معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار و خدماتی پارمیس

معرفی نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار و خدماتی پارمیس
کدخبر : 16778
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شرکت پارمیس با هدف بیشتر شدن کیفیت و بازدهی در کارهای مالی و دیگر مسائل مرتبط با با کسب و کار شما در کنارتان است. از خدمت های نرم افزار حسابداری پارمیس جهت رفع امور مالی کاربران است. پارمیس در زمینه های مالی و حسابداری و مابقی حوزه های مرتبط میخواهد خدمات و محصولات خود را با بهترین درجه کیفیت به همراه کاربری آسان به استفاده کنندگان خود عرضه کند.

2

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس 

از ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس میتوان نام برد از: دقت و سرعت بسیار بالا برای حساب کردن حقوق و دستمزد کارکنان مجموعه شما. لازم است که بگوییم هر امری قابل ارتباط با نرم افزار حقوق و دستمزد باشد به شکلی خودکار برای شما قابل انجام است.به صورتی که دریک پایگاه اطلاعاتی تمامی داده های قابل ارتباط به نیروهای مجموعه شما در ان ذخیره میشود و زمانی که به این اطلاعات نیاز پیدا کردید به راحتی می‌توان دسترسی داشت به ان و استفاده نمود.

این بخش به قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس مانند حساب کردن مالیات، تعداد مرخصی ها‌، تعداد ساعات کارکرد، پرداخت حقوق پایه و غیره را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در عمل حسابداری گزارش ها بخش جدا ناپذیر و قابل اهمیتی هستند. شما امکان این را خواهید داشت که از گزارشگیری متنوع پارمیس استفاده نمایید. گزارش حضور و غیاب ها گزارش های مالیات و غیره نمونه هایی از این بخش هستند. شما نیز با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد به شکلی کاملا دقیق امکان حساب کردن حقوق و دستمزد نیروهای مجموعه­تان را داشته باشید. نکته حائز اهمیت این بخش آن است که با انتخاب خودتان امکان پرداخت اتوماتیک را میتوانید داشته باشید.

به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، کنترل کامل در کنار پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای شرکت خود را قابل امکان سازید. از طرفی همه­ی حساب های بیمه و مالیات را در کوتاه ترین زمان و به راحتی انجام بدهید. از مزیت هایی که دیگر میتوان به ان اشاره نمود تهیه لیست از بانک های مدنظر شما در کوتاه ترین زمان جهت ارائه است.

3

مزایا نرم افزار انبار پارمیس 

نرم افزار انبار پارمیس در چه مواردی میتواند کاربرد داشته باشد؟ قطعا جهت کنترل انبار شرکت خود و اطلاع از موجودی انبار و نیز نظارت بر وضعیت انبار وسیله ایی لازم خواهید داشت تا به راحت ترین روش مشکل شمارا برطرف نماید.اسان بودن جهت استفاده کردن از ان برای فعالیت تخصصی شما اهمیت ویژه این بحث است.

از این جهت مجموعه پارمیس با تجربه­ی بیست ساله خود برای تحقق همه این موارد و کنترل موجودی کالا برای کابران نرم افزار انبار را طراحی نموده است. به شکلی که شما بتوانید دسترسی در لحظه و انلاین به موجودی انبارتان داشته باشید و هر بخشی که مورد نظرتان بود را مدیریت نمایید.

با این وجود شما میتوانید سفارشات خود و سفارشات مشتریانتان را اتوماتیک تهیه کنید. پارمیس با ارائه این نرم افزار انبار مزیت متصل شدن به نرم افزارهای دولتی مانند نرم افزار حسابداری را ایجاد کرده است. و در اخر تمام این اتصالات به شما دسترسی جامعی را میدهد که با بیشتر شدن سرعت و دقت به امور موجودی کالا، خروجی و ورودی ان بپردازید. همچنین شما این موارد را بصورت کلی میتوانید در دسترس داشته باشید.

از دیگر مواردی که میشود نام برد در نرم افزار انبار  از جمله آن: قیمت میزان موجودی، میزان خرید، میزان فروش، میزان تحویل و مدیریت ان به شکلی دقیق است.

از جمله نکات مهمی که در این بحث وجود دارد قابلیت دسترسی تمام وقت به نرم افزار است یعنی حتی با نداشتن اینترنت و افلاین بودن شما باز هم میتوانید دسترسی کامل به ان داشته و از قابلیت هایی مثل کنترل، نظارت و پیگیری انبار خود استفاده نمایید. محدودیت جغرافیایی هم نمیتواند مانع کار شما شود و در این امر بدون دغدغه داشتن از مکانی که قرار دارید به بررسی وضعیت انبار خود رسیدگی کنید.

مجموعه پارمیس با درنظر گرفتن تمام اهداف کاربران خود در نرم افزار انبار قابل ارائه اش نکاتی را مد نظر قرار داده است که به رضایت مشتریان شما و کاهش خدمات پس از فروش مجموعه شما منتهی شود. این موارد از قبیل: رمز میله ایی محصول ها، اطلاع داشتن از موجودی کالاها در انبارتان، هشدارهایی جهت جلوگیری از فاسد شدن موارد فاسد شدنی، لوکیشنی که انبار در ان استقرار دارد و غیره میباشد. این نرم افزار نیز با شکلی اتوماتیک به تولید انواع سند های حسابداری د رمورد هایی مانند بارکد محصول ها ، شماره های سریال کالاها و غیره خواهد پرداخت.

پارمیس تاکنون در این بخش به قابلیت هایی از نرم افزار انبار مثل مرحله های تعریف کالا، رهگیری های کالاها و موارد دیگیی که برای شما شرح داده شد پرداخته است. اینچنین نیز تمام موارد گفته شده به منظور اسان شدن مدیریت کاربری ساده و دسترسی هرچه راحت تر به انبار برای نظارت بر ان است.  

مزایا نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس

در حال حاضر، عده زیادی از افراد بالاخص کسانی که به تازگی موفق به راه اندازی کسب و کاری هر چند کوچک شده اند، تمایل زیادی به استفاده از نرم افزار مدیریت مالی شخصی برای ثبت امور مالی خود دارند. به کمک استفاده از این نرم افزارهاست که، فرد می تواند برای آینده شغل خود برنامه ریزی دقیق و درست کرده و تمام اهتمام خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر به کار بگیرد.

اما شاید به دلیل تازه کار بودن و نداشتن سرمایه کافی، اشخاص قادر به تهیه آن نباشند. اینجاست که، نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس، با امکان استفاده کاملاٌ رایگان به کمک این قبیل از افراد آمده و نیازهای آن ها را پاسخ می دهد. به این ترتیب، کنترل تمامی هزینه های صرف شده، درآمدها و حتی دریافتی ها نیز برای مشاغل نوپا فراهم می شود. 

خبر خوش این که, این نرم افزار مدیریت مالی شخصی همراه قابلیت استفاده بر روی گوشی های آیفون و همین طور اندروید را دارد. مورد مهم دیگر در رابطه با این نرم افزار، قابلیت به روز شدن مداوم آن و همین طور، گرفتن خروجی از داده های ثبت شده در قالب فایل پی دی اف است.

نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس، با هدف افزایش کیفیت در امور مالی و دیگر موارد ان با ارائه خدمات نرم افزاری که بر محور سهولت استفاده در زمینه رفع امور مالی است در کنار مجموعه شما خواهد بود.همچنین پارمیس با زمینه هایی مانند اموزش و خدمات حسابداری  براین است تا به دست اوردهای هرچه بهتر برای کاربران خود برسد.

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری از جمله برنامه های کامپیوتری کاربردی بوده که توانایی کنترل و مدیریت هر چه بهتر و دقیق تر امور مالی را به افراد و سازمان ها می دهد. به کمک این نرم افزار، می توان تا حد زیادی از خطاهای انسانی در حین انجام محاسبات جلوگیری کرده و دقت را در حین کار بالا برد. از میان دیگر مزیت های استفاده از انواع نرم افزارهای حسابداری می توان به سریع تر انجام شدن کارها، کاهش قابل توجه هزینه های شرکت و ارائه دقیق انواع گزارش های مالی و مالیاتی مجموعه اشاره کرد.

4

ویژگی های نرم افزار حسابداری خدماتی پارمیس

شرکت فناوری پارمیس با در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز نرم افزار حسابداری خدماتی قادر است کامل ترین سرویس نرم افزار حسابداری را تولید و در اختیار کسب و کارهای این حوزه قرار دهد. دغدغه اصلی در این دسته تجاری مدیریت هزینه های هر پروژه است، به نظر نمی رسد مدیریت هزینه های پروژه ها با استفاده از نرم افزار حسابداری خدماتی پارمیس کار چندان پیچیده ای باشد.

•         تعریف خدمات

•         توزیع انواع فاکتور (فاکتور خدمات با هزینه های مختلف)

•         تعریف کمیسیون

•         مدیریت وجوه نقد (وجوه، مدیریت حساب ها و تهیه گزارش)

•         مدیریت چک

•         هزینه های تعمیر و نگهداری

•         صورتحساب انفرادی (امکان مدیریت بدهی و بدهی)

•         خدمات و فروش نرم افزار (ارائه نرم افزار خدمات جامع و تجاری)

•         ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری خدماتی پارمیس این است که موجودی انبار تعریف نشده است.

جمع بندی

این مطلب با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت پارمیس جهت انجام کارهای حسابداری مالی با افزایش دقت و سرعت در مجموعه شما بوده است.بخش مهمی از نرم افزار های معرفی شده مثل نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبار و نرم افزار حسابداری خدماتی و نرم افزار مدیریت مالی شخصی است.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزار های مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به سایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه