آموزش افتر افکت رایگان 2023 [+دوره افتر افکت موشن کده]

آموزش افتر افکت رایگان 2023 [+دوره افتر افکت موشن کده]
کدخبر : 15101
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

افترافکت چیست ؟

صنعت سینما و تلویزیون در سال های اخیر با تحولات زیادی مواجه شده است. فناوری های متنوع و ابزار ها و برنامه هایی مبتنی بر تکنولوژی های روز، رویکرد های نو و منحصر به فردی را در صنعت سینما و تلویزیون موجب شده است. ابزار های مختلف در زمینه های متعددی به کار می آیند تا به کمک آن ها همه چیز آسان تر و کاربردی تری پیش برود. در زمینه های بهبود کیفیت تصویر، بهبود نور، افزایش کیفیت جلوه های ویژه و افزودن صحنه های واقعی تر و زنده تر به فیلم های سینمایی، همگی به واسطه استفاده از این ابزار ها و برنامه های به روز شده، امکان پذیر شده است.

شروع یادگیری افترافکت

اگر به دنبال یادگیری نحوه استفاده از نرم­ افزار افترافکت هستید بهتر است که در همین ابتدا آماده روبرو شدن با آموزش افتر افکت رایگان شوید و برای یادگیری دقیق و اصولی این نرم ­افزار به دنبال دوره ­های آموزشی افتر افکت که منطبق با متدهای جدید برنامه ­ریزی شده است باشید. کارشناسان آموزشی ما در مجموعه موشن کده به خوبی نسبت به اهمیت یادگیری اصولی نرم­ افزار افتر افکت آگاهی داشته و در آموزش­ های غیرحضوری نرم­ افزار افترافکت تمامی امکانات و شیوه­ های کاربرد نرم­ افزار را بر اساس نسخه­ های نوین این برنامه ارائه نموده­ اند. این دوره آموزش پیشرفته حاصل چندین سال کار حرفه­ ای و بررسی تمامی متدهای دوره های آموزش افتر افکت در مجموعه موشن کده می­باشد. در ادامه با بخشی از سرفصل­ های دوره جامع افتر افکت آشنا خواهید شد.

https://motionkade.ir/product/training-aftereffects-pack/

پیش نیازهای دوره آموزش افتر افکت

نکته‌ای که در ابتدای کار باید بگوییم این است که افتر افکت گزینه ایده‌آلی برای ویرایش فیلم خام نیست؛ همانطور که از نام نرم‌افزار پیداست “After Effects” برای اعمال جلوه‌های بصری و حرکات گرافیکی بعد از اثرات ویرایش است. یعنی بایستی پس از انجام یکسری اصلاحات روی فیلم خام، از افتر افکت استفاده کنیم.

اگر بخواهید در دوره‌های آموزش After Effects استفاده کنید، دو راه پیش روی شماست:

  • برخی دوره‌های آموزشی نیازی به پیش‌نیاز ندارند، آموزش به صورت صفر تا صد ارائه می‌شود و فرض بر این است که هنرجوها مبتدی هستند و هیچ اطلاعاتی در زمینه افترافکت ندارند.
  • برخی دیگر از دوره‌ها مختص افرادی است که تاحدودی بر بعضی از نرم‌افزاهای گرافیکی مثل فتوشاپ یا ایلاستریتور تسلط دارند و خواهان دوره‌های آموزشی پیشرفته‌تر افتر افکت هستند. پیش‌نیاز آموزش دوره‌های پیشرفته‌تر، پیکسل‌ها و وکتورها هستند که جزء مبانی فتوشاپ و ایلاستریتور هستند و تسلط بر آن‌ها، آموزش را برای هنرجویان راحت‌تر می‌کنند.

دوره آموزش نرم افزار After effects موشن کده یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی افتر افکت است که تمام کاربران از مبتدی تا پیشرفته را تحت پوشش قرار می‌دهد. هر فردی بعد از گذراندن این دوره می‌تواند وارد بازار کار شده و شروع به کسب درآمد از این راه کند.

با ادوبی افتر افکت چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

با افتر افکت می‌توانید به ایجاد، ترکیب و سبق و سیاق بخشیدن لایه‌های دو بعدی در فضای سه بعدی بپردازید. این نرم‌افزار نقش‌های مختلفی را بر اساس نیاز کاربر ایفا می‌کند. به عنوان مثال، یک هنرمند مستقل جلوه‌های ویژه احتمالاً از آن برای رندر کردن محتوای سه بعدی استفاده می‌کند.

  • موشن گرافیک

     

یکی دیگر از قابلیت های خیلی مهم در نرم افزار افتر افکت، مفهوم موشن گرافیک به انگلیسی (motion graphics) به طرح های گرافیکی گفته می شود که دارای حرکت هستند. سال ها پیش تمامی طرح های گرافیکی، یک تصویر ثابت و بی حرکت بودند، اما امروزه تقریبا تمامی طرح های گرافیکی متحرک هستند.

  • انیمیشن سازی

افتر افکت ابزارهای دیجیتالی ارائه می‌کند که به دست‌کاری و ادیت مشخصه‌های مختلف کمک می‌کند. نرم‌افزار ادوبی افترافکت ابزاری پایدار دارد که انیمیشن سازی به وسیله اشیای ویدئویی و صحنه ها را ساده تر و سریعتر انجام می دهد. کاربران قادر خواهند بود اشیا خاص مانند ماسک و شکل ها را از طریق یکسری دستورات تحت عنوان expressions برای نقاط مسیر انتخابی خود به صورت متحرک دربیاورند.

  • جلوه‌های ویژه

افتر افکت علاوه بر انیمیشن، ‌کاربردهای زیادی دیگری نیز دارد. گردش‌کارهای جلوه‌ های ویژه نقش عمده‌ای در این نرم‌افزار دارند. برای سال‌های طولانی افراد ویدئو‌ها و فیلم‌ها را با افزودن جلوه‌های پست‌پروداکشن مختلف در افتر افکت ادیت کرده‌اند.

مزایا و کاربرد های افتر افکت

نرم افزار افتر افکت از بهترین و کاربرد ترین نرم افزار های شرکت ادوبی است. با استفاده از افتر افکت می توان جلوه های زیبایی و همچنین حرکت های ویژه گرافیکی دو بعدی را ساخت. نرم افزار افتر افکت نیز از بهترین نرم افزار های درآمد زایی برای افراد علاقه مند به ساخت جلوه های ویژه است. با استفاده از نرم افزار افتر افکت می توان بهترین حرکت های گرافیکی و طرح های بسیار زیبایی را تدوین کرد. در این مقاله به شما مطالبی را درباره نرم افزار افتر افکت ارائه می کنیم و به موضوعات مختلف حول محور نرم افزار افتر افکت می پردازیم.

پرورش مهارت های افراد به کمک نرم افزار افتر افکت:

با استفاده از نرم افزار افتر افکت، شما می توانید که به استعداد های خود اجازه ظهور بدهید و بتوانید در همین راه کسب درآمد کنید، شما می توانید از افتر افکت برای ساختن ویدیو های با کیفیت و زیبا استفاده کنید و تجربه خود را بالا ببرید. نرم افزار افتر افکت باعث می شود که شما در تقویت مهارت ها و استعداد های خود برای تولید فیلم و نیز آثار هنری متفاوت به شکوفایی برسید و خیلی  راحت درآمد زایی کنید.

چه کسانی می توانند از مزیت های آموزش نرم افزار افتر افکت بهره مند شوند؟

نرم افزار افترافکت می تواند برای گروه های مختلفی که در زمینه های ساخت و ویرایش فیلم و ویدئو فعالیت دارند، مورد استفاده قرار بگیرد. نسخه های متعدد این نرم افزار، مخصوص افراد حرفه ای، کسب و کار های مختلف . خصوصا گروه های فعال در صنعت سینما، دانش آموزان و معلمانی که در مدارس هنری فعالیت می کنند و دانشگاه های هنر و فیلم سازی وجود دارد. فیلم ساز ها، سازنده های انیمیشن و تیزر های تبلیغاتی، هنرجویان رشته های تدوین و فیلم سازی و … همگی از گروه هایی هستند که می توانند با گذراندن دوره های آموزشی جهت یادگیری این نرم افزار، از مزیت های عمده آن بهره مند شوند.

درآمد با افتر افکت

استفاده از نرم افزار افترافکت، یکی از کاربردی ترین و خلاقانه ترین راهکار ها برای ارائه تبلیغات تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی بسیار زیبا و جذاب می باشد .

بنابراین با بهره گیری از نرم افزار افترافکت می توانید پروژه های بسیار منحصر به فرد و عالی را برای تبلیغ محصولات مختلف به شرکت های متعدد ارائه کنید و به این ترتیب زمینه را برای کسب درآمد و اشتغال خود هموار سازید. در پروژه های ایجاد شده توسط نرم افزار افتر افکت می توانید از انیمیشن های از پیش طراحی شده و آیکون های موجود در این نرم افزار برای افزودن جلوه های ویژه به فیلم و یا تبلیغات مورد نظر خود استفاده کنید.

منبع موشن کده https://motionkade.ir/

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه