توزیع چاپ دیجیتال کاتالوگ

آرمانی یک کاتالوگ دیجیتال جدید پر از محصولات PPE را راه اندازی کرد. پس از راه‌اندازی، صدها توزیع‌کننده آن را سفارشی کردند و آن را از طریق وب‌سایت، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر بین مشتریان خود توزیع کردند. توزیع کنندگان بازخورد فوق العاده ای در مورد کاتالوگ با طراحی خوب و خلاقانه ارائه کردند.

کدخبر : 3150
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

استراتژی دیجیتالی برای کاتالوگ چه بود؟

استراتژی چاپ دیجیتال این بود که کاتالوگ را طوری توزیع کنیم که گویی یک محصول جدید است.ما با انتشار زودهنگام از نمایندگان حساب خود به مشتریان کلیدی شروع کردیم.ارسال ایمیل به همه توزیع کنندگان موجود و قرار دادن بنر ویژه در وب سایت و سئو سایت توسط یک سئوکار و سپس انتشار در پست های شبکه های اجتماعی لینکدین، اینستاگرام و فیسبوک که بازخورد خوبی برای سئوی وب سایت ما نیز داشت.همچنین بنرهایی با پیوندهای سریع به امضای ایمیل فروش و خدمات مشتری ساختیم. ما همچنین کاتالوگ را در پلتفرم هایی مانند SAGE و ESP ASI در دسترس قرار داده ایم.

6

آیا راه اندازی کاتالوگ را موفقیت آمیز می دانید؟

راه‌اندازی کاتالوگ موفقیت بزرگی بود، با ابزارهای ردیابی آمار بلافاصله می‌توانستیم ببینیم که بسیاری از توزیع‌کنندگان کاتالوگ را مشاهده می‌کنند و نسخه‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را ایجاد می‌کنند که می‌توانند برای مشتریان ارسال کنند.

نکات و افکار برای توزیع کنندگانی که از کاتالوگ در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند؟

یکی از مزیت های بزرگ توزیع کنندگان با این چاپ کاتالوگ این است که می توانند همه آن را در یک مکان ارائه دهند. بسیاری از مشتریان می دانند که پیمایش در تقاضای بالا و در دسترس بودن محدود محصولات چقدر سخت بوده است. ما برای انطباق با این بازار جدید خیلی زود بوده ایم و زمان و تلاش زیادی را برای یافتن بهترین انتخاب محصولات برای مشتریان خود صرف کرده ایم.

وقتی نوبت به کاتالوگ ها و بروشورها می رسد چه چیزی در افق بالا برای کالیبر فرار دارد؟

ما قصد داریم که بروشورهای را در راه اندازی محصولات جدید خود بگنجانیم تا به ابزارهای بازاریابی و فروش خود اضافه کنیم. از آنجایی که شرکت ما در چند ماه گذشته توانسته رشد کند، ما در حال برنامه ریزی برای ادامه حرکت با راه اندازی کاتالوگ های فصلی برای توزیع کنندگان هستیم تا خطوط جدید را به مشتریان معرفی کنند.

5

به طور خلاصه: دو زمینه کلیدی باعث موفقیت کاتالوگ آرمانی شد:

1. برنامه ریزی و اجرای طراحی عالی

کاتالوگ با دقت مجموعه‌ای از محصولات را انتخاب کرد تا در کاتالوگ خود قرار گیرند و در عین حال یک نقطه درد توزیع‌کننده را در نظر گرفتند - توزیع‌کنندگان به ابزاری برای مرور و اشتراک‌گذاری گزینه‌های محصول ، همه در یک مکان، نیاز داشتند. آنها در نظر گرفتند که از چه محصولاتی بیشترین فروش را داشتند، محصولاتی که در حال پیشرفت هستند و محصولاتی که می دانستند مکمل یکدیگر هستند. این طرح شامل تعدادی از گرایش‌های طراحی کاتالوگ ما در سال 2020 بود - اطمینان حاصل کرد که کاتالوگ تجربه لذت‌بخش و الهام‌بخشی را برای بیننده فراهم می‌کند. در نهایت، توزیع کنندگان برای به اشتراک گذاشتن کاتالوگ با مشتریان خود هیجان زده شدند.

2. استراتژی پرتاب چند وجهی

فقط کاتالوگ را به وب سایت پیوند ندادیم و آن را انجام چاپ کردیم. آنها با دقت یک استراتژی راه اندازی برنامه ریزی کردند که تضمین می کرد کاتالوگ توسط افراد زیادی دیده می شود. با استفاده از ابزارهای ، اضافه کردن کاتالوگ به وب سایت و امضای ایمیل، آموزش تیم خود و ارسال پست در صفحات رسانه های اجتماعی خود، توزیع آنلاین خود را به حداکثر رساندند. در پایان، توزیع بیشتر به معنای چشمان بیشتر بود که منجر به فروش بیشتر شد.

سفارشی کردن کاتالوگ ها:

توزیع کنندگان، اگر علاقه مند به سفارشی سازی و اشتراک گذاری کاتالوگ هستید، با چاپخانه دیجیتال آرمانی تماس بگیرید

کمک به ناشران کاتالوگ برای به حداکثر رساندن بازده، از دیجیتال تا توزیع

آرمانی با بیش از نیم قرن تجربه در بازار کاتالوگ تجارت به تجارت، بیشترین ارزش و انعطاف پذیری را در خدمات چاپ، صحافی، پست و توزیع کاتالوگ به شما ارائه می دهد ما با مشتریان خود همکاری می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا به حداکثر بازده دلارهای بازاریابی کاتالوگ خود دست یابند.قابلیت های تولید گسترده ما به ما امکان می دهد مجموعه وسیعی از مشخصات کاتالوگ سفارشی را تولید کنیم. و تیم برنامه‌های ما برنامه‌های تلفن همراه سفارشی‌سازی شده را برای بسیاری از مشتریان کاتالوگ ما ایجاد کرده است تا به آنها کمک کند تا با ارائه اطلاعات بی‌درنگ محصول به مشتریان خود در دستگاه‌های iOS و Android، فروش خود را افزایش دهند.از آنجایی که  printarmaniمی داند که موفقیت مشتریان ما موفقیت ماست، ما طیف گسترده ای از راه حل ها را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود ایجاد کرده ایم و کیفیت چاپ ثابت و قابل اعتماد، با پشتوانه صلاحیت Walsworth و تیم ما متشکل از بیش از 35 کارمند که به مقام چاپگر Master رسیده اند.طیف گسترده ای از خدمات تکمیل و مدل های توزیع برای پشتیبانی از نیازهای موجودی و نسخه سازی شما و تجزیه و تحلیل راه حل های کارآمدی نامه برای کمک به به حداقل رساندن هزینه های پستی و خدمات مشتری برتر با CSRهایی که به طور میانگین بیش از 20 سال تجربه داریم.

منبع: چاپ دیجیتال آرمانی | printarmani

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه