چرا نباید از دیجی کالا لوله برق سفارش داد ؟

کدخبر : 10430
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

لوله برق - آسمان سمنان

چرا نباید از دیجی کالا لوله برق سفارش داد ؟

در این پست ما قصد داریم به این سوال جواب دهیم که چرا نباید از دیجی کالا لوله برق سفارش داد، با ما همراه باشید تا در زمانی که نیاز به استفاده از لوله برق در پروژه های خود دارید، از مراکز اصلی و بدون واسطه، با کیفیت ترین نوع لوله برق را انتخاب و استفاده نمایید. در ابتدا بهتر است که مشخصات لوله برق با کیفیت، دلایل استفاده از لوله برق را بشناسید و بدانید.

لوله برق استاندارد به چه لوله ای می گویند؟

لوله برق وسیله ای است که برای محافظت از جان افراد در برابر خطر برق گرفتگی و همچنین برای جلوگیری از آسیب رساندن به هادی های جریان الکتریکی استفاده می شود. لوله های برق در مکان های مختلفی مانند ساختمان های تجاری و صنعتی، هتل ها و ... استفاده می شود. استفاده از لوله های برق خطرات احتمالی مانند آتش سوزی و اتصال جریان برق را کاهش داده و ایمنی ساختمان را تضمین می کند. لوله های برق انعطاف پذیری و دوام سیم کشی ساختمان را افزایش داده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل تعویض می باشند.

انواع لوله برق موجود در بازار

برای اینکه به سیم ها و کابل های برق آسیبی وارد نشود در سیم کشی ساختمان از لوله های برق استفاده می شود. لوله های برق در انواع و متریال های مختلف در بازار تولید و به فروش می رسند که در متن زیر به توضیح انواع لوله های برق می پردازیم:

لوله برق PVC: لوله برق PVC از پلاستیک سخت ساخته شده است. از این لوله ها در زیر سقف بتنی ساختمان استفاده می شود. لوله برق PVC دارای مزایای بسیاری از جمله: عایق بودن، مقاومت شیمیایی، ضد زنگ و اکسیداسیون، سبک و ارزان است. مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر حرارت از جمله معایب این لوله ها می باشد.

لوله برق پلی آمید: لوله برق پلی آمید از پلاستیک نرم ساخته شده است. لوله برق پلی آمیدی به دلیل سبکی کاربرد فراوانی در ساختمان ها دارد. انعطاف پذیری، هزینه کمتر نسبت به لوله های موجود در بازار و مقاومت در برابر ضربه از جمله مزایای این لوله ها می باشد. اشتعال پذیری این لوله ها یکی از معایب آنهاست.

لوله برق پلی اتیلن: لوله برق پلی اتیلن از پلاستیک نرم ساخته شده است. این لوله ها از شیلنگ ها قوی تر هستند. لوله های برق پلی اتیلن برای جلوگیری از آسیب دیدن سقف ها در هنگام بتن ریزی استفاده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن برق از لوله HiPVC بالاتر است.

شیلنگ برق PVC: شیلنگ برق از PVC ساخته شده است. از مزایای این لوله ها می توان به انعطاف پذیری بالا و خمش در جهات مختلف، غیر قابل اشتعال بودن اشاره کرد. این لوله ها در بسته بندی های 15 متری و 25 متری در قطرهای مختلف به فروش می رسد. این لوله ها در اتاق های خشک استفاده می شوند. عدم مقاومت این لوله ها یکی از معایب آنهاست.

لوله خرطومی برقی پلی آمید: جنس لوله خرطومی برق پلی آمید است و مانند لوله خرطومی برق PVC عمل می کند و کاربرد مشابهی دارد. لوله برق شیلنگ پلی آمید گرانتر از لوله برق PVC است.

مزایای استفاده از لوله برق

لوله های برق مزایای زیادی دارا می باشند و در سازه های سبک کاربرد فراوانی دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

• در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و رطوبت را جذب نمی کنند، بنابراین می توان از آنها در فضای باز استفاده کرد.

• سبکی و حمل و نقل آسان جهت جابجایی به نقاط مختلف ساختمان

• مقاومت بالا در برابر جریان الکتریکی و عایق

• لوله های برق PVC در برابر سایش و خوردگی و همچنین تماس با مواد شیمیایی مانند روغن، الکل، اسیدها و ... بسیار مقاوم می باشند.

• کاهش هزینه های نصب و سیم کشی ساختمان

• لوله های pvc در اندازه ها و ابعاد مختلف و همچنین قطر مناسب به راحتی در کانال ها، سقف و کف ساختمان قرار می گیرند.

• یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها قیمت مناسب آنهاست که باعث کاهش هزینه های جاری می شود.

چرا نباید از دیجی کالا لوله برق سفارش داد ؟

پس از بررسی نکات گفته شده در بالا حال نوبت آن فرا رسیده است که به این سوال پاسخ دهیم. خب همانطور که اکثر شما سابقه خرید از دیجی کالا را در گذشته داشتید متوجه این شدید که برای خرید یک کالا خاص و یا تخصصی ، انتخاب دیجی کالا ، برای سفارش این دسته از محصولات به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که شما عملا یک محصول بی کیفیت و غیر استاندارد را صرفا با نظرات جعلی کاربران و با قیمت به مراتب بالاتر از بازار خریداری می کنید که پس از مدتی مجبور به تعویض و هزینه مجدد می باشید اما راهکار چیست و از کجا لوله برق با کیفیت را با بهترین قیمت سفارش دهیم؟

آسمان سمنان ( سال ها تجربه در تولید لوله برق با کیفیت در کشور )

شما عزیزان می توانید بنا به پروژه خود از انواع لوله برق ها در سایز های مختلف استفاده نمایید، برای سفارش لوله برق استاندارد و با کیفیت می توانید همین حالا وارد سایت آسمان سمنان شوید و اقدام به ثبت سفارش نمایید. اگر در انتخاب خود شک دارید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان آسمان سمنان تماس حاصل فرمایید پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

قیمت لوله برق چگونه محاسبه می شود ؟

موارد زیر در قیمت لوله برق موثر می باشد که باید در هنگام خرید لوله برق به آن توجه نمایید.

  • در هنگام خرید به ابعاد لوله برق توجه فرمایید تا متناسب با فضای مورد نظر باشد.
  • با توجه به نوع کابل هاب گذرنده از لوله برق می بایست قبل از خرید جنس لوله برق را تعیین نمایید.
  • با کمک کارشناسان این حوضه با توجه به نوع نقشه ساختمان تعداد اتصالات جهت متصل نمودن قطعات لوله برق و ایجاد مسیز طولانی تر را تعیین نمایید.
  • قبل از خرید لوله برق به وزن این محصول که می بایست متناسب با مصالح به کار رفته در ساختمان باشد توجه فرماییید.

محاسبه میزان مصرف لوله برق - آسمان سمنان

آسمان سمنان برترین فروشنده لوله برق

جهت خریدی عالی و مطمئن می توانید به شرکت آسمان سمنان مراجعه کنید. ما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهیم.

منبع : آسمان سمنان – www.aseman-semnan.com

آدرس نمایندگی : ابتدای لاله زار جنوبی – پاساژ ناصر خسرو – طبقه اول – واحد ۱

کارشناس فروش : ۰۹۱۹۱۳۴۶۴۸۴

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه