چگونه تکنولوژی، انقلابی در فرایند جستجوی املاک ایجاد کرد

چگونه تکنولوژی، انقلابی در فرایند جستجوی املاک ایجاد کرد
کدخبر : 13506
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

امروزه با توجه به افزایش بهای ملک و صعودی شدن نمودار قیمت مسکن، دغدغه‌ها برای پیدا کردن ملک مورد نظر بیشتر شده است. البته مقوله معاملات ملکی از گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازها مطرح بوده و افراد در جستجوی یافتن واحدهای مسکونی یا تجاری برای خرید یا رهن و اجاره، از آژانس‌های املاک کمک می‌گرفتند. در گذشته افراد برای پیدا کردن ملک مورد نظر به گشت و گذار در سطح شهر پرداخته و آژانس‌های املاک را جستجو می‌کردند. این کار خصوصا برای مستاجرین که احتمالا هر سال ناگزیر به طی کردن پروسه طاقت فرسای جابجایی یا اصطلاحا اسباب کشی بودند، سخت و پر ماجرا بود.

افرادی که به دنبال خرید آپارتمان مسکونی، ملک تجاری یا ویلای شخصی بودند نیز برای اطمینان از امنیت‌ معاملات خود راه سختی را در پیش داشته و دغدغه‌های فکری زیادی را تحمل می‌کردند‌. البته در گذشته انتشار آگهی فروش، رهن یا اجاره املاک نیز آسان نبود و فروشندگان باید از بنگاه یا دفتر املاک برای انتشار آگهی یا تبلیغ ملک مورد نظر کمک می‌گرفتند. به عبارت دیگر ایجاد ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده به طور معمول امکان پذیر نبود و به کمک واسطه‌ها و با پرداخت هزینه جهت میانجی‌گری بین طرفین معامله امکان پذیر می‌شد.

امروزه اما پیشرفت‌هایی که در زمینه ظهور تکنولوژی صورت گرفته، مسیر را برای انجام این نوع فعالیت‌ها نیز هموار کرده است و می‌توان تاثیرات مثبت گسترش شبکه‌های ارتباط جمعی و وبسایت‌های اجتماعی را در زمینه معاملات ملکی نیز مشاهده نماییم. در گذشته برای پیدا کردن مسکن، مغازه، ویلا، زمین و ... به جستجوهای مکرر و صرف زمان طولانی نیاز بود؛ در حالی که امکان مقایسه شفاف میان قیمت ملک یا اجاره بها وجود نداشت اما در دنیای امروز تنها با نصب برنامه‌ای مشخص در تلفن همراه، جستجو در سایتی معتبر یا چند کلیک ساده بر روی آگهی‌های املاک‌ می‌توان تمام ویژگی‌های واحد مسکونی، تجاری یا ویلای مورد نظر بررسی کرد و به ارزیابی و مقایسه قیمت‌ها با توجه به نوع منطقه، متراژ، شرایط ظاهری و ... پرداخت.

بنابراین، با مقایسه شرایط خرید و فروش ملک در دنیای دیروز و امروز می‌توان به راحتی اظهار داشت که سیر تحول چشمگیری در روند انجام معاملات ملکی ایجاد شده است و وجود فضای اینترنت و معرفی پلتفرم‌های مختلف، در تسهیل فرایند انتخاب ملک، مقایسه قیمت‌ها، آشنایی با طرف معامله و عقد قرارداد اثرگذار بوده است‌. در ادامه مقاله شما را با یکی از بهترین وبسایت‌های رسمی جستجوی املاک یعنی پلتفرم آریامرز آشنا می‌کنیم.

2

معرفی پلتفرم تخصصی جستجوی املاک آریامرز

طراحی این پلتفرم ویژه با هدف ترسیم مسیری روشن و هموار جهت انجام معاملات ملکی سریع و آسان صورت گرفته است. این سیستم بهترین امکان برای ایجاد فضای مقایسه‌ای شفاف و صادقانه را ایجاد کرده و می‌توان از طریق قابلیت‌های آن آگهی‌ها و تبلیغات مرتبط با فروش، رهن یا اجاره واحدهای مسکونی، اداری و تجاری را در مقام قیاس با یکدیگر قرار داد و به انتخاب واحدی مناسب رسید. تنوع در کیفیت آگهی‌هایی که از طریق فضای اینترنت منتشر می‌شود به اندازه‌ای زیاد است که ممکن است افراد را دچار سردرگمی کند. اما قابلیت‌های پلتفرم آریامرز این امکان را به وجود می‌آورد که کاربران بتوانند آگهی‌های منتشر شده را به شکلی دسته‌بندی شده مشاهده نمایند.

خریداران، فروشندگان و اجاره دهندگان املاک می‌توانند در فضای تخصصی آریامرز به جستجو پرداخته یا آگهی مورد نظر خود را ثبت نمایند. به طور کلی مزایای استفاده از این سیستم سبب محبوبیت و اقبال عمومی افراد نسبت به پلتفرم آریامرز شده است. در ادامه مزایای استفاده از این وبسایت تخصصی برای گروه‌های مختلف را بررسی می‌نماییم.

3

استفاده از وبسایت تخصصی جستجوی املاک آریامرز برای کاربران چه مزایایی دارد؟

از آنجا که طراحان سیستم آریامرز کاربران خود را ارزشمندترین سرمایه‌ها می‌دانند، با ایجاد فضایی ویژه و منحصر به فرد، امکان حضور و فعالیت آن‌ها را فراهم نموده‌‌اند. پلتفرم آریامرز نیازهای مخاطبین خود را ارزیابی کرده و خدمات خاصی را برای پاسخگویی به این دسته از نیازها ارائه داده است. تفاوتی ندارد خریدار ملک باشید، یا دنبال ملکی برای اجاره باشید یا قصد فروش ملک خود را داشته باشید؛ پلتفرم آریامرز برای هر یک از گروه‌های یاد شده مزایایی را در نظر گرفته است تا افراد بتوانند با صرف زمان و انرژی کمتر به مقصود برسند‌.

مزیت‌های استفاده از سیستم جستجوی املاک آریامرز برای خریداران املاک

خریداران املاک با استفاده از این پلتفرم می‌توانند اطلاعاتی مستند را در زمینه خرید ملک مورد نظر خود دریافت نمایند و از فضای شفافی که جهت مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌ها در اختیار آن‌ها قرار داده شده، برای انتخاب بهترین گزینه بهره بگیرند. این پلتفرم امکان دسترسی سریع و آسان به آگهی‌های انتشار یافته را مهیا می‌کند و باعث می‌شود انجام معاملات برای طرفین معامله آسان باشد. وجود داشبورد و سیستم پیامرسان اختصاصی از جمله مهم‌ترین آپشن‌های این برنامه است. با استفاده از پلتفرم آریامرز می‌توان به تماس و ارتباط مستقیم با آگهی دهندگان پرداخت و در نهایت سادگی و آرامش، به مذاکره برای خرید ملک اقدام کرد.

4

استفاده از سیستم جستجوی املاک آریامرز برای فروشندگان ملک و مشاوران املاک چه مزایایی را به همراه دارد؟

آگهی دهندگان می‌توانند آگهی مربوط به فروش یا اجاره ملک را به شکل کاملا رایگان و به صورت نامحدود در فضای این برنامه انتشار دهند. در این برنامه امکان طراحی صفحه‌ای مخصوص با آدرس ویژه مرتبط با آژانس املاک وجود دارد و می‌توان با هدف افزایش تعداد مشتریان و با بهره گیری از سیستم مشاور املاک برتر به انجام فعالیت‌های تجاری یا برند سازی در این برنامه اقدام نمود. دریافت سهمیه‌های "فوری" و "بالابر" در این برنامه به جلب توجه مشتریان بیشتر کمک می‌کند. سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و سیستم پیامرسان اختصاصی در نظر گرفته شده برای این پلتفرم از جمله مهم‌ترین امکانات این سیستم تلقی می‌شود.

کلام پایانی

هدف از طراحی و در دسترس قرار گرفتن وبسایت تخصصی جستجوی املاک آریامرز ایجاد فضایی کاملا امن و شفاف برای جستجوی املاک و انجام معاملات ملکی می‌باشد. این برنامه خدمات ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌نماید و قابلیت‌های زیادی برای تسریع و تسهیل روند انجام معاملات دارد. این سیستم با ایجاد تغییرات مناسب و گسترش فضای خرید و فروش، رفاه و آرامش کاربران را برای انجام معاملات ملکی به ارمغان می‌آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه