌جی 75QNED95 دارای نور پس زمینه Mini LED می‌باشد. همچنین سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون از نوع سیستم عامل WebOS است. این سیستم‌عامل در انحصار ال جی قرار دارد و در تلویزیون‌های ال جی توانسته است امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را ارائه دهد. در هر تلویزیونی پردازنده‌ی به کار رفته به عنوان قلب تپنده تلویزیون عمل می‌کند. در تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED95 نیز وجود پردازنده α9 Gen4 AI processor 8K باعث شده است تلویزیون بتواند تمامی محتواها را با کیفیت بالایی ارائه دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 75QNED95 دارای قابلیت وای فای است و امکان اتصال به اینترنت را فراهم می‌کند. این تلویزیون از فناوری Apple Airplay 2, Apple HomeKit    پشتیبانی می‌کند و به پورت‌های USB و HDMI مجهز شده است. تلویزیون هوشمند ال‌جی 75QNED95 کاملاً زندگی راحت و بی نظیر را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون صفحه نمایش 75 اینچ دارد و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری برخوردار است. تلویزیون ال جی 75QNED95 تمامی تصاویر و صداها را کاملاً رسا و واضح پخش می‌کند. این تلویزیون می‌تواند یک زندگی بی نظیر و راحتی را برای شما فراهم کند. تلویزیون 75QNED95 با توجه به اینکه امکانات و قابلیت‌های گسترده دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و گناوه را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کرده و این تلویزیون را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

تلویزیون 75 اینچ ال جی 75QNED95

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی ال جی 75QNED95

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 75QNED95 از قابلیت‌های تصویری بی‌نظیری برخوردار است و می‌تواند کیفیت محتوا را نیز افزایش دهد. این تلویزیون از فناوری Nano Color پشتیبانی می‌کند و می‌تواند طیف گسترده ای از رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. یکی از قابلیت‌های به کار رفته در تلویزیون 75QNED95 این است که این محصول از یک میلیارد طیف رنگی برخوردار است و می‌تواند تمامی محتواها را به صورت واقعی و طبیعی نمایش دهد. تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED95 از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با بهره گرفتن از هوش مصنوعی محیط اطراف را نیز شناسایی کرده و تصاویر را منطبق بر آن و با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهد. تلویزیون 2021 ال جی 75QNED95 به فناوری 8K مجهز شده است و می‌تواند وضوح تصاویر را ارتقا دهد. همچنین این تلویزیون ریزترین جزئیات و نیز برای شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید حتی قطرات کوچک باران را به طبیعی ترین شکل ممکن مشاهده کنید. پردازنده به کار رفته در تلویزیون 75QNED95 از نوع پردازنده α9 Gen4 AI processor 8K است که تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین تصویر را برای شما ارائه می‌دهد. همچنین این تلویزیون از کنتراست بسیار بالایی برخوردار است و به فناوری NanoCell مجهز شده است. وجود فرمت‌های HDR  باعث شده است شما تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. اگر به دنبال یک کیفیت تصویر عالی هستید میتوانید از تلویزیون های برند سامسونگ هم استفاده کنید و تلویزیون ال جی QNED95 رو با تلویزیون های سامسونگ 2022 هم مقایسه کنید.افرادی که به دنبال خرید بهترین تلویزیون سامسونگ بودند، مدل هایی که در دسته بندی QLED این شرکت قرار داشتند را انتخاب میکردند چون از HDMI 2.1 برخوردار بودند و کیفیت تصویر خیلی بهتری را به نمایش میگذاشتند. اگر شما هم قصد خرید تلویزیون 2021 - 2022 را دارید میتوانید بهترین تلویزیون های موجود در بازار را در بین سه برند ال جی، سونی و سامسونگ پیدا کنید.

13

تلویزیون 75 اینچ ال جی 75QNED95

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ال جی 75QNED95

تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75QNED95 به قابلیت Apple HomeKit مجهز شده است. این قابلیت کاملا کاربردی و مهم است و شما می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرده و از دیدن آنها لذت ببرید. همچنین قابلیت HomeKit باعث شده است که شما به راحتی در خانه خودتان تمامی لوازم موجود را متصل کرده و آنها را مدیریت نمایید. تلویزیون Mini LED ال جی 75QNED95 زندگی راحتی را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون از امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوانی برخوردار است و با وجود قابلیت Apple Airplay 2 شما می‌توانید دستگاه‌های اپل را به تلویزیون 75QNED95 متصل کرده و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون هوشمند ال‌جی 75QNED95 از دستیارهای صوتی بی نظیری برخوردار است و دستیارهای صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده و ریموت کنترل پیشرفته‌ای دارد. تلویزیون 8K ال‌جی 75QNED95 از سیستم‌عامل WebOS برخوردار است و یک صفحه هوشمند دارد که کنترل و مدیریت تمامی محتوای داخلی تلویزیون را برای شما ایجاد کرده است. تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED95 از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز برخوردار است.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 75QNED95

تلویزیون 2021 ال جی مدل 75QNED95 از فناوری دالبی دیجیتال برخوردار است و با وجود قابلیت دالبی اتموس تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالایی منتشر می‌کند. این تلویزیون سیستم صوتی بی نظیر دارد و می‌تواند موسیقی‌ها و محتوای مورد علاقه شما را با کیفیت بسیار بالا ارائه داده و شما از شنیدن آنها لذت ببرید و می‌توانید به محیط‌های خود رنگ و بوی دیگری ببخشید. بلندگوهای به کار رفته در این تلویزیون‌ قدرتمند است و صدا را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. تلویزیون 75QNED95 دارای خروجی صوتی دیجیتال و ورودی آنتن است. همچنین با وجود خروجی صدای هدفون شما می‌توانید هدفون خود را به تلویزیون با استفاده از بلوتوث متصل کرده و صدای تلویزیون را از هدفون دریافت کنید.

طراحی تلویزیون 8k ال‌جی QNED95

تلویزیون ال جی مدل 75QNED95 محصول سال 2021 است و از پورت ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای پایه‌های دو شاخه ای است که در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرند. پایه‌های تلویزیون 75QNED95 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. سایز 75 اینچ برای محیط‌های بزرگ کاملا مناسب است. سایز صفحه نمایش تلویزیون بر اساس سانتیمتر 195 سانتی متر می‌باشد. تعداد پورت‌های HDMI در این تلویزیون 4 عدد است و تعداد پورت‌های USB نیز به سه عدد می‌رسد. شما میتوانید با استفاده از این پورت‌ها اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون ال جی 75QNED95 از طراحی بی نظیری برخوردار است و در حالت استندبای کمتر از نیم وات برق مصرف می‌کند. این تلویزیون برای محیط‌های بزرگ طراحی شده و قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد.

14

نتیجه گیری

 تلویزیون 2021 ال جی 75QNED95 سایز 75 اینچ دارد و از تکنولوژی نمایشگر 8K پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون با وجود هوش مصنوعی تمامی تصاویر و محتوای صوتی را با کیفیت بالایی منتشر می‌کند. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون وب او اس است. با وجود قابلیت α9 Gen4 AI processor 8K این محصول می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت گسترده نمایش دهد. اگر قصد خرید تلویزیون 8k ال جی 75QNED95 را دارید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و این تلویزیون را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه