یک تیر و چند نشان؛ با کمترین سرمایه‌گذاری بیشترین بهره‌برداری را داشته باشید

شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشید و در تابلوهای تبلیغاتی با این جمله بسیار مواجه شده باشید که با کمترین سرمایه‌گذاری بیشترین بهره‌برداری را داشته باشید. و شاید بارها و بارها واکنش شما پوزخندی از سر تمسخر و ناباوری نسبت به این جمله بوده و پیش خودتان حساب کرده‌اید که از وقتی علم ریاضی بوده دو دو تا میشده ۴ تا و هرگز دو دوتا ۵ و۶ و یا ۸ یا ۹ نخواهد شد.

یک تیر و چند نشان؛ با کمترین سرمایه‌گذاری بیشترین بهره‌برداری را داشته باشید
کدخبر : 20171
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

اگر در هیچ دوره‌ای پاسخ بیش از چهار نبوده به این دلیل است که یا شیوه تفکر در این نتیجه‌گیری و اثبات آن، بر اساس علم ریاضی بوده و یا اینکه به عنوان شعار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته که درهر دو صورت پاسخ چهار خواهد بود اما نکته این است که می‌توان با انتخاب درست به پاسخی بیش از چهار هم دست یافت. چرا که همه رخدادهای زندگی ما ریاضی‌وار نیست. و اگر پاسخ بیشتر از چهار هیچ‌گاه تحقق نیافته، به این دلیل بوده که هیچ‌گاه چنین اراده‌ای وجود نداشته است.

این عدم اراده از ناباوری سرچشمه می‌گیرد و ناباوری نیز همیشه ناشی از کثرت و اراده فردی بوده و کمتر کسی به وحدت و اراده جمعی فکر کرده است. وحدت، بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده است. بسیاری از شعارها را، تحقق بخشیده و بسیاری از امور محال را، ممکن کرده است. برای فرد، بسیاری از امور محال و یا جزو خیالات است اما برای جمع، امری شدنی است.

زمانی که قدرت جمع را دریابیم زدن چند نشان با یک تیر، شدنی است. آن‌وقت است که دو دوتا، دیگر چهارتا نمی‌شود بلکه بسیار بیشتر می‌شود. باور و ایمان به قدرت جمعی، می‌تواند جهنم را به بهشت تبدیل کند و ویرانه را آباد می‌سازد.

می‌گویند از هیچ، هیچ زاده شود اما با وجود قدرت جمعی، از هیچ چیزهای بسیاری زاده شده است. مثال روشن و واضح و قطعی این موضوع، در برابر چشم همگان قرار گرفته است. تا چندین سال اخیر، منطقه‌ای مانند منطقه ۲۲ تهران، غیر از زمین بایر چیزی نبود. می‌شود گفت تنها هیچ بود و بیابانی برهوت. اما با ورود تشکل‌هایی مانند تعاونی‌های مسکن خصوصی و غیر‌خصوصی، در عرض مدت زمان کوتاهی، زمین بایر و بیابان برهوت، تبدیل به منطقه‌ی مدرن پایتخت شد.

17

منطقه ۲۲ در ظاهر، شاید مانند دیگر مناطق، با وسعتی مشخص در غرب تهران واقع شده است اما نکته اینجاست که این منطقه، بیشتر از آنکه در طول و عرض گسترش یابد بسیار بیشتر از آن، در ارتفاع وسعت یافته است. یعنی رشد عمودی این منطقه، قابل مقایسه با رشد افقی آن نیست.

امروزه، گسترش شهرها در اکثر نقاط جهان عمودی است. مدرن‌ترین منطقه شهر پاریس، منطقه‌ای است که رشد عمودی داشته که البته رشد عمودی آن منطقه، در اشکال هندسی مانند استوانه، کره و هرم نمود یافته است که از نظر بافت و فضا کاملا با نقاط دیگر شهر پاریس، متفاوت و خاص است. همانطور که منطقه ۲۲ در شهر تهران نیز دارای بافت ویژه‌ای شده، بافتی که از عناصر مدرن تشکیل شده و اشکال انتزاعی زیادی را در این منطقه می‌توان شاهد بود و معماری آن، بیشتر از مجتمع و برج تشکیل شده است.

امروزه با توجه به رویکردهای متنوعی که در معماری این منطقه وجود دارد، با یک پیگیری و گرفتن اطلاعات لازم و با اندکی تامل و تحقیق، یافتن برخی مجتمع‌های مسکونی با امکانات ویژه و مدرن کار سختی نیست. برخی از این مجتمع‌ها در حال حاضر در مرحله طراحی و ساخت هستند. بناهایی که دارای مشاعات آبی مانند استخر و سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، روف گاردن، پیست پیاده‌روی و فضای سبز کافی هستند و اینجاست که ضرب‌المثل یک تیر و چند نشان، تحقق پیدا می‌کند.

هر فردی با خرید یک واحد از چنین مجتمع‌هایی، علاوه بر آنکه یک سرپناه برای خود و خانواده خریده، یعنی می‌شود گفت با هزینه خرید یک واحد آپارتمان و یا یک بنا، در واقع استخر و فضای سبز و سالن ورزشی و امکاناتی از این دست نیز در سبد خریدار، به صورت خودکار گذاشته شده است. در حالی‌که، تنها هزینه یک واحد را پرداخت کرده است.

18

اینجاست که نتیجه دو دوتا خیلی بیشتر از چهارتا می‌شود و اینجاست که با یک تیر می‌توان چندین نشان را هدف قرار داد. حال بیشترین سود با کمترین سرمایه‌گذاری کاری است شدنی. در ضمن ساز وکار خرید نیز بصورتی طراحی شده، که هر فردی با هر وسعی، ‌توان این خرید را داشته باشد و تنها باید در انتخاب تعاونی مسکن با تامل برخورد کرد.

در پایان یکی از این تعاونی‌ها را که سعی بر آن دارد تا با صداقت و پشتکار، پروژه‌هایی را در سطح تهران برای خرید و سود سرمایه‌گذاران عرضه کند به شما معرفی می‌کنم تا با بررسی تمام مدارک و اسناد پروژه‌های این تعاونی بتوانید خریدی آسوده را تجربه کنید. در تارنمای این تعاونی با شفافیت تمام شرایط خرید را می‌یابید. همچنین شماره پنج رقمی 37926-021 در اختیار شماست تا با مشاوران شرکت تعاونی عمران اوج‌سازان امید تماس گرفته و کلیه اطلاعات را از زبان آن‌ها بشنوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه