خرید عطر مناسب سن؛ راهکاری برای جذابیت بیشتر

عطرها از جمله محصولاتی هستند که استفاده از آن‌ها علاوه بر ایجاد رایحه‌ای خوش، نقش مهمی در افزایش جذابیت و گیرایی شما دارند. اما انتخاب هر عطری نمی‌تواند این ویژگی‌ها را در شما ایجاد کند. برای خرید عطر مناسب سن باید به فاکتورها و نکات مختلفی توجه کنید. اگر به دنبال راهکاری برای جذابیت بیشتر هستید، خرید عطر مناسب سن یکی از بهترین گزینه خواهد بود که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

خرید عطر مناسب سن؛ راهکاری برای جذابیت بیشتر
کدخبر : 21214
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

عطر مناسب سنین مختلف

عطرها از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که افراد با سنین متفاوت از آن‌ها استفاده می‌کنند. این محصولات از نظر رایحه تنوع بالایی دارند و به صورت گرم و شیرین، تلخ و خنک به تولید می‌رسند.

هر یک از این رایحه‌ها برای افراد با سنین مختلف مناسب هستند و عدم توجه به سن افراد در هنگام خرید عطر نه تنها جذابیتی در آن‌ها ایجاد نمی‌کند، بلکه فاجعه بار است. همان طور که می‌دانید همه ما در طول دوره‌های زندگی و در سنین متفاوت، معیارهای متفاوتی در انتخاب لباس، عطر و... در نظر داریم؛ بنابراین طبیعی است که لباس‌ها یا عطرهایی که در سنین نوجوانی استفاده می‌کردیم با سلیقه امروزمان کاملاً متفاوت باشند.

به طور مثال در سنین نوجوانی و جوانی که دوره‌های پرشور و نشاط زندگی هستند، اغلب تمایل به استفاده از عطر‌های خنک و ملایم دارند؛ اما هرچه سن بالاتر می‌رود به استفاده از عطرهای گرم و سنگین بیشتر علاقمند می‌شوند‌.

این نوع عطرها با رایحه دلپذیرشان، حس ابهت و قدرت را در ما بیدار می‌کنند و با حال و روز سن میانسالی یا حتی پیری هماهنگ‌تر هستند؛ بنابراین خرید عطر مناسب سن راهکاری برای جذابیت بیشتر در افراد با سنین متفاوت است.

نکات مهم در خرید عطر مناسب سن

تصور کنید که برای خرید عطر به یک فروشگاه مراجعه کرده‌اید و قصد دارید عطر مناسب سن خود را تهیه کنید. در چنین شرایطی باید ابتدا یک سری فاکتورها را در نظر بگیرید و بر اساس آن‌ها به انتخاب و خرید عطر مناسب سن راهکاری برای جذابیت بیشتر بپردازید.

سن: همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید عطر، توجه به سن و سال است؛ چراکه برخی رایحه‌ها برای دوره جوانی و نوجوانی مناسبند و برخی دیگر در سنین میانسالی و پیری مورد پسند قرار می‌گیرند. نکات مهم انتخاب عطر مناسب سن شامل موارد زیر می‌شود:

سلیقه شخصی

از دیگر موارد مهم در خرید عطر مناسب سن توجه به سلیقه و علاقه افراد است. با توجه به اینکه هزاران عطر در دنیا به تولید می‌رسند؛ بنابراین هر شخصی علاوه بر سن باید به تناسب سلیقه و ذائقه خود به انتخاب عطر بپردازد.

جنسیت

انواع عطر از نظر جنسیتی کاملاً تفکیک شده هستند و به صورت زنانه یا مردانه در بازار عرضه می‌شوند. بنابراین نکته دیگری که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، این است که به تناسب جنسیت خود به انتخاب عطرهای زنانه یا مردانه بپردازید. البته دسته‌ای دیگر از عطرها هستند که بدون محدودیت جنسی تولید می‌شوند و رایحه آن‌ها هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است.

موقعیت اجتماعی

یکی دیگر از فاکتورها و نکات مهم در انتخاب و خرید عطر مناسب سن راهکاری برای جذابیت بیشتر، توجه به موقعیت اجتماعی است. به طور مثال اگر شما یک معلم هستید و با کودکان سر و کار دارید، معمولا استفاده از عطرهای با رایحه ملایم برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. اما یک مدیر، به دلیل موقعیت اجتماعی و شغلی خاص بهتر است از عطرهای تلخ و سنگین با رایحه قدرتمند استفاده کند.

 

۳ عطر جذاب برای جوانان

اگر در سن جوانی به سر می‌برید و برای خرید عطر مناسب سن راهکاری برای جذابیت بیشتر هستید، توصیه می‌کنیم به سراغ رایحه‌های شاد و پرهیجان بروید. از جمله عطرهای مناسب برای سن جوانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. عطر پسرانه رالف لورن پلو

این عطر جذاب در سال ۲۰۰۳ در ایالات متحده و توسط دو عطار به نام‌های کارلوس بنایم و کریستف لودایمل تولید شد. این عطر خنک و جذاب، در نوت‌های خود رایحه ریحان، خربزه کاویانی، شاهپسند، جیر شسته شده، نارنگی ماندارین، شمعدانی، مشک، خیار و رایحه چوب را در هم آمیخته و حس سرزندگی را و نشاط را در افراد زنده می‌کند.

  1. عطر ادوپرفیوم ایوسن لورن لهوم اولتیم

ایوسن لورن نسخه جدیدی از عطرهای جذاب و خاص لهوم است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده و رایحه‌ای خنک دارد. این عطر مردانه که در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار می‌گیرد در نت‌های ابتدایی عطر گریپ فروت، ترنج، زنجبیل و هل دارد. نت‌های میانی آن رایحه رز، سالویا، سیب و شمعدانی می‌دهند و در نهایت به رایحه خس خس، سدر و چوب کشمیر ختم می‌شود.

  1. عطر دخترانه Marc Jacobs fragrance daisy

 این عطر جذاب دخترانه از برند مارک جاکوبز به واسطه ظاهر خاصش، یکی از محبوب‌ترین عطرها به شمار می‌رود و رایحه‌ای خنک دارد. اسانس اولیه این محصول رایحه توت فرنگی، برگ بنفشه و گریپ فروت است. در نت‌های میانی، رایحه یاس، بنفشه و گاردنیای یاسمنی دارد و نت‌های پایانی آن هم شامل عطر مشک، وانیل و رایحه‌های چوبی است.

 

۳ عطر ماندگار و آرامش بخش برای افراد مسن

اگر در سنین میانسالی قرار دارید و به دنبال عطری آرامش بخش و ماندگار هستید، موارد زیر می‌توانند گزینه‌های خوبی برای شما باشند.

  1. عطر کالوین کلین اترنیتی

این محصول از عطر‌های با رایحه خنک محسوب می‌شود که ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده‌ای دارد‌. رایحه آرامش بخش این عطر در نت‌های میانی بوی نت‌های سبز رنگ، ماندارین، مانگا، مریم گلی و مرکبات می‌دهد.

عطر کالوین کلین اترنیتی در نت‌های میانی عطر میخک، بنفشه، گل یاس، گل همیشه بهار، سوسن و گل رز عرضه می‌شود و در نهایت با رایحه عنبر، نعناع هندی، گل گاو زبان، چوب صندل و مشک امضا می‌شود‌.

  1. عطر لانکوم لا ویه است بله

این محصول از برند پرآوازه لانکوم، دارای طبعی گرم است و از نظر گروه بویایی، در دسته گلی، میوه‌ای و شیرین جای می‌گیرد. عطر لانکوم لا ویه است بله یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای بانوان مسن است که نت‌های آن به ترتیب رایحه‌های انگور فرنگی، گلابی، زنبق، شکوفه پرتقال، یاس، وانیل، نعنا هندی و پرالین را به همراه دارد.

  1. تام فورد اود وود اینتنس

این محصول جذاب عطری اسپرت و مناسب برای مصرف آقایان و بانوان است و رایحه‌ای شیرین دارد. اسانس‌های تشکلیل دهنده آن شامل عود، سنبل، ختایی، زنجبیل و سرو کوهی می‌شود و از نظر گروه بویایی در دسته شرقی جنوبی قرار می‌گیرد.

2

جمع بندی

عطرها از جمله محصولات بسیار پرطرفداری هستند که در میان افراد با سنین متفاوت مورد مصرف قرار می‌گیرند. خرید عطر مناسب سن راهکاری برای جذابیت بیشتر است و شما باید برای خرید این محصول علاوه بر سن و سال به علاقه و سلیقه شخصی خود توجه کنید. اگر قصد خرید یک عطر جذاب متناسب با سلیقه و علایق شخصی خود را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی عطر عطرش مراجعه کنید و با مشاورین این مجموعه به گفت و گو بپردازید تا محصولی مناسب و باکیفیت را از این مجموعه معتبر تهیه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه